***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

Huomenta :)

Maariankämmekälle perheineen onnittelut pojasta :heart: :flower:

Piizu Tosiaan hyvä, että näytille menit jalan kanssa... joskos se siitä sitte helpottais :hug:

Koiramammalle toivotaan nyt pikaista paranemista, jotta voimat palautuis ennen synnytystä :hug: Hyvä merkkihän tuokin, että kohdunkaula hävinnyt, kun mulla sekin oli kokonaisuudessaan tallella viel silloin klo 16 ja klo 23 toinen oli jo maailmassa :D

Axda itse käytin masutuubia pitkin raskautta ja ei ainakaan mulle kipua aiheuttanut... Jos vaan masu alkaa muuten olemaan jo venymisensä rajoilla =)

Nyt päivittämään

Katjuska ja Vilpertti 1vko2pvä :heart:
 
Koiramamma No höh! Mä ehdin täällä jo tuuletella että nyt pääset tositoimiin vihdoinkin!

Mutta toisaalta hyvä jos saat vielä levätä muutaman päivän ni oot kondiksessa sit synnärillä!

Lähtökuopissa oot jokatapauksessa :D
 
Maariankämnmekälle onnea! Me ollaan oltu tositoimissa aika lailla samaan aikaan. Meidän tyttö syntyi myös 8.9.08, mutta kello oli 22.26!
Ja lapset oli aika saman kokoisiakin näköjään.....

Supparituulia kaikille.

 
ja täällä vielä kokonaisena :(

onnea taas paljon synnyttäneille :flower: :heart: ja synnytyskertomuksista.

en nyt jaksa kirjoitella,kun olen tosi ärtynyt,kun supistuksia tulee,mutta sit lopahtaa :headwall:
eilen illalla oli kans aika napakoita enkä pystynyt kunnolla kävelee..mut ei,kun ei vaaan näytä mitään kuiteskan tapahtuvan.yökin tuli nukuttua hyvin ja käytyä vain kerran vessassa.

pehmis 39+1
 
Lähdemme uuteen nousuun :LOL:

Sovitiin kätilön kanssa että mennään tänään päivällä takaisin käväsemän synnärillä jos supistukset ei ole loppuneet ja tehdään tilanne katsaus. Joten tässä lähdetään kohta puoliin, toivon mukaan jotain olisi alakertaan saatu aikaseksi. Onneksi muutaman tunnin sain torkuttua supistusten välissä, olo on aika karmaseva!

Palaamme asiaan!
 
:heart: taas paljon onnea kaikille vauvaantuneille :heart: Me täällä yhdessä koossa vielä, koko eilinen päivä meni pojan lätkäturnauksessa eikä tuloksena ollut kuin äärettömän kipeä puutunu selkä. pöh.

nooh mulla kutina että ens viikolla tapahtuu... please... jookos.. tapahtuuhan... :D

nyt pihan siistimishommiin

nawi ja väinö 39+3 (40+2)
 
Tsemppiä Koiramammalle matkaan!!! :)

Onnea Maariankämmekälle pienestä pojasta! :flower:

( . ) Nyt iski kyllä taas sama vanha malttamattomuus.Veto on pois kovan flunssan takia, mutta mieli on ihan maassa. Ei tunnu laisinkaan todelliselta, että me edes mitään vauvaa saadaan. Supistuksia tulee, kipeitäkin, mutta lopahtaa aina ku seinään. Lähden syömään Tuplaa ja kattoon Täydellisiä Naisia dvd:ltä. Jospa se piristäis ;)

Supistuksia kaikille tasapuolisesti! :whistle:

Mayah ja Pikkuinen 39+0 :heart: *poks*
 
Onnea taas vauvautuneille ja kiitokset niistä synnytystarinoista :flower:

Huomenna olis taas neuvola... nyt ollaan nähty melkein joka yö vauvasta tai synnytyksestä unta, pääsispä jo synnyttelemään :whistle:


:hug: kaikille!
 
Onnea jälleen vauvan pullauttaneille! :flower:

Koiramammalle tsemppiä lähtökuoppiin! :hug:

Yhdessä koossa sitkeesti.. Tänään on heiluteltu peittoakin oikein kunnolla, jospa siitä jotain seurais :D Päivällä lapioin vielä pihalla oikein hikipäissäni puutarhassa. Kaivoin vähän istutuksia ylös, että tuli oikein rehkittyä kunnolla. Huomenna olis klo 8 auton huolto varattuna. Eletään toivossa, et sen sais perua ;)

Jaksuja loppupäivään! :heart:

 
Onnea kaikille poksahtaneille!!! :flower: :heart:

Joo-o...Täällä sitä vain roikutaan...Aikas hiljasta kuuluu olevan,onkohan porukka lähteny vauvan hakuun =) ? Minäki haluun!!!! On jo niiiiiiiiin kova vauvan kaipuu että!!!

Tänään sain sen meän huoneen "upotetun" hyllyn pohjamaalattua,et huomenna vaan maalikauppaan heti aamusta ja illalla pitäs olla huoneen valmis! Sit ois enää koko talon suursiivous :headwall: . Ei oikeen hirveesti innostas,mut pakko kait kun on aikonu ja oottanu,et sais sen makkarin valmiiksi,et pääsis hommiin... Keittiön kaapit lähinnä suurin :headwall: !!!
Mut ihanaa kun saa pikkuiselle kaiken valmiiksi!!! Kaikki on ostettu ja laitettu muuten,mut hoitopöydälle asti eivät oo päässy,eikä sankyäkään oo koottu...Mut huomenna!!! :D

Koittakaahan muutkin jaksaa :hug: tätä loppuodottamisen "tuskaa"

Axda ja pikkuinen 38+5
 
Jahhans. Heräsin kolmen aikoihin lorahdukseen. Laitoin pikkarit pikkupussiin, jotta voin aamulla käydä testauttamassa, onko lapsivettä. Ei taida välttämättä olla näyte tarpeen: lorahtelee lisää ja puoli neljästä asti on supistellut. Tai ainakin oletan niin, koska menkkakivut ovat palanneet 9kk tauon jälkeen... :D Tiuhaan tahtiin tulee noita suhteellisen kivuttomia suppareita. Viisi on tainnut tulla nyt puolen tunnin sisään. Aamulla on siis lähettävä näytille joka tapauksessa vesien vuoksi.
 
Lizardille onnea matkaan :D

Ja Axdalle tsempit viimeisiin siivouksiin =) Joskos se vauva haluis sitte putkahtaa maailmaan, kun kämppä on kuosissa :whistle:

Ja koiramammasta ei oo sitte kuulunu eilisen päivän jälkeen :whistle: onkohan siellä jo nyytti sylissä :heart:
 
Heips ja blaah. Täällä mennään edelleen masun kanssa yhdessä koossa. Vauva tuntuu vain nousevan ylemmäksi, nyt pylly heiluu aivan kylkiluiden alapuolella. Vaikka kuulemma on laskeutunut, pyh.

Eilinen oli kyllä sellainen itkuraivaripäivä, että toivoin, ettei vauva yöllä syntyisi tänne pahan olon mekkaan. Nyt päätin jollain ihme virneellä tsempata tän päivän. :p :D

Mulla tulee jotain ihme vuotoa alhaalta, keltaista, ruskeaa ja hieman ihan punaistakin. :$

Mutta kunnon supistuksia ei ole tullut pitkään aikaan. Sukulaiset on ihan tulisilla hiilillä koko ajan, mikä taas aiheuttaa mun päässä pientä kitkan poikaista...

Mä olen täällä marraskuussakin...

Mutta, onnea vauvan saaneille ja jaksuja vielä täällä roikkuville! :heart: :flower:

Cora 38+1
 
Huomenia kaikille.

Täällä myös yhdessä kasassa vielä, ja varmaan vielä piitkään..
Eilen kyllä pelästyin ja tökin kaveria koko illan että liikkuuko tuo kun oli niin kova kipu ylävatsassa, mutta se on onneksi hävinnyt yön aikana ja aamu onkin mennyt ihmetellessä että mistäs moinen möyrintä.
No iltapäivällä ois sit verenpaineen mittausta ja pissanäytettä ettei oo lisää nuo paineet noussu. Hitsi jotenki olin aivan varma että ois tullu... No mikäs tässä enää odotellessa kun tietää että maximissaan 14pvä niin on tuo nyytti mamman kainalossa..

nawi ja väinö 39+4 tahi 40+3

ainiin ja Lizard.. se taitaapi olla menoa nyt sit... Voimia matkaan...
 
Kaikki iloisesti koolle aamuhuutoon =) .

Kokonaisena jatketaan. Yritin taas eilen puhua vauvalle järkeä, että olisi mukavampaa viettää yhdessä aikaa täällä ulkomaailmassa, mutta mitään ei tapahtunut. Itsepäinen neiti siis tulossa :LOL: .

Lizard ja koiramamma, ovat varmaan hakemassa haikaran tuomia paketteja. Jännää!

Nawi, onneksi oli turha säikähdys, suuri :hug: kuitenkin.

Cora, raivareita ollut ilmassa myös täällä :saint: . Yritän nyt hillitä hermojani sillä ajatuksella, että raivoava mamma ei varmasti ole sitä mitä vauva kaipaa, on hän sitten vielä kohdussa tai jo syntyneenä. Tämä odottaminen kyllästyttää. Lisäksi kun on päivät kotona, niin alkaa näkeä kaikenlaisia puutteita. Viikonloppunakin valitin miehelle oikein listan kanssa kaikista niistä asioista, jotka on PAKKO tehdä ennen vauvan syntymää. Vauva ei kyllä oikeasti varmaan välitä yhtään siitä, onko keittiön kaakelit maalattu loppuun tai uusi matto käyty ostamassa... Ärsyttää ja hävettää jälkeen päin oma käytös :headwall:

Axda, tsemppiä vielä viimeisiin valmisteluihin. Sitten vain nauttimaan loppuodotuksesta ilman suurempia remppahuolia.

Zucchero, on ottanut kaikki keinot käyttöön vauvan ulkoistamiseksi, reipasta touhua :LOL: . Pääsitkö huoltamaan autoa?

Tiinuliini ja vauveliini 39 + 1
 
Tervehdys!

Lizardillakin taitaa olla menoa nyt :D

Mitenkä muuten Taivaannasta? Onko hänestä kuulunut mitään aikoihin vai enkö vain muista...?

( . ) Päivän saldo yksi tosi kipeä supistus. Ne ei vaan sais jäädä siihen yhteen :headwall: No joo, jaksellaanpa taas! :)

Mayah ja Pikkuinen 39+1 :heart:
 
cora kuulostaa ihan limatulpalta.siinä voi olla veristä tai ruskeeta mukana.multa kun tuli esikoista ootellessa limatulppa niin kakspäivää niin synnytys alkoi.eli ei varmaankaan kauaa aikaa enään ;)

minulla taas suppareita,mutta varmasti loppuu taas kuin seinään :/
 
Heips,

taitaa juu ainakin muutama olla nyytin hakusessa. Mäkin haluan! :D
Aamusta asti on nyt tullut lieviä suppareita n. 10-20min välein ja äsken huomasin, että tais lähteä se kuuluisa limatulppa. Nyt sais vaan tulla lisää noita suppareita ja jatkua homma, olisin ihan valmis lähtemään jo synnyttämään. Noh, jos tässä tulee lähtö (mitä kyllä vahvasti epäilen), tuun kyllä vielä kertomaan tännekin...
Nyt ei muuta, yritän hetken levätä ja käyn välillä kurkkimassa teidän muiden kuulumisia. Vointeja!
-kaiza ja masuasukki 40+2-

ps. jos joku jaksaa joskus lokakuun puolella laskea keskiarvon siitä, millä viikoilla nää vauvat on syntyny, niin mua ainakin kiinnostais tietää.. itse en vaan jaksa, laiska minä! :p
 
tämäkin täällä ihan yhdessä koossa, ei auttanut edes kauppakeskus-kierros! pikkasen on menkkamaista juilintaa ja väsy olo.. siinä se :kieh:
vasemmassa nivusessa on sellaista vihlovaa kipua aina välillä, meinaa mennä jalka alta, onko muilla ollut?
 

Yhteistyössä