Miia, Daydreams ja Kamiliya!!! :hug: :hug: :hug: Ihanaa, että joka päivä on jotain uutisia!
Kiitoksia Mayahille unihiekan lähettämisestä, mut ei ainakaan tänään auttanut vielä..
Mulle tuli tänään elämäni toinen migreeni. Eka oli kun olin viimeisilläni raskaana ensimmäistä kertaa ja nyt sitten pimeni tänään toisen kerran. Oltiin esikoisen kanssa aika kaukana puistoilemassa (hän pyörällä ja mä kävellen) ja silmäoireesta yhtäkkiä tajusin, että nyt se on menoa. Soitin sitten veljelleni, että hae meidät kotiin ja kaverilleni, että voitko tulla meidän seuraksi iltapäiväksi, en uskalla olla yksin. Mieskin tuli sitten pari tuntia etuajassa kotiin. Hyvä, että sain kuitenkin soitettua, aika nopeasti oli meinaan näkökenttä yhtä puuroa ja olo tosi turvaton ja vaan itkin. Onneksi tiesin mistä on kyse, pelkäsin kuitenkin, että poitsu esim. sinkoaa autotielle tai jotain vastaavaa.. Kotona otin yhden lääkkeen (joita sain silloin viime kohtauksen jälkeen) ja se auttoi aika nopeasti silmäoireisiin ja puutumiseen, pääkipu tosin jäi ja hiipui pikkuhiljaa. Kun mies sitten tuli kotiin, menin pariksi tunniksi nukkumaan. Nyt olo on ihan suht ok, hiukan "krapulainen" tosin. Huomenna pitää soittaa neuvolaan ja kysellä, pitääkö tulla näytille. En taida kovin kaukaa kotoa enää poitsun kanssa kaksin uskaltaa...
Huomenna mulla onkin vyöhyketerapia, kovasti toivon, että se saisi vauvan ulostautumaan. Joku muukin oli käynyt, mutta en nyt millään muista kuka????
No juu, nyt hetkeksi vielä lepäämään, kun mies vei pojan ulos riehumaan, jos vaikka saisi yöllä nukuttua vähän paremmin...
*lisää jakaantumisuutisia odotellessa*
-kaiza ja masuasukki 39+4 (hui!)-