Kiitos kaikille onnitteluista :flower: :hug:
Moonlightille kovasti voimia :hug:
Vapelle onnea ja ihanaa häämatkaa :heart:
Äippävaatteista oli tuolla puhetta. Mä jouduin suosiolla vaihtaan äippähousut jalkaan jo viikolla 9
Monet paidoista kyllä menee vielä päälle, mutta mieluummin käytän äippäpaitoja, ku ne ei niin tiukkoja oo. Tässä raskaudessa oon päättäny tuhlata vaatteisiin enemmän ku ennen
Haluan näyttää hyvältä vaikka raskaana olenkin. Ja onhan nuihin jo kivasti rahaa uponnut, mutta onhan niillä hyvä jälleenmyyntiarvokin.. paitsi kovasti epäilen että vielä niille tulee käyttöä itellä tämän raskauden jälkeenki
Mulla paha olo jatkuu edelleen :| Etova olo ja oksetus oli poissa jo toista viikkoa, mutta sitten tää nuha ja sitkeä lima tuli takaisin ja niin tuli tuo olokin. Johtuisiko oksentelu sitte tosiaanki tuosta limasta, joka jojoilee tuolla kurkussa koko aika.. Tänäänki on saanu käyä pönttöä halimassa pariin otteeseen.
Himona mulla on kirsikkatomaatit, joita juuri äskenki vetasin koko laatikollisen :ashamed:
Joku kyseli että onko tullu vastenmielisyyttä jotain syötävää kohtaan, mitä ennen on syöny himona ja mulla se on suklaa. Syön sitä vieläkin kyllä, mutta ei sitä enää niin paljoa uppoa ku ennen raskautta. Ja sitä ilman pärjää hyvinki nykyään. Myös kahvi on sellainen mitä en pysty juomaan ollenkaan. Se maku on ihan hirveää :x
Maanantaina olis tarkoitus suunnata Tiimariin ja ostaa vihko ja läjä tarroja. Tarkoitus olisi tulevalle pikkuiselle kyhätä raskauspäiväkirja skreep bookin malliin, vaivalla ja rakkaudella tehty, muistoksi :heart: Ja samalla saan minäki tylsiin iltoihin tekemistä, kun mies on töissä.
Vauva-lehden mukanahan tuli sellainen vihko, mut jotenki oli niin vaisun oloinen että päätin tehä sellaisen ite.
Kummasti on alkanu pikkuiselle jo kertyä retrovaatetta kaappiin :ashamed: On ne niin ihania että on ollu pakko ostaa.
On ostettu myös matkarattaat valmiiksi, lastentarvikkeessa nimittäin oli Gracon melkein 300e rattaat alta 200e, niin pakko oli ostaa ku väriki just mieleinen :heart: Ja onhan niissä lämpömittari ja kelloki valmiina
Äippäskä ja syltty 13+4