Heips.
Ja terveisiä nt-ultrasta. Kaikki hyvin, masussa asuu yksi viikkoja vastaava, vikkelä kaveri, jonka mitat oli kaikki ok. Niskaturvotusta oli 1,8mm, joka on kuuleemma oikein hyvä näille viikkoille. Se oli kyllä niin vakuuttava lääkäri, että vaikka olisi ollut 1cm, niin olisin varmaan silti uskonut sitä.
Tuli helpottunut olo.
Eilen käytiin poitsun kanssa maitoaltistuksessa ja ainakaan vielä ei ole mitään ilmennyt, joten toivossa eletään, että allergia olisi mennyt ohi.
Niin ja niistä rattaista piti sanoa, että meillä tulee ikäeroksi 2v 9kk ja meinaan ostaa seisomalaudan, jos vaan mistään löydän. Meidän rattaat kun on vuosimallia 96'. Ei kenelläkään olis vinkkejä, mistä semmosia saa? Emmaljungat ne on, tarkempaa en tiedä. Poitsu kävelee jo nyt paljon (ja myös karkailee), eli uskon että sillä pärjätään. Aion myös jonkin verran käyttää kantoliinaa, että jos tulee pidempiä reissuja, niin voi vanhemman pistää istumaan ja pienemmän liinaan.
Felianalta piti vielä kysyä, että minkä alan töitä löysit? Olen itsekin yrittänyt kovasti, mutta kun en ehtisi olla töissä kun käytännössä kesä-heinäkuun ja hiukan kummastakin päästä yli, tuntuu olevan TODELLA vaikeaa mitään töitä löytää. Hienoa siis, että sinä olet löytänyt!
No juuh, nyt sain pienen energiapaukun taas, eli "töihin" vie tieni.
-Kaiza ja kaveri 12+5-
Ps. katjuska, nyt voi sitten siirtää mun la:n sinne 13.9, vaikka ei sillä niin merkitystä olekaan, hämää vaan aina mua, kun ei löydy "oikeasta" paikasta. Yli se kuitenkin menee...