täältäkin äippäskälle onnittelut kihlauksesta!
tulinpas minäkin tän uuden hienon pinon korkkaamaan....kateltiin eilen ukon kans tuplia ja voi jeessus että on vaikeeta!Kaikki hyvät käytetyt on liian kalliita ja halvemmat taas on nii "rimpuloita" ettei oikein sovi mun käyttööni, mulla kun ei oo ajokorttia ja kaikki kaupassa käymiset ym. hoidetaan kävellen vaikka ukkokin olis kotona...Ollaan niin pihejä ton bensan kulutuksen suhteen ettei autoo käytetä kun sillon ku on pakko.Mut on tosiaan hirveen hankalaa löytää sellaset mihin olis varaa, alan jo harkitteen noiden meidän puol vuotta vanhojen yhdistelmien myymistä et sais vähän lisää rahaa niistä...
Äippävaatteista on ollut puhetta, mä en viimeks ostanu yhtäkään varsinaista äitiysvaatetta, muutaman hameen ostin isompaa kokoo ja pari semmosta tunika tyylistä paitaa joihin hyvin mahtu mahakin.Nyt ostin huuto.netistä yhen äitiystopin just kesää aatellen. Täytyy ostaa sit lisää kun tarvetta niille ilmaantuu, ei vaan meinaa mistään löytyä semmosia mistä tykkäisin, mä kun en käytä housuja lainkaan eikä mammahameissa oo kauheesti valinnan varaa.Nii ja uimapuku on sellanen pöksyt+toppi systeemi, luulen et se kävis mahankin kans mut täytyykin sit koittaa et kuin käy kun toi masu tosta alkaa kasvaan!Ja tollasen masutuubin oon kans meinannu ostaa mut en sentään ihan vielä kun vielä ei näy kun omat läskimakkarat eikä suinkaan vauvamaha
Tosta pahasta olosta piti kans sen verran kirjottaa et mulla ei mikään napostelukaan oo auttanu, vaikka oon väkisin koittanu jotain syödä niin oksennus tulee silti viim. puolen tunnin kuluttua, ja oon kokeillu siis ihan kaikkee, hedelmiä, jäätelöö, kaikkee mitä luulis et pysyis alhaalla, mut kun ees mehu ei pysy alhaalla!sellasiakin päiviä on ollu et ainut mitä oon saanu koko päivän aikana pysyyn alhaalla on kello 22 nautittu lasi fantaa :/
nyt tuntuu et olis taas vähän hellittämässä tää oksentelu, pari päivää on vaan etonu, mut en oo kuitenkaan oksentanu, mut yleensä mulla kyllä meneekin nää oksentelut sillee et 4-5 päivää oksentelua ja sit 3-2 päivää saa olla rauhassa...just miehen kans koitin muistella et koska oon viimeks saanu syötyä kunnon ruokaa eikä kumpikaan muistanu!Kokeilin syödä kyllä viime viikolla ihanaa herkku pitsaa mut eihän sekään alhaalla pysyny, melkein itketti kun oli niin hyvää ja sit se heti meni hukkaan
Yleensä saan kyllä tossa 21 aikaan syötyä sämpylän tai salaattia et saa kuiteskin jotain sinne mahaankin, ja mikä kummallisinta, paino ei laske silti vaikka oksentelu on ollu näinkin rajua!Ja mä kun aattelin et olis jotain hyötyäkin kärsimyksistä, mulla kun tota ylipainoo melkein 10 kg :kieh:
äitiyslomastakin tais olla jotain puhetta, mä alotan sen 30pv ennen LA, en vielä tiiä meenkö kesätöihin vai en...toisaalta olis kiva olla vaan kotona mut toisaalta olis hyvä kun sais vähän rahaa säästöön...enköhä mä kuitenkin hae jos ne mua huolii, vaikka olin siellä kyllä sillonki ku poikaa ootin.Mulla toi koulu jatkuu normaalisti syksyllä (lähiopetusta kerran viikossa, loput etätehtävinä kotona) vaikka rankkaa se varmaan tulee oleen kahen pienen kans.ainut oli et jouduin siirtään syksyn näytön keväälle eli sit joudunkin suorittaan 2 näyttöö peräkkäin, saas nähä kuin käy, vauvakin on sillon vielä niin pieni...täytyy toivoo ettei syksyllä tulis poissaoloja, meillä kun niitä ei voi korvata muuta kun käymällä ne sitten ens vuonna uudestaan ja se sit taas ei sovi kun en pääse sitten näyttöihin ellei oo ne tietyt kurssit suoritettu...nooh, turha sitä kai on murehtia, meillä on onneks mukava ohjaaja joka oli sitä mieltä että kyllä nää hommat sitte järjestyy!
Meillä mies oli mukana ultrassa, neuvoloissa se ei ookaan sitte mukana.Viimeks ei pitäny mitään isyyslomaa (heti vaan toiseen kaupunkiin viikoiks töihin ja vkolopuks kotiin!) mut nyt on puhunu et ois kiva pitää kun sai samalta paikkakunnalta just vakkaripaikan.En siis tiiä noista yhtään mitään, toivottavasti joku teistä muista tietäis siitä paremmin
Tarvis lähtee tekeen ruokaa mutta kun ei taas millään jaksais, jotenki tää väsymys vaan jatkuu vieläkin... |O ai juu, ens viikon torstaina on taas (jo kolmas!!) neuvola, JEE!kyl tää aika vaan kuluu vaikka ei siltä tunnukaan!
Daydreams ja pipana 14+0
anteeks pitkä sepustus... :ashamed: