+++SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT,lokakuuta suunnittelevat+++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Quu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kp 31 tätiä ei näy. itku on herkässä koska nähtiin miehen kanssa ja se sano että juuri nyt sillä ei ole aikaa vakavalle parisuhteelle ja mä heitin sen ulos koska se vihjaili et se on ollut muhun yhteydessä sen takia et saadaan tää vauva asiaan selvyys..

Pääsiskös tänne mukaan?
Meillä ekaa kovasti toivotaan ja yritetään. Loppuvuodesta päästään muuttamaan rakentamaamme taloon ja sinne toki olisi ihana pieni nyytti enemmän kuin tervetullut ensi kesänä :heart:

Itse olen kuumeillut jo muutaman vuoden, mutta miehellä kesti pidempään. Kuitenkin kun koko asian jätin sikseen, ilmoitti mies halunsa aloittaa yritys.

Tällä hetkellä menossa kp 25/28 eli jänniä aikoja eletään. Mulla on nyt 3 päivää ollut elohiiri alavatsassa, mikä on täysin uutta. Ootteko kuullut että se voisi olla ensimmäisiä oireita? Muutamassa aiemmassa kierrossa oon tuntenut kaikenlaisia muitakin oireita muka, mutta nyt ei oikeastaan muita ole ilmaantunut.

Tässä viä mun tiedot listalle

Daheca kp 25/28, 1.lapsi toiveissa ja yk 3 menossa.

Viimeksi muokattu:
Heippa! Mitä kuuluu? Mikä on muiden tilanne?

Oon niin masentunut ja surullinen ettei mitään rajaa. Se johtuu siitä, että vein autoni eilen Toyotalle ja sain sieltä tiedon että kytkin rikki ja sen korjauttaminen maksaa 900euroa. Nyt pitäs sit jostain nuokin rahat repäistä.

Miehen kanssa menee huonosti, se ei suostu puhumaan mun kanssa.

Koko aamun oon ravannut vessassa ja huomasin vähän tuhrua .. mutta sitä ei tule paperiinkaan juuri, hädin tuskin näkee vähän vaaleanpunaista.. saa nähdä yltyykö tädin kyläilyyn.

KP32 menossa ja toiveet oli niin korkeella mutta en vielä heitä kirvestä kaivoon.

Täällä kp 12 ja ovis tuloillaan. Sain Davidilla ja Pregcheckillä melkein tasavahvat viivat ovistestiin tänään. Pitää vielä testata iltapäivällä josko viivat olisivat yhtävahvat. Muita ovistuntemuksia ei sitten olekaan. Outoa.

Lumihippu, mä testasin maanantaina viimeks kp 28 negan. Ennen sitä kp 25 negan. En ole testannut sen jälkeen ja nyt kun ei ole ollut ennen tätä päivää mitään havaintoo tädistä aloin olla jo todella innoissani. Halusin testata sunnuntaina vasta seuraavan kerran mutta tällä hetkellä näyttäisi että täti saattaa olla matkalla.. vieläkään ei tule paperiin mitään pyyhkiessä mutta alushousuissa oli pari vaaleanpunaista tippaa..

Mulla ei oo hajuakaan muusta kuin että nyt on kp 18/29 ja tuollainen viivanpaikkamainen jutska tuli testiin... selkeämmin kuin eilen :confused:

Sylkiovistesti anto sillon joskus reilu viikko sit saniais kuvioo mutta ei tiheästi, enää ei mitään, sen jälkeen ovistikkuun vahveni testiviiva, sit se vaaleni. nyt on taas tullut tummempaa testiviivasta.

sillon kun tuli tota saniaiskuvioo oli jumalattomat ovinippailut oikealla puolella.
nyt on tuntunut nippailua keskellä alavatsaa. Ollut myös jumalattoman huono olo parina päivänä, siis tekee mieli syödä mutta sit taas ei tee mieli kun on ellotus ja tuntuu että oksu tulee, aamulla yökinkin...

en oo sen kummemmin nyt aatellut koko asiaa kuitenkaan, rutiinilla tein tuon testin vain kun ei oo oviksesta tietoa millon on ollut... minusta se on ollut kuitenkin jo.

testaan ensi viikon puolessa välissä seuraavan kerran. ajattelin antaa olla siihen asti niin ovistikuttelun kuin rtestin teonkin... jos huono olo jatkuu niin sit saatan testata aiemmin. mulla on myös tänään ollut kurkku kipeä. mutta ei oo flunssainen olo kuitenkaan.

Ei se täti sitten tullutkaan. Tuhruilu joka on havaittavissa vain alushousuissa jatkuu. Sitä hädin tuskin näkee. Miksi tääl duunissa on sellasta halpaa harmaata vessapaperia josta ei näe pyyhittäessä mitään? onneks enää 2 tuntia töit niin pääsee kotiin miettii asiaa tarkemmin!

Mun kohdalta tiedot meni väärin tuonne listalle, eli meillä on ensimmäinen lapsi toiveissa ja kolmas yk, ei päinvastoin :) Ja itseasiassa, tänään aamulla plussasin, kp 26/28...nyt alko jännittään!! Enemmän kuin toivottu tämä lapsi meille on, mutta vaikea uskoa että oikeasti sellainen oltaisiin näillä näkymin saamassa.

Lumihippu en hakenut testiä koska auto on korjaamolla ja meillä ei yksinkertasesti ole mitään apteekkia missään lähellä mua tai mun työpaikkaa, pitäis matkustaa aika pitkälle hakemaan sitä joten päätin et haen sit su sen ja teen sen ma. Kun huomenna saan auton!

Laitoin tosiaan siteen ja ei siihen ole tullut kuin tippa sitä vaaleanpunaista. Pelkään, että se on taas nega joten helpompi ottaa vastaan täti kuin nega testitulos.

Hei! En tiedä onko tämä hyvää vai huonoa uutista... eilen alkanut vaaleanpunainen vuoto on jatkunut..

Eilen sitä tuli vähän, tänään vähän enemmän mutta ei ole tarvinnut edes sidettä pitää. Olin varma että tänään ne menkat alkaa, että tää vaan enteili sitä mutta nyt tätä on jatkunut jo kaksi päivää. Enkä uskalla tehdä testiä vielä.

Mitä mieltä olette? Mulla on nyt menossa kp 33/28-30 ja tämmönen niukka muutaman tipan vaaleanpunainen neste jota ei tosissaan voi vereksi missään nimessä sanoa ei ole mulle tuttua. Voiko tää meinata jotain vakavaa? Muuta kuin raskautta?

Kipuja ei ole paitsi pms oireet joiden takia otin tänään särkylääkettä, sen jälkeen olo on ollut hyvä.

Tissikipu ei ole kadonnut eikä huonovointisuus tai väsymyt. Jännittää koko homma.

Helenalla ja Naapurin tytöllä jännät paikat. Peukuttelut plussan puolesta molemmilla :)

Äh, sorruin. Ovistestit ostin, huvikseen pe-iltana tikutettu haalea testiviiva, samoin tänään. Kp11 lauantaina, joten oma ajatus ajankohdasta täsmännee kp14-15.. joten jos maltan, jätän tikuttelun tähän ja kuuntelen kroppaani. Talletuksia tehty, kaiken varalta ;) Mies tänään taas tuumaili, että nyt pikana se toinenku muksu, esikko kun alkaa olla jonkin iso. Heh, ei muuta ku peitot heiluun ja sen jälkeen sormet ja varpaat ristiin plussan puolesta :D

Kiitos kovasti! Mut voi siirtää plussanneisiin, tänään tein uuden testin ja viiva sen kun vahvistuu :heart: Nyt sitten vain odotellaan! Toivottavasti mun plussailut tarttuu teihin muihinkin pian :hug:

Tänne ei mitään kummempia, ovis ilmeisesti oli ja meni. En nyt jaksa noita dpo-päiviäkään laskeskella, testailen sitte lähempänä sitä ajankohtaa ku menkkojen pitäis alkaa :) Onneks koulu jne vie niin paljon ajatuksia muualle, että ei tää vauvan saaminen enää oo niin pakkomielteistä.

Juu'u, en osaa siis sylkiovistestiä tulkita sillä ovistikut antoi eilen illalla yks ja muut tänään vahvaa viivaa ja tänään, ihan äsken alko limailu... että näin taas :D Noh mutta sanotaanko nyt sitten että tänään on dpo -1 eilen oli dpo -2 :) Jeiiii... En ollut ihan varma siitä aiemmasta, minustahan se ei ollut tasavahva ja tämä todistaa sen... hassuinta siinä on se että sama testi ei anna nyt kunnon testi viivaa :D Että en osta enää ebay halppiksia... mie käytän nyt ihan muita tällä hetkellä.
Pitää tänään peittoja heilutella ja hyödyntää tää ovis vaikka onkin flunssa eikä sillai innosta, mutta jos pikaset ;)

Hei! Kahden päivän kestänyt vaaleanpunainen vuoto muuttui menkoiksi sunnuntain vastaisena yönä. Joten kp 3 menossa. Ollaan nyt päätetty vielä yrittää ainakin kierto tai kaks.. ollaan optimistisia seuraavan kierron kanssa. Aion tehdä kaiken mitä voin valmistautuakseni parhaiten, eli alan tikuttelee ovista ajoissa ja yritetään heilutella peittoja molemmin puolin ovista, niin usein kuin vain ehditään/jaksetaan. Ovis olis laskelmien mukaan joskus 15.10-17.10 mutta viimesinkin kierto venyi pitkäksi, sen vuoksi pakko tikuttaa.

Nukutaanko täällä? Hyvä huudella, kun itse ei oo saanu kovin ahkeraan kirjoiteltua :laugh:

Omanapailua pikana, kopsattu toisesta pinosta: Tikuttelin ovista, vaikken ehkä aikonutkaan. Todellisuudessa, viime kiertoon verrattuna olen ottanut iisisti :whistle: Tänään kun on kp15/30, pc:n ovisliuska näyttää edelleen hailuraa viivaa - jota on tehnyt jo monta päivää. Viime kierrossa ovisplussa ja ovis samalle vrk:lle davidin ovisliuskalla, kp 15. Ovistuntemuksia ei muuten ole, mutta selkeästi on märempi olo (tuo lausahdus muuten kuulostaa kamalalta!) ja eilen juilasi hieman mahasta ovismaisesti, ihan hetkellisesti. Että vähän arvailua, odotellaan, odotellaan ja kuulostellaan omaa kroppaa. Suuria toiveita tämän kierron suhteen ei ole, viikonlopun jälkeen ei ole vaan jaksanut heilutella peittoja. Josko ehkä tänään :saint: Eli, todennäköisesti tästä tulee taas täti- kuukausi, mutta sitten tulee. Ehtiihän tuota.

Plussatuulia jokaiselle ja :hug: tädin kohdanneille!

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.

Tiistai 2.10

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Sanuk......................75/??.........................3.lapsi......yk1
Hyppy.....................56/32.........................2.lapsi.....yk1
Tiituliini....................50/28-29.....................2.lapsi.......yk1
jenni_noora...............44/27?...........28v......1.lapsi.......yk8

HopeAgain.................43/32..............36v......4.lapsi/1.yhteinen...yk2
Helena2013...............3/28-30.........27v.........?.lapsi......yk1
Daheca......................31/28.........................1.lapsi......yk3
Shiili........................34/40.............................2.lapsi......yk?
Äitikissa...................33/32-36..........31v.........3.lapsi.......yk7
Lumihippu................27/28.............................2.lapsi......yk1
Naapurin tyttö...........23/29-??...........28........1.lapsi......yv10
Miss_piggy................21/27..............31v......1.lapsi......yk5
Moona83...................17/30.................29v......3.lapsi.....yk2/5
Bambini...................15/30............31v........2.lapsi.....yk2/2
Pippurihäntä..............9/28-34...........35v........2.lapsi......yk5

LilliLotta...................?/28-60.........26v......2.lapsi......yk2
Toivoliini..................?/29-31..........34v......5.lapsi.....yk3
Rulla-Katriina............?/27-30...........33v......2.lapsi.....yk6
Manzu......................?/??................27v.......4.lapsi.....
PIKKUVIIKINKI...........?/??................31v.....3/4.lapsi.....yk1

Ihanaa tiistai-iltaa jokaiselle :heart:

Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83

PIINAILIJAT

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET 2012

Syyskuu
Suhveli........6.9.....28v.....3.lapsi.....yk1
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi......yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk'11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......yv6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk12
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3

Toukokuu:
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2

Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Lumihippu. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.

Linkki elokuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...lokuussa-plussaavat-syyskuuta-suunnittelevat/

152179h4qroi8q2b.gif

Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!

Yhteistyössä