Pitkään olen tuolla taustalla roikkunut, elämä ollut kevään ja kesän niin kiireistä ja sekaisin että vauvahaaveita ei ole ollut. Ei tämä elo ole sen tasaisempaa vieläkään ja vauvahaaveet onkin siirretty tulevaisuuteen. Mutta, mutta... Nyt tässä kierrossa "vahinko" saattanut sattua, iloinen vahinko nyt tietenkin jos niin käynyt. Kierto nyt kp 30-29-33. Viikon mahaan sattunut niin et pitkin päivää saanut ravata vessassa et joko se täti tuli. Valkovuoto kanssa ollut välillä runsasta et oikeesti ollut varma et nyt ne menkat alkoi mut ei vaan näy...
Eilen sit tein testin, prisman liuskatesti, oli vielä 1 jemmassa. Nyt laitan huvin vuoksi kuvaa kun musta siinä jotain näkyy, mut onko ihan vaan viivan paikka vai mitä... Joo, tiedänhän mie et vastaus on että tee parin päivän päästä uusi testi niin sillä selviää Mut tämä on vaan kivempaa... Aiemmin oon noita viivan paikkoja saanut mut ne ei kyllä oo kuvassa enää näkyneet sitten millään muotoa vain kun käännellyt ja väännellyt testiä oikeassa valossa Kuva on otettu heti testiajan umpeuduttua. Mielikuvitus vaan laukkaa niin kovasti että kaikkea jo toivoo...
Aijaa.com - 8665792.jpg
tämä testiajalla
Aijaa.com - 8665793.jpg
ja tässä kuivana.
Pitää varmaan käydä digitesti alkuviikoksi ostamassa jos vuoto ei ala niin ei tarvitse arvuutella....
Eilen sit tein testin, prisman liuskatesti, oli vielä 1 jemmassa. Nyt laitan huvin vuoksi kuvaa kun musta siinä jotain näkyy, mut onko ihan vaan viivan paikka vai mitä... Joo, tiedänhän mie et vastaus on että tee parin päivän päästä uusi testi niin sillä selviää Mut tämä on vaan kivempaa... Aiemmin oon noita viivan paikkoja saanut mut ne ei kyllä oo kuvassa enää näkyneet sitten millään muotoa vain kun käännellyt ja väännellyt testiä oikeassa valossa Kuva on otettu heti testiajan umpeuduttua. Mielikuvitus vaan laukkaa niin kovasti että kaikkea jo toivoo...
Aijaa.com - 8665792.jpg
tämä testiajalla
Aijaa.com - 8665793.jpg
ja tässä kuivana.
Pitää varmaan käydä digitesti alkuviikoksi ostamassa jos vuoto ei ala niin ei tarvitse arvuutella....