+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Heippa! Ja tervetuloa uusille minunkin puolestani!=) Meitä onkin jo iso pino.
Tsemppiä oikein paljon piinailijoille ja epäselvien testitulosten kanssa pähkäileville:hug: Tiedän todellakin tunteen ja nyt oon yrittäny tässä kierrossa olla vähemmän tohkeissani ja aika hyvin on onnistunut, tosin sillä seuraamuksella että en ole käynyt täällä joka päivä notkumassa,tämä paösta on niin mahtava mutta sillä on meikäläiseen vähän turhan innostava vaikutus :D

Tässä kierrossa en siis ole edes tikutellut ovista,yleensä se on ollut kp15,mutta viime kiero oli kaksi päivää pitempi kuin yleensä niin periaatteessa ovis vois olla kp17..Mitään oireita ei kyllä ollut,paitsi se että vatsa oli tosi löysällä pari päivää! Siis onko kellään muulla oviksen aikoihin vatsa löysällä?:x Mulla oli viime kierrossa just samoihin aikoihin maha kauhean löysällä ja vessassa sai juosta joka välissä,allöttävää |O Ja nyt oli siis taas. Mä niin toivon että malttaisin odotella vielä sen viikon päivät testaamisen suhteen mutta tuolla on 4 herkkää testiä jemmassa niin vaikeaa se tulee olemaan..
 
Huomenta kaikille!:wave: hillitsin itseni,enkä testannut. :cool:Eli huomenna taas sitten. Ei kyllä ole oikein mitään oireita. Mulla nuo vatsan nipistelyt yms johtuu endosta koska niitä on joka kierrossa. Edellisessä raskaudessa oireet alkoivat vasta samana päivänä kun menkat olisi pitänyt alkaa. Ja raskaus sai alkunsa kp11...aika myöhään siis vasta oireili. Mutta odotellaan huomiseen. macy graylle tsemppiä testaukseen ja plussaa toivotaan myös sinulle kovasti:flower: Tsemppiä kaikille piinailijoille ja testaajille+++++++++++++++++++++++:whistle:
 
Kiitos MG kun lisäsit mut takas listoille. =)
Kylläpäs monella testit kenkkuilee. Mites olis se sellanen testi missä lukee joko raskaana tai ei raskaana? Tosin se on kyllä aika tyly eikä siinä ole sitä iloa että saa tihrustaa niitä viivoja. ;)
Mulla on kaapissa david-merkkisiä herkkiä testejä mutta tätä menoa niitä ei paljon tarvii käyttää. Mies on onneks kauheen positiivinen ja uskoo tärppiin. Mun usko on menny ja odotan vaan joka kierrossa sitä turhuvuodon alkamista siinä kp 20 tienoilla. Tällä viikolla pääsen testailemaan, tosin ovistestejä. Ajattelin rueta siinä kp 12 kohdalla testailemaan. Vaikken tärppiin uskokaan ennen lääkäriaikaa niin onpahan jotain puuhaa ja voin sitten samaan syssyyn valittaa etten ovuloikaan.

Oviksen testaajat! :attn: Monet on täällä kirjotellut että testiä ei sais tehdä aamupissasta mutta mun ostamissa sittarin testissä luki että voi tehdä mihin aikaan päivästä vaan. Kannattaisko ne silti tehdä jostain muusta kun aamupissasta?
 
Millastakohan vois olla mahdollinen kiinnityymiskipu?
Mulla sattu viimeyönä ihan hirveästi ihan alamahaan suoraan keskelle, kipu vain paheni ja sit meni maha ihan kuralle...3 kertaa kävin veskissä sit alkoi helpottamaan. ( sori ällökuvaus )
Edelleen tuo kohdun kohta on " hellänä " ollut jo muutaman päivän ennen tuota yöllistä kipuakin. Mistähän moinen vois johtua...outoo.
Nyt on menossa kp 18, vielä on aikaa jänittää et miten käy!
Kyllähän mä tiedän, että ei niin hyvä tuuri voi olla että heti ekasta yrityskerrasta onnistais, mut onhan se ihan kiva edes kuvitella niin :rolleyes:
 
Aada87 & Iloksi! Mä niin peukutan, että noi haamujen haamut muuttuisi selviksi plussiksi! :heart: Kokeilkaa CB:n digi testiä, niin se kertoo joko tai tuloksen selvästi, niin ei tarvitse arvuutella! =)

Macy Gray
, mä uskon vielä sunkin plussaan. Kyllä sen on nyt tultava sieltä! Kaikki muut myös, joilla piinapäivät meneillään tai ei niin meneillään, niin älkää luovuttako. Kyllä mä luotan, että kaikki tässä ketjussa sen plussan saa ennemmin tai myöhemmin! =)

Mun navan tilanne on nyt sitten vihdoin & viimein selvinnyt. Huoh. Mitä ilmeisimmin on nyt todettu, että kyllä vain, kaiken kumman jälkeen, minä ihan oikeasti olenkin raskaana. :) Viikkoja on paaaljon vähemmän kuin pitäisi, mutta siis kaikista epäilyistä, vuodoista, sun muusta huolimatta, kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa. Olen niin onnellinen. :heart: Tämä siis on se plussa, jonka testasin 27.8, eli mut voi siis vielä laittaa elokuun plussanneisiin. Tuntuu, että pitäisi itkeä vaan onnesta. :':)heart:

PLUSSAONNEA KAMALASTI MUILLEKIN!!!!!!!!!!!! ++++++++++++
 
Heippa ja tervetuloa uusille minunkin puolesta! Tekstiä tullut taas niin paljon ettei kaikille ehdi kommentoimaan :). Pari päivää olin poissa, täällä nyt siis kp 2 ja yk 4 lähtee käyntiin :'(. Syysplussa olisi ollut niin kovin toivottu, ehdin jo alkaa suunnittelemaan lastenhuonetta sinne meidän uuteen taloon :headwall:. Alkaa vaan pelottamaan, että mitäs jos tästä tuleekin sellainen vuosien prokkis ja päädytään siihen että biologisia lapsia ei meille ole tarkoitettu... Mieli siis kovin maassa nyt näiden vauvahaaveiden kanssa :(. No, pakko potkia itseään uuteen nousuun, tää vaan on niin tylsä vaihe odotella että pääsee uuteen yritykseen...

iloks: Toivotaan että haamu oli oikea eikä tarvitsekaan ottaa "kovempia keinoja" käyttöön :hug:. Jostain syystä sun kirjoitus noista hoidoista liikutti mua kovasti, onhan se totta että varmasti tuntuu hurjalta noin äärimmäinen keino, mutta yritä nähdä se uutena mahdollisuutena jos nyt hedelmöitykseen päädytte! Mutta toivon silti niin kovasti haamun vahvistumista sulle!

Aada87 Kyllähän tuo jo kuulostaa todella hyvältä, varovaiset onnenhalaukset siis sinnepäin :flower:!

Mischa10 Sulla samoin kuullostaa tosi lupaavalle, en nyt muista olitkos jo testaillut mutta kovasti plussatuulia sinnekin!

mg Toivotaan myös haamun vahvistumista, testailu on kyllä sen luokan salatiedettä että otappa siitä nyt selvää :)!

++++++++++++++:whistle: kaikille teille!
 
Voi, onnea kovasti dyyni :hug:!!! En muista nyt sun tarinaa, jaksaisitko vielä kertoa? Vaikka edes että mones yk teillä nyt sitten tärppäsi? No, ehkä kaivelen sun tekstit tuolta vielä jostain :D! Mutta onnea siis kovasti!!!
 
vimmu: Testasin eilen negan (kp 33/31). Mutta mulla on aina ollut kellontarkat menkat. Voi olla että tämä kuumeilu nyt niitä vähän myöhästyttää, mutta en silti ole vielä menettänyt toivoa ;) Alakerrassa jomottelee, mutta ei mitenkään menkkamaisesti. Nännit on vähän kosketusarat. Mulla on jos jonkinmoisia tuntemuksia ollut jo viikon verran, mutta kaiken huippu on se, että mulle pölähti nyt sitten vielä jostain iki-ihana hiiva tähän kaiken keskelle, se tästä nyt on vielä puuttunutkin!! :headwall: Se taisi jo eilen nostella päätään, tiedä sitten, että voisiko se viivyttää tätiä...
 
Mischa10: Mulla kans toi hiiva tuli kehiin. Hauska lukea sun tekstejä kun aika samoilla mennään. Mulla kans menkat ollut aina kellon tarkat, nyt kp 27/25. Tuntemuksia vatsassa vaihtelevasti välillä särkee, polttelee ja nippailee vähän enemmän ja välillä taas ei mitään, välillä etoo, mut sekin menee ohi aika nopeasti. Rinnoissa ei tunnut mitään. Yli viikon jatkunut päänsärky on vähän nihkee, kun ei viitsis napsia noita pillereitä enää.. Viikko sitten söin panadoleja muutamana päivänä issiaskipuihin, päänsärkyyn ja flunssan oireisiin.
Hassua, miten ajatukset jää pyörimään tän asian tiimoille. Kävin aamulla lenkillä, siinä toivossa että liikunta vauhdittais menkkojen alkua, jotta tää epätietoisuudentila päättyis, mut ei tätiä näy. Mulla vapaa viikko, joten jää aikaa olla ja ihmetellä. Mut pidämpä tänään siivouspäivän ja lähden käymään vaikka Suomenlinnassa kuvailemassa, ehkä saan muuta ajateltavaa kuin oireiden tunnustelun :) Tsemppiä kaikille ja mukavaa päivää! ++++ ++++++ ++++++:whistle:
 
Tää on nyt kyllä niin omaa napaa, mutta pakko purkaa...

Nyt menossa kp26 ja mitään erikoisia rauskausoireita ei ole ollut. Nyt sitten tänään ja eilen on tässä puolen päivän aikaan tullut valkkarin mukana tuhrua. Eilen se oli rusehtavaa vuotoa ja tänään pienen pieni veriviiru joukossa. Dpo olis laskujen mukaan tänään 9 tai 10. Tädinkään ei pitäisi vielä olla tulossa kylään, sillä minulla on normisti pitkä (väh. 35 päivän) kierto. Täällä ollaan nyt niin ihmeissään. Pelottaa, että onko se täti tulossa kylään :'( ja sitten toisaalta salaa mietin, että jospa tuo vois olla kiinnittymisvuotoa... : /

Epätietoisuus on kyllä ihan syvältä. Mietin jo, että jos vaikka testais, mutta näillä dpo-päivillä tuskin testikään vielä mitään kertoo... Voi jee. Ei auta kun piinailla, pitää jalat ristissä ja toivoa, että täti pysyis vielä poissa. Ja voi himmeli, ennen kuin pääsee testailemaankaan niin tässä menee vielä se kutakuinkin kymmenen päivää. Tää ei kestä tätä!

Niin ja vielä. Tänään työkaveri heitti, että "sä oot raskaana", kun kommentoin, miten vahvasti kahvi tuoksahti mun nenään. Muutenkin tuntuu, että hajuaisti on herkistyny...

:headwall:
 
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



tiistai 7.9.2010



KUUMEILEVAT
BloodyEnd..........kp61/30.................19v........1. lapsi.....yk32
valtsukka............kp50/38
Vuokko84...........kp48/30..............................2. lapsi.....yk1
HöpöHöpsö........kp39/28-34.............29v.......2. lapsi......yk5
iloksi..................kp38/?
Nuplu.................kp36/32............................................yk4
An-nie................kp35/30-35.......................................yk4
Mischa10............kp34/31..................27v........2. lapsi.....yk6
macy gray..........kp33/19-47(32-34)...30v.......2. lapsi......yk10
Aada87..............kp29/28...............................2. lapsi......yk1v+
Constance..........kp27/25
Aawatar.............kp26/35-46..............33v.......1. lapsi......yk2
Mimmimami........kp25/31-120........................4. lapsi
mileon................kp25/28-32..........................5. lapsi.....yk2
HelinäKeiju10.....kp25/?.................................3. lapsi.....yk1
bluebaby............kp24/28...................26v.......1. lapsi.....yk3-4v
Minnäi................kp23/28-31..............31v.......4. lapsi.....yk5/7
Okaasan.............kp23/28-30..............33v.......4. lapsi.....yk6
Manzu................kp21/31-37..............26v.......3. lapsi......yk9
hemari...............kp21/29-36..........................2. lapsi.....yk1
Diipeli.................kp21/29-31..........................2. lapsi.....yk2
NoBlood.............kp21/25-30...........................1. lapsi.....yk3/4½v+
JA82..................kp21/25?..................28v.......3. lapsi.....yk1
marika 83...........kp20/35-55..........................1. lapsi......yk7
wilkat.................kp20/35...............................3. lapsi.....yk10
TUUtikiks............kp20/28...................29v.......2. lapsi......yk4
Ciba...................kp20/25
karvatonkoira.....kp18/25-30?..............32v.......4. lapsi......yk1
Hiipu1................kp18/27-29...............27v.......1. lapsi......yk3
Auneli................kp17/27-29...............27v.......2. lapsi......yk3
angelfish............kp16/30-34...........................4. lapsi......yk2
Viulu..................kp16/28-30...........................4. lapsi......yk2
Joko...................kp15/28-30...............28v.......3. lapsi......yk1
MyrskyMaija.......kp11/29-30.............................3. lapsi......yk2
MyDream...........kp11/28..................................1. lapsi......yk8
Huldasharks.......kp10/40-44..............................3. lapsi.....yk4
Liina87...............kp10/30.................................................yk4
amma................kp9/30-32..................28v......5. lapsi......yk2
Viola30..............kp6/27.......................30v......2. lapsi......yk2
PohjanTuuli........kp5/27...................................2. lapsi.......yk3
sannikki..............kp4/30
vimmu...............kp2/25-28.................26v.......1. lapsi......yk4
sandemar....................................................3. lapsi.......yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.....3. lapsi
inspire.........................................................1. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, miimi10, adora



PIINAILIJAT
iloksi................dpo20
Mischa10..........dpo16
bluebaby...........dpo11
macy gray.........dpo10/18
Aawatar............dpo9
Minnäi...............dpo8
Mimmimami......dpo7/10
mileon..............dpo6
Ciba..................dpo5
Diipeli................dpo5
NoBlood............dpo5
An-nie...............dpo5
Hiipu1...............dpo4
JA82.................dpo3
TUUtikiks..........dpo2



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...........3.8. .....kp23/28..................3. lapsi....yk4
nereida..........4.8. .....kp32/29-30.............2. lapsi....yk2
Yaden............9.8. .....kp27/30..................2. lapsi....yk1
NeliApina......18.8. .....kp25/27.........32v....4. lapsi....yk4
MiiJane76.....19.8. .....kp29/27-31....34v....4. lapsi....yk2½v
äiti x4...........25.8. .....kp25/24-27....32v....5. lapsi....yk2
tatskattu......26.8. .....kp30/29-31.....24v....2. lapsi.....yk2
dyyni...........27.8. ...................................3. lapsi.....yk1



HAAMUILIJAT
Aada87........7.9. ......kp29/28...............................2. lapsi......yk1v+


 
Viimeksi muokattu:
Mä oon jotenkin hötkyilly noissa mun kiertopäivissä jossain välissä, eli macy gray, korjaatko seuraavaan, että tänään vasta 21...:whistle:

Kovasti plussapuhureita kaikille vielä epätietoisuudessa oleville, ja uskon kyllä, että mg saa sen selkeän plussan vielä :).
Mä menen aloittelemaan siivoispäivää, sopiva mielentilakin siihen hankittu, mies lähti ovet paukkuen duuniin ja ilmoitti ettei ole tulossa tänään kotiin, jeah: /:mad:, huono päivä tai jotain kenties hänellä...Sanoinkin eilen, että pitäsi olla sellainen paita jossa teksti " räjähdysvaara"...
 
Mukavaa iltapäivää kaikille :)!

Kiitos varovaisista onnitteluista :hug: ,
toivotaan että se vahvistuu vielä kunnon plussaksi. Tätiä ei ole tänne vielä saapunut, että ehkä sielä jotain olisi kyydissä. Toivotaan parasta ja varaudutaan pahimaan. Päätin oottaa torstaille, jolloin teen sitten sen digitaalisen testin, ei jää ainkaan mitään märehdittävää siitä sitten.

Puhaltelen täältä kaikille hirveänkamalasti plussatuulia ja tsemppiä jännäykseen kaikille! :flower: :heart:

Mä meen siivoilemaan äkkiä kun pitää poju lähteä tossa kohta hakemaan... ;)
 
Kiitos onnitteluista! =)

Vimmu, ihan pikaisesti... kerron jutun pääpiirteittäin... En ole muutenkaan viitsinyt tänne nettiin todella tarkasti kirjoitella tapahtumista... Oon vähän vainoharhainen. :p Imetän siis yhä edellistä. Kierto mulla jossain hamassa menneisyydessa on ollut 28 pv, mutta toi imetys saattoi jotenkin vaikuttaa tähän. Yk 1 oli siis vasta onneksi menossa. Olisko se nyt ollut kp 43, kun testasin vielä negan. Saman päivänä alkoikin aivan tavalliset runsaat menkat. Tästä rohkaistuneena, minä päätin juopotella naapurinkin edestä. Vuodon loputtua kp 49, jostain ihmeen syystä päätin kuitenkin tehdä uuden r-testin. Mun sydän särkyi, kun näin sen olevan positiivinen. Aivan kamalaa, sillä viikkojahan oli kerenneyt kertyä jo lähes 7. Toivoinkin, että se vuoto olisi tarkoittanut, että kesken meni, sillä olin aivan järkyttynyt tosta alkoholista. Kun lähdin selvittelemään tilannetta, niin ilokseni sisuksistani ei löytynytkään mitään. Tästä tosin nousi epäilys, että onko raskaus sitten jossain väärässä paikassa vai menikö se tosiaan kesken, mutta että hormonia jostain syystä on yhä elimistössäni. Kaikennäköisiä tutkimuksia tehtiin ja vihdoin tänään selvisikin, että kyseessä on aivan tavallinen raskaus & että viikkoja on niin vähän, että vauva on aivan turvassa! :heart: Hihihi! En voi käsittää! En voi uskoa, että joku voi vuotaakin niin paljon ja silti olla raskaana! Me ollaan ihan ihmeissään! :heart: Ihmeiden aika ei ole ohi!

Mun on muuten ollut takoitus muuttaa nikkiä, jo vähän aikaa, mutten ole saanut aikaiseksi... Saatan vaihtaa sen nyt tässä lähiaikoina, jos pääsisin siirtymään tonne odottajien puolelle, joten varoitan vaan etukäteen. :wave:
 
Viimeksi muokattu:
dyyni Onnittelut sinulle plussasta :) Ihana juttu, että asiat kuitenkin kääntyivät onnellisiksi.
Yhden digitestin tein jo viikko sitten, kun menkat piti alkaa. Se sanoi, etten ole raskaana. Ehkä se olisi nyt uskottava.

vimmu kiitos sanoistasi :) Meidän tie taitaa vääjäämättä johtaa sinne hedelmöityshoitojen puolelle. Ehkä pelottavinta on se, kun ne on käyty läpi, niin mitään ei ole enää jäljellä. Sitten voi toivon heittää. Siksi en haluaisi lähteä hoitoihin. En haluaisi kokea sielläkin epäonnistumista. Nyt sitä voi vielä kuvitella, että hoidoilla meille tulisi lapsi. Mutta omatuntoni ei salli minua jättämään sitäkään mahdollisuutta käyttämättä.
Todella ristiriitaisin tuntein siis jatketaan.

Eli omaan napaan kuuluu tyhjyyttä. Haamu oli "huijausta" ja edelleenkin ollaan ei-raskaana. Itsepä minä itseäni olen tässä lietsonut. Nyt pitäisi antaa periksi ja jäädä odottamaan sitä ultraa ja infotilaisuutta viikon päästä. Siellä sitten ehkä selviää, mikä on tilanne.

Haluaisin vain jo olla raskaana.
 
Viimeksi muokattu:
Dyyni onnittelut plussasta ja siitä et kaikki on ok.

Joku ihmetteli miten maltan olla testaamatta vaikka kpt huitelee jo ties missä, mut kait se yksinkertainen syy on se et ei ole testit saapuneet. :) Apteekkiin en mene niitä ostamaan kun tässä tuppukylässä taatusti sattuu joku tuttu sinne yhtäaikaa, kiitos ei!! No eipä ollu tänäänkään testit saapuneet, että eikun lisä jännitystä.

Tänään taas paleltanut ja väsyttänyt ihan kiitettävästi. Ei muuta ihmeellistä tälle rintamalle. Aikainen herätys ja pitkä työpäivä takana joten vetäydyn hieman lepäilemään.
 
Dyyni Joo no nyt mä muistankin, se oli tuolla viime kuun ketjussa, eikö vaan? Mistä sä sitten arvailit testata vaikka menkat tulikin? Aika jännää :). Mutta aivan ihanaa :hug:

iloksi Sehän se varmasti siinä pelottaakin, ihan niin kuin mäkin aikaisemmin kirjoitin että olisi ihan kauheaa löytää itsensä siitä pisteestä että biologisten lasten saaminen mahdotonta... Mutta ihmeitäkin ihan oikeasi tapahtuu... Mun tuttava pariskunta yritti 10 vuotta saada lasta, kävi siis hedelmöitykset yms., ja noin kymmenen vuoden kuluttua tää nainen meni lääkäriin kun raskaus oireili, luuli saaneensa jonkun kasvaimen. Lääkäri siinä sitten kertoikin iloiset vauva-uutiset ja terhakka tyttö on nyt viisi vee :). Vaikka ei tietenkään noin pitkää prosessia kenellekään toivo, mutta mun pointti oli, että ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon :). Nää vauva-asiat on oikeasti niin ihmeellisiä, että mikään ei ole varmaa koskaan!
 
Tervetuloa kaikille uusille. Tänne onkin tosi paljon kuumeilijoita tullut lisää. :)

Dyynille hirmu paljon onnea plussasta ja hienoa, että kaikki on hyvin! =)

Täällä on tosiaan tuo dpo4 meneillään. Ovis tosiaan oli ihan selkeästi pongattu, kivut ja vuoto kertoivat hyvin selvästi ko.ajankohdan. Nyt sitten ihmettelen täällä viime öisiä kipuja jotka olivat samankaltaisia kuin nuo oviskivut olivat ja tänään päivällä on aika ajoin käynyt samanlaiset oireet. Ainut mitä puuttuu on tajuton kipu nänneissä. Valkkaria on eilisestä illasta asti tullut normaalia enemmän. Ihmeellinen tämä naisen keho... :)
Tuossa aiemmin sanoin pysyneeni ihan rauhallisena tän kuun suhteen ja ajattelevani, että tärppää jos tärppää mutta nyt alkaa taas se sama jännitys nousemaan mielenpäälle mitä oli noissa kahdessa aikaisemmassakin kierrossa. :D

Hirmuisesti plussatuulia kaikille puhalteleepi Hiipu1
 
Kiitos vimmu rohkaisusta :)
Lähipiirissäni on myös tapaus, jossa paha endometrioosi on tukkinut munatorvet jo monta vuotta sitten ja kaksi aiempaa lasta on saatu alkuun keinohedelmöityksellä.
Nyt kuitenkin alle vuoden yrittämisen jälkeen raskaus alkoi aivan luomuna. Ja plussa tuli pari viikkoa sen jälkeen, kun lääkäri sanoi, että tilanne on huonompi kuin aiemmin eikä luomuraskaus ole mahdollinen.

Mutta jotenkin sitä ei oikein omalle kohdalleen usko tapahtuvan.

Ja taas harmittelen täällä tuohon apteekin omaan raskaustestiin ilmaantunutta roskishaamua. Se ei siinä ollut sallitun ajan sisällä, mutta nyt, kun jokunen tunti on kulunut ja testi on kuivunut, niin haamu on ilmaantunut.
Kai se sitten vain on viivanpaikka. Ärsyttävää.

Vielä minulla on tuo CB viikkonäytöllinen digitesti odottamassa. Jotenkin jos jaksaisi vaikka viikonloppuun pinnistää, niin voisi sen sitten tehdä. Ja sitten lopulta uskoa, että en ole raskaana, jos se oikein suomeksi minulle ilmoitetaan.

Muille jännittelijöille toivotan paljon plussia. Jos se plussa-aalto sitten vaikka tarttuisi tännekin päin :)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Vimmu, mä en tosiaankaan osaa oikeen sanoa, että miks menin testaa just menkkojen jälkeen, mut onneks menin! :whistle: Pari kertaa oli sil viikol ehkä pissattanu liian tiuhaan, mutta senkin laitoin ilmastoinniin ja väsymyksen piikkiin ja nenä oli hieman tukkoinen ja senkin ajattelin aiheutuneen ehkä ilmastoinnista tai sidukasta. Ennen noita menkkoja ajattelin sisimmässäni, että on kyllä raskautunut olo, vaikken sitä viitsinyt kovasti hehkuttaakaan... Sitten sinä päivänä jona testasin, niin varmaan jotenkin alitajuisesti ajattelin, että menkkojen jälkeen pitäisi kyllä varmaan hävitä tommoinen tuntemus. Osaksi halusin varmaan myös poistaa morkkistani alkoholin nauttimisesta, että olinhan nyt kerrankin oikeutettu ja halusin poistaa viimeisetkin huolen rippeet varmistamalla, etten aivan varmasti ollut raskaana. Siis minä tosiaan tein testin vain varmistaakseni, etten tosiaankaan ollut raskaana. En edes kertonut miehelle testaavani, kun ajattelin, että se varmaan naurais mut metsään, kun justhan olin testannut negan ja menkatkin oli vielä. Tämä siis opettaa, että ikinä ei voi tietää varmaksi mitään... No siis kyllä on aivan varmasti todella harvinaista testaa negaa ja saada menkat ja ollakin raskaana, mutta en olisi minäkään ikinä kuvitellut sen käyvän mulle! :whistle: Noh, loppu hyvin, kaikki hyvin. :rolleyes: :)
 
macy gray: Kyllä mulla mies epäili hieman ainakin eka testin kohdalla niitä viivojen näkyvyyttä, mutta muutaman seuraavan päivän aikana ne näki jo hieman paremmin. Missään vaiheessa en testannu oikein kirkasta viivaa, mutta uskoin jo viikon testailujen jälkeen et raskaana ollaan. Ja oma vaisto sen sanoi myös.

On: mulla katos ovis oireet eka oirepäivän jälkeen. En sitten tiedä et oliko ne sittenkään ovis oireita vai jotain muuta vai joko se ois sit silloin het natsannu. Kohdunnapukkakin on noussu ylemmäs ja kovettunu, joten saattaapa hyvinkin olla et sitä olis jo nalli napsahtanu ;) Petipuuhua vielä pitäs kuiten jaksaa et varmistetaan tilanne, mut jokseenkin oon väsynny ja mieskin vielä kuumeessa.

Mites teillä joille yritetään jo 3. tai useampaa lasta. Pelottaako teillä? herättääkö minkälaisia ajatuksia uuden vauvan syntymä?
Ite olin jo hetken ajatellut et katellaan sit myöhemmin lisää noita muksuja, mut sitten kuitenkin asiosta keskusteltua päädyttiin nyt yrittään lisää. Edelliset on kuitenkin vasta 3 ja 2 vuotiaita. Just kun on ruvennu saamaan nukkua yöt kohtuu rauhassa ja viiminenkin pois vaipoista niin aloittaa se kaikki uudelleen. hetkittäin tulee ajatus et kyllä sitä täytyy olla hullu! ja sitten kuitenkin...
 

Yhteistyössä