Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa



28.8.
cinnamo - neljäs
31.8.
Tähdenlento1 - toinen - 28v.
pikku3nen - kolmas - 32v. - SKS
rakkaudesta äiti - neljäs - 29v. - OYS
1.9.
Rimpsu
Lauren-78 - toinen
nirtzu - kahdeksas
2.9.
primrose - toinen - 27v. - KOKS
Pipopi
LauraAnnika
ElbA - esikoinen
3.9.
pikkuvintiön äippä - toinen - 32v. - SeKS
emulia - ensimmäinen/toinen - 19v. - NKL
4.9.
Burde - kolmas - 28v. - VALS/ koti
tinde-85 - esikoinen
k-ati - esikoinen - OYS

5.9.
mirkkuli - neljäs - 30v. - KYLAKS
Kiira- - esikoinen - 24v - LKS
Shuri - esikoinen - 24v. - OYS
MaybeSomeday - esikoinen - 23v. - OYS
Valkoinenhetero - esikoinen - 20v - TAYS
6.9.
Unikeiju-79 - neljäs - 31v. - PS
Mamma1976 - kolmas - 34v. - K-PKS
7.9.
Angelico - esikoinen - 22v.
Tyyty85 - toinen - 24v. - TAYS
8.9.
Eini - 24v. - TAYS/VAS
9.9.
Lotskuliini - kolmas - 27v. - TAYS
Annmari-76
10.9.
miia - seitsemäs - 34v. - VAS
mustikka-78 - toinen - 31v. - NKL
pilpa - esikoinen - 25v.- Kät/H
felessa - esikoinen - 23v. - KYS
meripihka - toinen - 32v - JS
Katrin83 - esikoinen - 26v. - PHKS

11.9.
Kiskii - toinen - 31v. - TYKS
12.9.
viirupylly - Kolmas - 29v. - Kät/H
13.9.
seawind - viides - 30v.
Endotar - esikoinen - 28v. - K-HKS
14.9.
poni06 - kolmas - 35v. - K-PKS
sanzibar - toinen - 30v. - KYS
15.9.
Sadie - esikoinen - 19v.
A-nu - toinen - 38v. - Kät/H
ennie - esikoinen - 33v.

17.9.
roosamaria 69 - kolmas - 40v - NKL
Jonspe - .toinen - 26v. - EKKS
18.9.
Gwenhwyfar - toinen
liinakko - esikoinen - 27v. - KYS
19.9.
Hupu07 - esikoinen - TYKS
20.9.
Angel Eyes - viides - 30v. - EKKS
unikeiju - kolmas - 28v. - TAYS
Maria-83 - Toinen - 27v. - EKKS
Lahopää-Liisa - toinen - 23v. - OYS
Sannimarja - esikoinen - 25v. - KSKS
Heppuli3 - kolmas - 33v - TAYS
Hassuli08 - neljäs - KOKS

22.9.
Aplo - toinen - 21v - KOKS
23.9.
Raitahippo - esikoinen - 32v.
Janko - toinen - 25v.
lätäkkö - esikoinen - 27v. - JS
24.9.
Ilona G - kolmas
papupata78 - toinen - EKKS

25.9.
Hyväsetti - kolmas - 30 v. - LKS?
Wandii - kolmas - 30v. - LKS
elni- - esikoinen - 23v. - JS
terp - esikoinen - 25v. - TYKS
solete - esikoinen - 26v. - KSKS
Lynien - toinen - 21v. - KYS
26.9.
rosinarusina - toinen - 27v. - KSKS
Lumiruusu - toinen - 34v. - NKL
Wanda81 - esikoinen - 28v. - EKKS
27.9.
cora85 - toinen - 24v. - Kät/H
dask - toinen - 24v. - PHKS
28.9.
Lara- - esikoinen - 21v. - K-HKS


Kerrostalokyttäjä - kolmas
riemu - viides - 32v.
Mousse - toinen - 33v - JS
Tähtirata - esikoinen - 23v - TAYS
Indrina





Syyskuisten muistoissa:

vaahteranlehti (13.9.2010)
jyvänen (la 30.9.2010)
vivianna-08 (la 3.9.2010)
icefairy (la 28.9.)
Emilii85
Cappuccino (la 22.9.)
fanttomi
mairo (la 16.9.)
krizze (la 19.9.)
Wanda81 (la 26.9.)
estelle (la 11.9.)

Edelliset:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1603746
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1609978
 
Korkataas uusi pino. :)

Tervetuloa uusille. :flower:

Naksuvarvas kyseli kiinnostusta suljettuun yhteisöön. Itse ainakin mielummin kirjoittelen täällä enkä ole sellaisesta kiinnostunut. Muutenkin pitää yrittää vähentää tätä netissä roikkumista niin eiköhän nää palstat oo ihan tarpeeksi miulle.

Koirajuttujakin oli, meidän Elvi haisi ihan kuolemalta pentuna. Sekoitin persiljaa ruoan sekaan ja auttoi kyllä tosi hyvin, noista DentaStickseistä meni täälläkin vatsa sekaisin.

rosinarusina Täällä kanssa vannotaan ginger alen nimeen, auttaa tosi hyvin. Lisäksi syön porkkanoita pahimpaan naposteluhimoon, pysyy ainakin paino kurissa.

Mie aavistelisin että meille ehkä on tulossa kolmas tyttö, ainakin jos tähän oksuoloon on luottamista. Pojista ei ollut mitään sellaisia ja näistä tytöistä sitten on kuvottanut enemmän tai vähemmän. Lisäksi on sellainen hauska juttu, että tähän meidän taloon ei ole koskaan syntynyt poikia. :D Edellisellä perheellä oli 5 tyttöä ja meillä nämä kaksi nyt sitten. Saa nähdä että tuleeko poikkeus tällä kertaa, jos tässä sinne saakka päästään.

(.) Pahaolo senkun jatkuu, jos ei syö niin sieltä se vaan salakavalasti hiipii. Oon kyllä jo alkanu toivoa että oksentaisin niin saisin saikkua, kun yölläkään ei oikein saa nukuttua kun vaan etoo. Kiva olla töissä ihan zombiena. :(
Eilen kävin koiran kanssa tarpomassa tuolla pelloilla, polvia myöten umpihangessa, ja siitä sitten seurauksena kivat selkäkivut. Olinkin ihan varma että nyt menee kesken koko homma, mutta eipä ainakaan mitään vuotoja tullut. Just kun oon päässy ajattelemaan että josko kaikki menisikin hyvin niin sitten tulee aina jotain vihlontaa/kipua tms. ja taas saa huolehtia.
:headwall:

Sorry että tuli taas tälläistä valivalia, toivottavasti miulla parempi päivä.

AngelEyes ja vaava 7+2
 
Kiitos Laralle listan päivityksestä uuteen pinoon, on kivan näköinen :flower:

Olen samaa mieltä Angel Eyesin kanssa, en minäkään jaksa kirjautua koviin moniin paikkoihin, tämä riittää :)

Mulla on kans tosi hirveetä pahoinvointia. Etsin kaupassa varmaan tunnin syötävää, enkä mitään löytänyt. Väkisin sitten söin pari leipää. Eilen teki mieli pizzaa, enkä paljon muuta syönytkään. Nyt taidan tilata hampurilaisen tai grillattua broileria =) Tosi hölmöjä nuo yksittäiset mieliteot :headwall: Kohta lähden ekaan neuvolaan, ihan kiva juttu!

Roosamaria ja nuppunen 7+3
 
Täällä tuntuu kans siltä et pahaolo vaan pahenee päivä päivältä... :( Vetää olon surkeaksi kun päätäkin särkee ja pitäisi olla paikallaan tän mun hematooman vuoksi... :( Kirjottelinkii jo aamulla aiemmin kuulumisiani, ne ovat tuolla vanhassa pinossa.

Stemppiä meille pahoinvoiville!
 
Heräsin kamalaan selkäsärkyyn. :( UMMETUS.... :kieh:

Miten sanoisin hienovaraisesti äidilleni, etten halua häntä mukaan ultraan?
Viikkoja torstaisessa ultrassa vasta n.6+3 tjtn ja tehdään alakautta...
En halua sinne ketään, kun mieheni ei pääse!
Tiedän, että loukkaantuu, kun sanon tämän, soitti äsken ja kysyi ottaako töistä vapaata (!!!) että pääsee mukaan... Sanoin vaan en tiedä... :ashamed:
Ei meijän äiti muuten ole innostunu asiasta kun on "jo" viides lapsenlapsi mutta tyrkyttää itseään mukaan ultriin ja synnytykseen (!!!!).
Mies kyllä, äiti ei. Miten kertoisin tämän loukkaamatta? ( loukkaantuu kumminkin...)

Hyvää helmikuun ensimmäistä päivää kaikille!! :)

MUOKS! ONPAS MEITÄ PALJON!!! :D
 
Kiitos Laralle vaivannäöstä!

Täällä pysyy pahaolo kurissa syömällä, mutta sitä saakin sitten tehdä koko ajan! Ihan uusi tilanne minulle, ennen meni vaikka koko päivä ilman suurempaa nälkää, nyt nälkä ihan koko ajan. Maksimissaan kaksi tuntia kestää ilman, sitten saman tien niin kova nälkä, että jos ei heti syö jotain, niin etominen alkaa sekunnissa :)
Onneksi sentään ruoka maistuu, muuten ei varmaan tulisi tästä mitään. Mies nauraa koko ajan, että kuinka voinkin syödä näin paljon, yleensä meillä hän on se, joka ruokaa kinuaa useammin, nyt asetelmat ihan päälaellaan. Täytyy vaan tarkkailla, mitä sitä suuhunsa pistää, ettei pääse paino räjähtämään käsiin.
Tuntuu, että viikkoja olisi jo kasassa vaikka kuinka paljon. Keskiviikkona onneksi selvinnee hieman, missä mennään, ja mitä siellä masussa tapahtuu :heart:

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
 
Niin, ja Wanda81, täältä löytyy kyllä toinen ensikertalainen, joka on aina ollut sitä mieltä, että synnytys on pelottava asia! Saas nähdä, kuinka sitä raskauden aikana ajatukset muuttuu, vai meneekö pahemmaksi vaan.. Minä en ole sitä niin kovasti ajatellut, että olisin raskautumista sen takia miettinyt (on ollut tarpeeksi vaikeaa muutenkin :/ ) , mutta täytyy myöntää, että jännittää jo pelkkä ajatuskin.
Ehkäpä se siitä kuitenkin helpottaa, edessä se on jokatapauksessa :)
 
Kiitos Laralle uudesta pinosta! :flower:

Eilen oli vähän parempi päivä mutta tästä päivästä ei sitten taida tulla mitään. Aivan järkyttävä olo... :x Onneksi on vapaapäivä.

Mulla on poikaolo, en tiedä miksi, tuntuu vaan siltä. Kun haaveilen ensi talvesta vauvan kanssa, on kuvitelmissa vauva aina poika jotenkin automaattisesti.

Tulkaahan sitten kaikki ultrassa käyneet kertomaan kuulumiset, niitä innolla täällä odotellaan. Itsellä viikon päästä lääkärinneuvola ja np-ultra.

MaybeSomeday ja Onni 9+3
 
Kiitos Laralle uudesta komeasta pinosta! :flower:

Ja Lara, en itsekään kyllä voisi kuvitella äitini läsnäoloa, jos minua alakautta ultrattaisiin. :eek: Jos vaan nätisti sanoisit, että menet mielummin yksin, ettei hänen moisen takia kannata ottaa töistä vapaata. :)

Myötätunnot kaikille pahoinvoiville! :hug: Mä taisin todeta jo ihan alussa, että valkosipuli ei enää sovi mulle. No, unohdin sen ja menin sitten eilen laittamaan roimasti valkosipulista kastiketta salaatin sekaan. Seurauksena nojailin tunnin verran pönttöön. Nyt siis valkosipuli on pannassa visusti. Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut tällaisesta tietoakaan. Muuten olen täysin oireeton. Alavatsassa välillä heikosti nippailee ja valkovuoto on todella runsasta. Vähän epäilyttää koko raskaus, mutta torstainahan tuo ultrassa selviää.

:heart: Hyvää alkanutta kuuta kaikille! :heart:

Epeti rv 6+6
 
Hei.

Olen pari päivää kulkenut lukemassa palstaanne ja nyt sit itsekin sain kirjauduttua.

Perjantaina tein testin, joka oli positiivinen. Menkkojen mukaan 6+3 menossa nyt. Ihan epätodellinen olo ja ei oikein usko, että näin on ees käynyt :heart: Eka neuvolassa käynti on 10.2. Ensimmäinen raskaus siis alkamassa ja lapsi on todella toivottu. Toisesta kierrosta on ilmeisesti tärpännyt :)

Samantyylisiä vaivoja tuntuu minullakin, mitä täällä palstalla olette kirjoittaneet. Jos pitkä tauko ruokailusta, alkaa etova olo. Ja vatsassa alkaa samalla velloa. Paineen tunnetta tuntuu ja eilen alkoi enempi pissattaa mitä normaalisti. Rinnat ovat arat ja turvoksissa. Minulla on ollut yht. 3 krt välivuotoa nyt hedelmöitymisen jälkeen, muutama tippa tullut ruskeaa ja max. 3:na peräkkäisenä päivänä. Kuuluu tämäkin asiaan :)

Toivottavasti neuvolantäti löytää myös pienen ihmisen alun kun pääsee sinne asti että alkavat ultralla katsomaan :)
 
uuuuh, hieno uusi pino, kiitos Lara. Tänne kuuluu melko vastaavaa kuin monelle muullekin. Pahoinvointia on varsinkin aamuisin, mutta ei mitään ylitse pääsemätöntä. Tänään tosin tuli oksukin, yök! Mutta muuten ihan levollisin mielin kiireiden lomassa odotellaan ekaa neuvolaa, joka on 23.2.

terp ja pikkuriikkinen 6+1
 
Kiitos Lara- uudesta pinosta :heart:

Kaipaisin univinkkejä kipeästi. Vielä pari viikkoa sitten pystyin nukkumaan 12h ja päikkärit ilman ongelmia, mutta viimesen viikon uni 'loppunut' siinä neljän jälkeen vaikka väsyttäis ihan hirveenä. Illan nukkumaanmenoajalle ei näytä olevan mitään merkitystä.. vessassa en joudu yöllä käymään (aamuyöllä vasta kun herään) vaikka vettä joudunkin koko ajan juomaan kun tuntuu että on nestehukka. luulin että uni tulisi paremmin nyt kun närästys loppui (aikaisemmin jouduin nukkuun lähes istualteen ettei tulis tavara ylös) mutta paheni vaan.. neuvoja?

ruuasta. mulla ei oo syömisen kanssa ollut ongelmaa eli ruokahalua on mutta kun tietää että syöminen helpottaa ja samalla pahentaa olotilaa, niin ei oikein huvita syödä mitään. jos voisin niin popsisin varmaan täysjyvämuroja/leipää/keksejä, marjoja ja hedelmiä, jogurttia sekä maapähkinävoita aamusta iltaan. roskaruoka ei maita yhtään ja paino tuntuukin pikemminkin menevän alas päin.. :(

olo on taas tänään varhaisina aamun tunteina paljon toiveikkaampi kuin useaan päivään. tajusin eilen kuinka paljon mulla tosiaan on raskausoireita ja ikävä kyllä mulla ne ainakin saa tällä kertaa olon tuntumaan siltä että jotain mahassa tapahtuu vielä (edelliset menneet kesken alkuraskaudesta) :)

ihanaa päivänjatkoa kaikille oireista huolimatta :heart:
 
Emilii85: Tervetuloa! Jos haluat tiedot mukaan pinoon, laita yksäriä!

krizze: Mulla oli samaa ongelmaa aikasemmilla viikoilla... Menin uudestaan nukkumaan parin tunnin päästä niin pääsin takaisin rytmiin!

(.) Oon menossa lääkäriin, kun selkä/ mahakivut ei anna yöllä nukkua... ;(
 
Kiitos Lara uudesta hienosta pinosta! :flower:

Täällä on eka neuvola takana, huimauksen syykin löytyi hyvin alhaisesta verenpaineesta: 81/57 !!! Ei edellisessä raskaudessa mennyt kertaakaan noin alas. Salmiakkia siis napaan :p

Pahoinvointi on ehkä pikkasen hellittänyt, mutta rannekkeet eivät vielä ole saapuneet. Niitä odotellessa :) Ruokaa ei myöskään tee mieli ollenkaan. Siis lämmintä ruokaa. Tänään ostin kanaa ja aion sitä väkisin laittaa/syödä, jotta pikkuinen saisi proteiinia. Rahkaa tarttui myös mukaan kaupasta, se oli ihan ok.

Ainiin! Meillä kunta säästää, eikä ekan kolmanneksen lääkärineuvolaa ole laisinkaan!! Seuraava neuvola on vasta sitten ihan maaliskuun lopussa 16+3 viikolla :/ Jos lekuriin halajaa, niin omakustanteisesti sitten vaan...
Kolme viikkoa vielä ultraan, en jaksa odottaa!

T. Meripihka ja toukka 8+3 :heart:
 
Lara: Ymmärrän tuon ettet halua äitiäsi mukaan ultraan..varsinkin kun kyse on alakautta tehtävästä ultrasta. Sanot vain ystävällisesti, että haluaisit mennä sinne yksin...ja näytät hänelle sitten vaikka kuvat =) Niin, ja toivottavasti sun selkä/mahakivut helpottaa!

Katrin83: Mulla se synnytykseen liittyvä on kammoa...jos vaan pelottais, ehkä voisin harkita synnyttävänä normaalin tapaan...Otan asian esille kun mulla on se eka neuvola 16.2. Toivottavasti mulle sattuu mukava neuvolatäti, joka oikeesti ottaa asian tosissaan...Puhumattakaan sitten niistä pelkopoli käynneistä. (huokaus...)


Niin, ja tervetuloa Emilii85 :wave:
 
Tsemppiä lara lääkäriin, toivottavasti saat apua kipuihisi :hug:

Lara-: Yritin kerran mennä nukkuun myöhemmin aamuyöstä uudelleen mutta tuntuu että hereilläolo saa pahoinvoinnin käyntiin eikä ruokakaan vie sitä pois niin että tulisi kunnon unta.. noh, eiköhän sitä yksinkertaisesti jossain vaiheessa ole niin väsynyt että on vaan pakko nukkua, oli olo mikä tahansa ;)

Meripihka: Voi sua 'onnekasta' kun saat syödä salmiakkia ihan luvan kanssa :D Salmiakki ja rahka kuulostaa niin ihanalta, harmi ettei niitä saa täältä.. näin muuten unta että kiskoin jotain pihviä unessa, johtuu varmaan siitä kun luin lehdestä joidenkin kasvissyöjien himoitsevan (outo sanavalinta, craving..) lihaa raskausaikana ;)

Säästöistä puheenollen, saa nähdä haluaako neuvola mun edes nokkaani siellä näyttävän kun tuun suomeen huhti-kesäkuuksi.. en edes tiedä onko niilllä velvoitetta hoitaa odottajaa, joka ei ole raskaaksi tultuaan syystä tai toisesta neuvolaan mennyt heti.. ja joka ei aio suomessa synnyttää.. no, turhaa stressausta näin aikasessa vaiheessa.. ja määhän siis virallisesti asun suomessa, täällä oon vaan viranomaisten mukaan töissä/lomalla ;)
 
meripihka Oho, aikamoinen on säästön kohde teidän kunnassa! Toivottavasti tuota esimerkkiä ei monessa paikassa seurata :/

Lara ihan hyvin ymmärrettävää, minäkään en ottaisi, en ota edes miestä, jotenkin vaivautunut olo siinä pöydällä kyllä jos joku tuttu katselee vieressä :)

Minä olen menossa ultraan tänään! Yhä on ollut pientä vuotoa joinain päivinä, mutta ei mitään enempää. Toivottavasti pikkuisen LA selviää, ja kaikki on kunnossa vuodoista huolimatta.

ruuasta Ihana kamala ruoka.. mitään ei oikein tee mieli, ja toisaalta ihan kaikkea. Hedelmäkeittoja ja perunaa voisin syödä vaikka miten, porkkana maistuu myös. Jogurtti ja leipä tökkii pahasti.. tuntuu että päivissä on hiukan eroja. Välillä pystyn jopa syömään karkkiakin tms. makeaa, mutta useimmiten ei tulisi mieleenkään. Puuro marjoilla on hyvää!
Aamulla on pari tuntia ihan ok olo, sitten loppupäivä onkin huonovointisuutta ja etovaa oloa.. jippii B)

Hyvää helmikuuta kaikille ja onnea odotuksiin :heart:
 
Meripihka Meilläkin säästetään noista neuvola ja lääkärikäynneistä. Nyt oli eka neuvola, missä vaan terkkarin kanssa juteltiin. Seuraava on vasta rv 22, eli molempien ultrien jälkeen. Lääkäri vasta joskus 26 viikolla.

Mulla on kans todella matala verenpaine, joten salmiakkia saa syödä. Se onkin kyllä hyvää!

Ja en mäkään todellakaan ottais äitiäni mukaan ultraan!
 
kiitos lara uudesta hienosta pinosta =)

lara ja kiskii ymmärrän kans ton ettet halua äitiäsi mukaan. itekään en halua edes miestä mukaan ja hänkin todennut, ettei halua olla mukana silloin kun alakautta ultrataan, tuntuu jotenkin vaivautuneelta molempien mielestä että joku toinen tutkii alakautta. sitten kun mahan päältä voi katsella ja kuunnella vauvaa niin mieskin varmasti mukana.

krizze mulla kans uni loppuu kesken aamuyöstä, plussasta lähtien näin ollut mutta nykyään pystyn nukahtamaan melkein heti uudestaan. paitsi yövuorojen jälkeen en saa nukuttua, kun uni loppuu jo 3-4 tunnin jälkeen

fanttomi & taateli 6+0 pokspoks =)
 
Lara:
Jos äitisi haluaa tulla mukaan, niin ettekö voisi sopia, että odottaa ultrauksen ajan ulkopuolla? Varmaan ymmärtää jos sanot, etten halua sinne ihmisiä katsomaan kun sinua 'ronklataan'.

Mulla loppu kaikki oireet, ainoastaan tissikipu jäljellä. En edes palele.
Että tässäkö se oli?
Mulla on neuvola keskiviikkona, mutta siellä tuskin mitään selviää sillä en usko, että niillä on ultralaitteita ja doplerillahan ei taida vielä mitään kuulla? Vai?

Mousse 8+5
 
Tulin vaan piipahtamaan, juttua täällä piisaa niin paljon, että luen ne sitten ajan kanssa.

Sen verrran voin sanoa, että mulla tulee joskus aamuisin hieman huono olo jos en syö tarpeeksi. Siinäpä se sitten onkin. Maha on myös tosi turvonnut, varsinkin tiettyjen ruoka-aineiden jäljiltä. Uni meinaa myös toisinaan loppua kesken yön. Yleensä saan unta uudestaan vasta juuri ennen kuin pitäis herätä...
Mulla neuvola parin viikon päästä.

Tsemppiä kaikille pahoinvoiville ja muillekin =) Mukavaa helmikuuta.

Hupu ja pieni 7+1
 
Kiitos Lara uudesta hienosta pinosta :flower:

Katselin juuri vanhoja neuvolakortteja. Sydänäänet oli esikoiselta kuunneltu jo rv 10+1 ja kakkoselta vasta rv 15. Sama neuvola ja samat laitteet. Ultrassa toki sykkeet näkyneet jo ekalla kerralla rv 8.

Mä voisin jättää koko lääkärineuvolat väliin. Meillä on neuvolalääkärinä sellainen ulkomaalainen nainen, joka puhuu tosi huonosti edelleen suomea. Lisäksi hän on paljon huonompi ultraamaan kuin neuvolatäti. Neuvolatäti on puolestaa kätilä/th ja todella ihana ihminen sekä taitava seuraamaan raskautta.

Nyt leikkimään esikoisen kanssa kaksin hetkeksi ennen kuin pikkuinen herää..
-Poni 7+5
 
Eka neuvola takana. Oli todella perusteellinen ja mukava kokemus. Hemoglobiini oli alhainen, ja pahoinvointi jatkuu tasaisen hirveänä. Mulla myös synnytyspelko, kun huonot kokemukset takana :'( . Täytyy sitä työstää lähempänä synnytystä sitten!
 
kiitos Lara listan päivityksestä! Ihania nuo kuvat :flower:

Minä varasin tänään niskapoimu ultraan ajan ja se on jo kahden viikon päästä.Samalla aivan ihanaa,mut nyt varmaan ekaa kertaa eniten myös tsressaan sitä onko vauva terve(tai sillon stressasin myös ku verikoe teki turhan hälytyksen).En tiiä johtuuko iästä vai siitä että on jo kolme tervettä lasta mutta stressaan kuitenkin.Toivottavasti stressaan turhaan ja vauvalla onkin kaikki hyvin =)

Miehen kanssa oli oikein mukava viikonloppu..vaihteeksi niinkin :)

Olo on pysynyt muuten kurissa mutta tänään kun oli pakko käydä asioilla ja tuli tosi paljon kävelyä ja pitkä tauko syömiseen niin oksennus tuli melkein suuhun kun pääsin kotiin.Onneksi helpotti ku istuin alas ja söin pitkään ja hitaasti.

Rakkaudesta äiti ja Aarre 9+6
 

Yhteistyössä