Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

jonspe Onnea ultraan! Varmasti vähän sekavissa tunnelmissa, kaksinverroin sykettä olisikin jännittävä uutinen :heart: :heart:

shuri onnittelut ultrakuulumisista, ihanuutta!

koirista meillä on kolme sekarotuista, yksi puoliksi villakoira jossa melkoisesti harjaamista, onneksi toisilla vähemmällä hoidolla pärjäävä turkki! Koirat on ihania, pitää liikkeessä tästä väsymyksestä huolimatta!

Ultrasta Olin eilen ultrassa, pikkusydän sykki hurjasti, syke 170 :heart: Ihan menin sykkyrälle kun sen näin! Ei siis mitään ongelmaa vuodoista huolimatta, istukka hiukan kohdunsuun päällä, joten vuoto saattaa johtua siitä.

Jos listaa päivitetään niin:
LA 11.9
Kiskii............toinen...........31v...........tyks


Kiskii ja pikku-kiss 8+3
 
Tervetuloa kaikille uusille! Kiva, että tää meidän joukko kasvaa vieläkin.

Ihania ultrakuulumisia monilla. Itsellä eka ultra vasta joskus kuukauden päästä, maaliskuun alulla. Pitäis jaksaa sinne asti ootella. Neuvola on viikon päästä.

Eilen kerrottiin raskaudesta meidän perheille. Tosi innoissaan olivat uutisesta. Itselläkin nyt hauskempi olla, kun muutkin tietävät tästä eikä tarvi enää salailla mitään.

Äippäpakkauksesta Me ei oteta sitä pakkausta. Mieluummin nyt rahana, kun vaatteita ja kaikenmaailman vauvatavaraa on kyllä ihan riittävästi. Ja ei niitä äitiyspakkauksen vaatteita tullut kyllä käytettyä. Ei ollut minusta oikein nättejä. Toppapuku ja kestovaipat olivat kyllä kovassa käytössä. Laitetaan varmaan ne rahat sitten uusiin vaunuihin.

Jonspe Näinköhän olet sitten tämän pinon ensimmäinen kuka odottaa tuplia!!!! Jänskää.

Pahoinvointia on täällä edelleen. Tänään on itseasiassa vähän parempi päivä, ei yököttänyt kun hetken aikaa aamupalan jälkeen. Olipas vaan vaikeaa käydä eilen kaupassa kun ois pitänyt miettiä mitä tällä viikolla syö. Kaikki ruoan ajatteleminenkin alkoi/alkaa tökkimään. Ja oli ihan siinä ja siinä, ettei tullut oksennus keskellä kauppaa! No, jospa tämä taästä alkais pikkuhiljaa helpottamaan!

Aplo ja pikkuinen 6+4
 
Tervehdys tänne helmikuun pinoon!

Mulla samaa rataa menee edelleen ton pahanolon kanssa. Aamut on pahimpia, sitten iltapäivällä alkaa helpottaa kun on vatsantäytettä jo riittävästi. Vois jo alkaa helpottaa. Ärsyttää kun se on niin tarkkaa nyt ton syömisen kanssa kun täytyy syödä viimeistään kahen tunnin välein!

Mäkin olen huomaavinani ton turvotuksen muuttuneen nyt hieman enemmän vauvamahaksi. Vaikka tuskin kukaan muu huomaa.Mulla kun tuota mahaa ollu jo ennestään :D. Mutta ite sen huomaa ja farkut rupee kiristelee. Millonhan sitä sit siirtyis äippähousujen pariin taas. Olis varmaan jo nyt kaikista mukavimmat. Mutta tosi nopsaan alkaa jo raskaus näkyä.Ihan eritavalla kun esikoisesta. Sillon vasta 25 viikolla rupes ihmiset töissä uskaltaa kysyä;).

Hitsi kun lueskelee noita ultrakuulumisia niin haluis jo itekin niin kovasti kuulla ja nähä,et onko siellä ketään. Pari-kolme viikkoo tarvis ootella sinne meijän ultraan.

Mutta jaksuja kaikille pahanolon kanssa tuskaileville. Kyllä se siitä:)

primrose 9+5
 
Kiskii ja Aplo: Heh, miä kyllä itse toivoisin tavallaan, että masussa olisi vain yksi vauva kasvamassa. Esikoisen vauva-aika oli tosi raskas (koliikki ym. mukavaa), joten en todellakaan tiedä, miten pärjättäisiin kahden vauvan ja taaperoikäisen kanssa :| Sen takia en vielä uskalla edes ajatella, että sieltä nyt oikeasti löytyisi toinenkin elämänalku, vaikka näin kyllä siitä monitorilta itsekin, että kaksi pientä sykkivää möykkyä siellä oli (joista tämä toinen oli edessä ja siitä pystyi selvästi tunnistamaan jo pienen ihmisen alun). Ja useinhan raskaus saattaa alkaa kaksoisraskautena ja myöhemmin toinen vain surkastuu pois. Mies alkoi jo vähän panikoimaan, että mitä jos meille tuleekin kaksoset.. Siis miten pärjätään sekä henkisesti että rahallisesti. No, miä odottelen huomista ultraa ja katsotaan sen jälkeen, miten edetään :) Se otetaan vastaan, mitä annetaan.
 
Kiira, mää kans epäilin jo odottavani kaksosia, ku itse erotin vauvamahani jo viikolla 8. Mut eipä siellä sit ollut kuin yksi. Housut mulla alkoi kiristämään jo ennen ku myönsin itselleni, että alkaa masusta näkyä. Kyllä mulla vielä kahdet farkut on, joita pystyy käyttämään. Luulen, että mulla alkaa aikaisin näkymään siksi, kun olen aika hoikka. Ja joku muu kuin minä tai mieheni luulis tätä vielä ihan vain vähän suuremmaksi pömpäksi. Itse tiedän, et mun normipömppä oli paljon pienempi... Otettiin tänä aamuna eka masukuva, mut en tiiä alanko niitä tänne nettiin laittelemaan...

Onnea vain kaikille, jotka pystytte viettämään karkitonta raskausaikaa. Mulla on tullut ihan hirveä himo valkosuklaaseen. Edelleen himottaa kyllä tuoreet hedelmät, marjat ja vihanneksetkin, mut tää mun suklaan kulutus karkaa kyllä pian käsistä. Tuli muuten viikossa melkein kilo lisää painoa :ashamed:

Jonspe, mitä tahansa selviääkin, niin onneksi on pitkä aika valmistautua vauva-arkeen. Mulla on itseäni 12 vuotta nuoremmat kaksossisarukset, ja he olivat suht "helppoja" vauvoina, kun elivät samassa rytmissä. Eniten varmaan tulee ongelmia niissä monikkoperheissä, joissa vauvat nukkuvat, syövät yms. eri rytmissä. Mut tuplaraskaus ei välttämättä tarkoita tuplaten työtä kuitenkaan - vaan aivan varmasti tuplaten iloa!
 
Jonspella on jännät paikat :xmas: tuuhan sitten kertomaan mitä sanottiin uusinta-ultrassa! Olis kyllä hurjaa jos olisi kaksoset tuloillaan :)

äippäpakkausta ei oteta mekään, vaikka rahallinen korvaus onkin aika pieni. Vauvakamaa riittää esikoisesta, varsinkin vaatteita kun yli-innokas anoppi on ostanut vaatetta niin ettei edes kaikkea ole ehtinyt käyttää... Olisi kiva ostaa itekin joskus vaatetta, meillä ei ihan tuo maku ole mennyt aina yksiin.

Tuo meidänkin villakoira on kyllä sen verran pieni, että on kokonsa puolesta kääpiö, vaikka virallisesti onkin keskari :)

Äsken upposi puolikas rahka ja omena, lämmin ruoka ei oikein taas nappaa... ehkä tämä pian helpottaa! Jaksuja kaikille :wave:

Meripihka ja kirppu 8+4 :heart:
 
Hei vaan pitkästä aikaa!

Hieno pino, kiitos Lara.

Jonspe, täällä jännäillään puolestas. Tule sitten kertomaan tännekin, miten kävi. Vauvat on niin erilaisia, että voi olla, että pääsette kaksosten kanssa helpommin kuin koliikkivauvan kanssa. Meidän suvussa on jonkin verran kaksosia, joten jännäilen itsekin, tuleeko nyt kaksi, kun tuo masukin näkyy niin selvästi, vaikka pari kiloa on tippunut eikä hirveesti enää turvotusta oo. Saapi nähdä sitten 19.2 ultrassa.

Sitä ultraa kovasti ootellaankin, mulla on kaikki muut oireet hävinny paitsi väsymystä on ilmassa, ja samalla lailla kuin MaybeSomeday, en minäkään saa oikeestaan mitään aikaiseksi, sellaiset pakolliset asiat, kuten tiskit ja pyykit hoidan, loput odottaa, jospa se kodinrakennusvietti alkaa ;)

Tähdenlento rv 9+6
 
En ehdi lukemaan...
Täällä alkoi vaaleenpunainen vuoto!
Seassa oli jotain kirkastakin punaista...
Soitin polille ja eivät ota vastaan, kun mulla on aika torstaina.
Ensiapuun saan mennä jos halua, mutta siellä ei ole ultraa.
Joudun siis kaks päivää vaan oottaa.
Ite aina lohduttanu muita, että ei se vuoto välttämättä mitään tarkota, mutta kun omalle kohalle käy niin kyllä pistää miettimään...
:ashamed: :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
En ehdi lukemaan...
Täällä alkoi vaaleenpunainen vuoto!
Seassa oli jotain kirkastakin punaista...
Soitin polille ja eivät ota vastaan, kun mulla on aika torstaina.
Ensiapuun saan mennä jos halua, mutta siellä ei ole ultraa.
Joudun siis kaks päivää vaan oottaa.
Ite aina lohduttanu muita, että ei se vuoto välttämättä mitään tarkota, mutta kun omalle kohalle käy niin kyllä pistää miettimään...
:ashamed: :'(
Toivottavasti Lara pikkuisella on kuitenkin kaikki hyvin. :hug:

Tuo on kyllä kurjaa kun ei muuta voi kun vaan ootella että mitä tapahtuu. Itsekkin muista edellisessä raskaudessa kun oli noita vuotoja, että olisi ollut kiva mennä tarkistamaan onko kaikki ok, mutta eivät vaan ottaneet vastaan. Kotona vaan piti ootella että josko vuoto pahenee.
No onneksi ei ollut mitään vakavaa ja tuloksena oli terhakka tyttönen.
 
voi lara-, toivottavasti vuoto lakkaa ja masussa kaikki hyvin :hug: ymmärrän miten vaikeeta on odottaa monta päivää ennenkuin pääsee lääkärille (itse viime raskaudessa jouduin odottaan monta päivää lääkäriä ja sitten vielä kaksi päivää ultraa). jaksuja :heart:
 
Laralle tsempitykset! :hug: Tiedän tunteen, kun joutuu odottamaan eikä voi asialle mitään tehdä. :/ Itselläni siis edellisessä raskaudessa tuli rv10 kirkasta verta ku hanasta kääntämällä ja jouduin odottamaan myös pari päivää ultraa. Se oli hermoja raastavaa. :'( Jouduin menemään vielä terveyskeskuksen kautta hakemaan lähetettä ja tk-lääkäri kirjoitti lähetteeseen diagnoosiksi keskenmenon. No, tuolla ne kaksi keskenmenoa on päiväunilla. :)
Pienillä viikoilla on vielä vaikeampaa päästä lääkäriin, kun keskenmenot on niin yleisiä eikä niille voi mitään tehdä... :|
Toivotaan, että sinunkin vuoto olisi sitä harmitonta sorttia. Ei kai tuo vaaleanpunainen onneksi ole sitä pahinta sorttia. Voimia odotteluun! :hug:
 
Terveisiä tiputuksesta... Lauantai oli sietämätön päivä, oksensin 15 kertaa, mikään ei pysyny sisällä ja olin ku kävelevä haamu. Mentiin sit päivystykseen ja lähettiin Rovaniemelle. Lauantaina siellä ultrattiin ja näkyi vaan sikiöpussi, ja raskaushormoniarvot oli aika korkeella, niin ne epäili tuulimunaa tai mikähän rakkularaskaus se oli. Olin 2 vrk:ta tipassa ja eilen ultrattiin uuestaan niin näkyhän siellä ihan selvästi syke Turhaan en siis oo oksennellu Tänään tulin kotiin ja toivon ettei se samanlainen oksentelu ala taas... Lääkäri sanoi kyllä, ettei kannata itteä niin huonoon kuntoon päästää et menee aikasemmin jo tippaan.. Ja sen kyllä teen.. Viikkoja on ehkä vähemmän ku luulin, ku ei vielä näkyny muuta kuin syke.. mutta eiköhän se varmistu jossain vaiheessa.. Nyt pitää lähteä nukkumaan...
Hyväsetti 6+0 - 6+6

Lara :hug: toivottavasti kaikki on hyvin..
 
Kiitos kaikille tsemppauksista!
Mukavia ultrakuulumisia ja muita kaikilla ja joukkokin kasvaa!
Hyväsetti: :hug:

Menin sinne päivystykseen, enkä joutunu oottaa ku puol tuntii...
Oli oikeen joku ylilääkäri vuorossa ja oli siellä polilla semmonen ultra vuodelta nakki ja kattila.
Ei kuulemma ole koskaan käyttänyt anturaa, joten katottiin mahan päältä.
Mulla oli rakko tyhjä ja suoli liian täynnä (??) Totes, että ei oikein nää mitään... (??) Teki sisätutkimuksen ja sano, että kohtu on tosi takana. Kohdun löysi, mutta ei mitään muuta :(

Ensin lohdutteli vaan ja sanoi, että on vanha laitekkin.
Lukas vähän tietoja ja sano sitten et tietysti saattaa olla kohdun ulkopuolinenkin...
Sitten kysyin, että onko se kohtu ees vähän kasvanu ni totes, että hänen arvionsa mukaan ei ole kahden viikon takasesta kasvanu edes, on varmaan tuulimuna.

Ensin sanoo, ettei sinne näy ja sitten toteaa sen olevan tuulimuna??
Sain ajan sittenkin äitipolille huomen aamulle...
Panadolia anto mukaan, kun mahaan koskee...
Mukava vanha mies oli ja ei hermostuttanu ku oli niin rauhallinen, mutta ei noi tiedot nyt oikein auttanu mitään!!

Kävin sitten hakemassa apteekista Clear Bluen viikkonäytöllisen testin ja odottelen tässä pissahätää... Jos siinä viikot kasvanu niin saan ehkä nukutuksi...

:ashamed: :'(

Kysy se sit sitäkin et oliko suunniteltu ja toivottu ja sanoin että kovin on... :heart:
Täytyy nyt toivoa parasta vaan... :snotty:

Anteeksi jos pilasin jonkun fiiliksen, mutta en oikein pysty soittamaan tästä edes miehelle, ettei turhaan huolestu...
Mä niin paljon haluan tän lapsen..... :'(
 
Lara-: Täältä tulee kans yks lohdutushali :hug: Toivotaan et sun kohdalla se myös harmitonta vuotoa. Mullahan oli aika kovat kivut ja vuotoa tuli pönttöön aika reilusti...ultrassa selvis sitte se kohdun hematooma. Onneks pääset heti huomen aamulla sinne äitipolille.

Jonspe: Sulla on jännät paikat, et tuleeko teille tuplat :heart: :heart: Mulla on työkaveri, jolla on kaksoset ja hyvin ovat pärjänneet niiden kanssa. Ovat aika valloittavia tapauksia :D

Hyväsetti: Paljon voimia sulle tuohon pahoinvointiin :hug:

...Mulla on huomenna se niin odotettu toinen varhaisultra (josta oon tainnu mainita "muutaman" kerran....Kyllä hieman pelottaa se hematooma siellä kohdussa. Toivottavasti kaikki on hyvin. :heart:
 
No nyt meni vaihteeksi täällä yöunet. Kolasin äsken lunta ja mietinkin siinä, että täytyy olla varovainen kun lumen alla on liukasta...Sitten se kola tökkäs jonnekin ja sain sen työntöaisan suoraan tuohon oletetun kohdun kohdalle ja tökkäs se vielä ylemmäs mahaankin kun liukastuin. Jonkun aikaa jomotti ja sit meni kipu ohi, nyt tuntuu hetkittäin ihan pientä jomotusta. Entäs jos se tökkäs suoraan sinne vauvaan ja nyt se ei oo hengissä? Eikö kohtu oo kuitenkin aika suojassa vielä tässä vaiheessa? Voi helvata, en tee enää ikinä lumitöitä... :'(
 
No kyllä täällä nyt sattuu ja tapahtuu!

Lara-, tärkeintä varmaan olisikin jotenkin itse rauhoittua, vaikka varmasti se on tosi vaikeaa nyt. Toivottavasti saat yösi nukuttua hyvin ja huomenna hyviä uutisia! Olet ajatuksissa täällä.

Hyväsetti, onneksi sykkeen löysivät. Mikään ei varmasti ois niin ikävää kuin se, että ois ns. turhaan joutunut oksentamaan ja vetämään itsensä äärirajoille. Toivottavasti helpottaa pahoinvointi!

MaybeSomeday, kyllä mä luulisin, että siellä suojassa pieni on vielä eikä ole hätää. En kyllä oikeasti sitten tiedä mutta varmaan itse yrittäisin järkeillä noin, jotta saisin itseni rauhoittumaan. Tosi ikävästi kävi kyllä! Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!

Kiva kun on uusia tullut ja kiva, kun on ollut mukavia ultrakuulumisia!

Tsemppiä ihan kaikille!
 
Maybesomeday voi hitsi miten huonoa tuuria! Toivottavasti kivut lakkaa ja kaikki on hyvin! Luulisin, että alkio on hyvässä turvassa vielä noin pienenä... :hug:

Lara tavallaan kaikki meni sun ultrauksessa mönkään, eli rakko ei ollu täynnä ja eivät voineet ultrata alakautta jne. Kohtu jos on niin takaviistossa, niin kasvua on varmaan vaikea arvioida muutenkin, mutta tossa tilanteessa varmaan ahdistaa pikkasen kuulla että joo ei oo kasvanu yhtään! Luulen et toi testi puhuu vaavin puolesta ja tärkeintä on nyt vaan seurata vuotoa, onko se jatkunut? Mä uskon ja toivon että kaikki vielä hyväksi muuttuu! :hug:

Jonspe onnea uusintaultraan, kiva että saat sen ilmaiseksi! Olen itse kaksonen... parhaat eväät se on antanut elämään, sosiaaliset taidot, muiden huomioiminen, paras kaveri koko loppuelämänelämän jne. Mut ymmärrän kyllä että 2 voi kauhistuttaakin. Mulle kelpais mainiosti kun on lapsettomuutta ollut, niin sais sitten kerralla ainakin sen mun minimin eli 2. Nyt voi olla että tulee vaan 1 ja ei saa enempää. Tosin enpä usko... mieli on positiivinen nyt. :)

Hyväsetti, voi miten ihanan huojentava lopputulos tuossa muuten ikävässä stoorissanne! :heart:

Kiira, voi kun omakin masu jo kasvaisi... ehkä tuossa muutaman viikon päästä...

Kiskii,onnittelut ultrakuulumisten johdosta, ihanaa! Meillä kahdella on nyt sitten sama laskettuaika, tosin mulla se saattaa vielä muuttua jos tyhmät neuvolantädit vaatii, että lasketaan menkoista eikä oviksesta. :)


Wanda
, tsemppiä huomiseen ultraan, hyvin se menee! :)

(.) pikkasen ollu edelleen heikko/öklö olo. Johtuukohan a) siitä, kun verenkierto yhdistyi tällä viikolla tai b) poika-alkio erittää jo tässä vaiheessa testosteronia. En oo varma luinko väärin noi viikot, mut aikaisin se oli anyway. Muilla pahoinvointi alkanu tosi aikaisin, itellä 8+0! :LOL:

Tsemmppiä masuille! :hug: Täältä ei kukaan saa enää tippua ja se on päätetty se! :D Eli tarriksia kaikille pienile! :heart: :heart: :heart:

T.E ja vaavi 8+3
 
Mäpä ilmottaudun mukaan...mulla on la 1.9. esikoista ootellaan..ikää 33 v.
Synnytyssairaalaa en halua näkyviin.
Mulla oli maanantaina eka neuvola...ja varhaisultra jo tehty...joten sydän sykkii jo ja pieni oikeassa paikassa. Pahoinvointia ei ole ollut. Nälkä vaan hillititön koko ajan...farkut tosiaan on aika pinkeet jo...vauvamasua näkyvissä jo täälläkin... seuraava neuvola onkin lääkärineuvola 18.2 ja silloin ultrataan taas....
Mulla nyt viikot 9+6...vuotoa ei ole ollut, paitsi ekojen menkkojen aikaan oli pitkä tuhruaika...silloin en tiennyt olevani raskaana...joten testasin vasta 1.5 viikkoo sitten...menipä kaksi ekaa kuukautta nopeesti

:LOL:
Mukavaa odotusaikaa kaikille...ja parempaa oloa toivottelen...
 
Lara toivotaan vaan nyt parasta, että huomenna näkyis pieni siellä ultrassa, jos katsovat sisäkautta! Koska oikeastikin voi olla, että jos sulla kohtu taaksepäin niin vatsan päältä ei välttämättä näykkään mitään! Koetahan nukkua ja tsemppiä huomiseen!

Ja siitä suljetusta palstasta syysmasut 2010 . Se on siis luotu ja yv:tä mulle laittamalla saa tarkemmat ohjeet kuinka löytää perille! Joitakin ilmoittautunut jo mutta lisää mahtuu vielä!

Ja kaikille pahoinvoiville jaksamista!

 
Kiitos kaikille ootte parhaita :heart:
Ihan varmasti nukun, otin kuuman kylvyn, jossa oli vauvojen kylpyvaahtoa. (purkissa lukee, että auttaa lastasi nukkumaan ;) )
Ja kylvyn jälkeen laitoin vauvaöljyä joka paikkaan raskausarpien pelossa :LOL:

Huomasin tisseissä ja nänneissä taas kasvua ja tummumista.
Ja voisin vannoa, että alamahakin on suurentunut?

Vuoto siis väheni ja nyt ei ole tullut enää housuihin asti...
Mulla on tunne, että ei tässä mitään hätää ole.

Komppaan estelleä Tsemmppiä masuille! :hug: Täältä ei kukaan saa enää tippua ja se on päätetty se! :D Eli tarriksia kaikille pienile! :heart: :heart: :heart: <<--- Tosi kauniisti sanottu :)
 
MaybeSomeday mä luulen, et sikiölle ei mitään haittaa! On varmasti vielä niin suojassa siellä. Mulle on käyny nyt lumikolan kaa ihan samalla tavalla. Lisäksi viikko sitten liukastuin pihalla oikein kunnolla ja kaaduin selälleni loukaten lähinnä jalkani. Jalka on vieny mun kaiken huomion ni en oo ees oikein osannu pelätä vaavan puolesta. Oon vaa luottanu siihen, et suojassa vielä:).
Tervetuloa Heksu76. :)
Tsemppiä Laralle. Hyvä, että selviää kuitenkin jo huomenna, niin ei tarvi kauempaa odotella.
 
Tervetuloa uusille!

Lara pidän peukut pystyssä sun vaavin puolesta, mut varmaan kai se keskenmenossa pitäisi vuotaa paljonkin jos en ole väärässä.

Täällä oloissa ei muutoksia väsyttää ja hiukan aristaa rintoja ja väillä pahaa oloa näitä onkin ollut melkein alusta lähtien, joten niihin on jo tottunut :)

Ihana kuulla teidän varhaisultrista itellä vasta lauantaina ja odotan sitä jo hyvin kovasti lähes päiviä laskien :)

Kaikille hyviä vointeja ja niitä tarrasukkia pienille multakin!

Felessa rv 8+4
 
Laralle :hug: Hyvä merkki, että vuoto oli vähentynyt. Nyt vaan toivotaan parasta!!

Mulla on tullut aivan älytön herkkuhimo! Joka päivä voisin syödä! Oikee joutuu taistelee ettei sorru.. Nyt on ollu liikunnallekin niin vähän aikaa, että en viittis sit paljoo herkkuja vetää (muutakun vklsin) =)
Eilen alko tekee mieli popcornia, oikeen suolattuja! Mun ei ikinä tee mieli poppareita.. no kai nää on näitä mielitekoja vaan.

Mulla raskausoireet kyllä tooosi vähäiset taas! Tuntuu että rintakipukin hälvennyt.. välillä ehkä mahassa tuntuu niitä kasvukipuja, mutta eipä juuri muuta.

Jouduin muuten siirtää ultran eteenpäin, kun viikot meni taaksepäin vu:ssa- nt-ultra on 9.3 :/ Onko pikkasen monta päivää ja viikkoa taas edessä pelkkää odotusta!!
No kait se aika taas jotenkin menee.. niin kuin tähänkin asti :)

Mä lähden huomenna risteilemään. Hyvä ku kaikki sanoo, että "pääset juhlimaan jne"
Ei siinä voi ku hymähdellä ;) Mä uskon, et "sammun" klo 23 viimeistään laivallaki.. oon muuten nykyisin myös niin väsynyt, varsinkin iltaisin.

Mutta nyt taas pitää rientää, viikon vika pitkä päivä alkamassa :)
 
Mulla oli tänää se toinen varhaisultra! Syke siellä näkyi selvästi, mutta ei saatu kunnolla kuulumaan Mulla onkin rv vasta 6+3...viimeeks toine lääkäri sano et se on muutaman mm:n kokonen, ja nyt jotain 5.6 mm ...siihen verrattuna kasvu normaalia, eli pikkunen vastaa viikkojaan. Hematoomakin sieltä vielä löytyi, mutta se oli hieman pienentynyt, ja lääkäri sanoi että näyttää siltä että se imeytyy sieltä mun verenkiertoon kokonaan jossakin vaiheessa...onneks niitä vuotoja ei oo enää tullu. Lääkäri sano et voin mennä vielä kerran käymää siellä utrassa, jos haluan kuulla ne sydänäänet kunnolla ja varmistaa tuota hematooman tilaa ennen kun mulla on se np-ultra. Helpotti kun tiedän että hyvään suuntaan ollaan menossa. :heart: ...Niin eli mun LA:kin siirtyi 26.9.

Mukavaa risteilyä lätäkölle!!! Paljon sulla on nyt rv?

 
Lara Voimia sinne, hyvä että vuoto loppunut!! :heart:

hyväsetti Oho, sullapa on aikasin alkanu kunnon pahoinvointi! Koitahan jaksella, ja kokeilla vaikka sitä mehujäätä imeskellä! :heart:


Nonii ja mullaki alko nytte sitte paha olo. Ei okseta, mutta aika huono olo on. Ja tätä mun mahaa, miks tää turpoo näin paljon, sattuu oikee välil ku turvottaa! :/ Mullaki onjo kohta eka neuvolaa, 6 yön päästä jee. :)
 

Yhteistyössä