Rakkaudesta äiti Kun mainitsit että toivottavasti ei tule samanlainen kuin appiukko, niin samantien tuli mieleen, että siitähän se johtuukin se käyttäytyminen. Miehesi on oppinut omalta isältään miehen mallin. Ei toki auta tässä tilanteessa yhtään, että tollaisen tiedostaa, mutta ainakin tietää mistä johtuu. Oletko koittanut puhua hänelle rauhallisesti, että miltä susta tuntuu? Hermostuuko hän, vai kuunteleeko?
Itse en osaa sanoa, millaista tuollaisessa tilanteessa on olla. Ja aina se on helppoa täältä sivusta sanoa.. sitä vaan haluaa auttaa ja yrittää keksiä mitä voisitte tehdä..
Tietysti jos aivan epätoivoselta näyttää, niin voisithan ehkä mennä juttelemaan talousneuvojan kanssa veloistasi ja tilanteestasi.. miten pärjäisit jos ero tulisi. Ja myös pankin kanssa. Heillä on yleensä hyvät ratkaisut raha-asioiden suhteen.
Asioilla on AINA tapana järjestyä. Ensin toki kannattaa itse yrittää kaikkensa suhteen eteen, ja sitten kun on kaiken tehnyt, eikä tilanne ole parantunut, niin oman mielen ja lasten takia ero voi olla joskus paljon parempi ratkaisu kuin huono suhde. Nyt paljon voimia ja tsemppiä sulle sinne! Toivotaan, että sun raskausoireet helpottaa pian, niin on sitten itselläänkin helpompaa olla siinä mielessä..
Nyt vaan USKOA siihen, että kaikki kyllä järjestyy!!! :hug: Nyt älä enää odota, että miehesi itse tajuaisi, kuinka väsynyt olet jne. Vaan sano se sille suoraan. Miehille (ei tietenkään kaikille) pitää suoraan sanoa kaikki asiat, jotta ne jotain tajuaa. Ne on ne putkiaivot, joita naisena on vaikea ymmärtää..
Laraaa ja Elniiiii Te ootte NIIIN HYVIÄ!!! Savuton maailma on paljon kirkkaampi ja kivempi
:flower: :flower:
Cora85 Mä meen Huomenna femedaan! Fredrika on ultraajana
Oon kuullu tästä naisesta pelkkää hyvää joka puolella, niin sille halusin =)
Mulla on neuvola tunnin päästä
Kivaa! Mulla on tuli eilen semmonen olo, että vaikka ei oikein mitään oireita sillein ole, että olen aivan täysin varmasti raskaana ja pikkunen kasvaa sisälläni.. Jotenkin must tuntuu, että kroppa on pikkasen alkanu muuttuu jo.. rinnat on ainaki kasvanu ja kipeytynyt lisää.. Olisin tosi yllättynyt jos siellä ei olisikaan mitään.
Vielä
raitahipolle semmosta, että tossa vaiheessa tooooosi harvoin näkyy yhtään mitään! Mä kävin viime raskaudessa ekan kerran ultrassa 5 + jotain ja siellä ei näkynyt YHTÄÄN mitään, ei edes sitä ruskuaispussia! Sulla oli sentään sellanen!
Ja muutenkin se kohdun kuva ultrassa on aika röpelöinen jne..
Sit kävin viikko siitä uusiks, ja sit näky kaikki. Eli älä vielä IHAN TÄYSIN menetä hermoja.. Vaikka se varmasti tuntuu ahistavalta..
Millon meet uuteen ultraan?