Huh... Viime käynnistä oli tullut tähän pinoon liki 30 SIVUA viestejä lisää. Pitäis varmaan käydä vähän useammin.
On vain ollut ihan hirmuinen väsymys ja todella huono olo, eikä nuo kaksi tyttöstä ole päästänyt äiskää helpolla.
Tänään on ollut jo parempi päivä. Neuloin jopa sukkiakin pitkästä aikaa.. :flower:
Tänne oli tullut muutamia Tampereen seutulaisiakin! Kiva juttu. Ehkäpä me nähdään vaikka Napapiirillä joissain odottajien jutuissa (käyn ohjaamassa siellä millon mitäkin ryhmiä). :wave:
Muutamat oli käyneet varhaisultrassa hienoin uutisin. Kivaa! Itse en ole menossa. Puhuin miehelle, että on vähän outo olo, kun tyttöjä odottaessa käytiin pian plussan jälkeen väestöliitossa ultrassa lapsettomuusjuttujen takia, mutta nyt ei tiedetä vielä masukista mitään. Kohtu tuntuu kyllä alavatsalla pienenä ja oireita on kiitettävästi, joten eiköhän kaikki ole mahassa hyvin.
Parisuhdekiemuroissa painii moni. Ainakin Rakkaudesta äiti kirjoitti pitkät pätkät. Isot halit ja voimia! Parisuhdeongelmiin ei oikein muuta rohtoa ole kuin PUHUMINEN (siis pari keskenään) ja jos se ei omin avuin onnistu, niin sitten vaikka perheneuvolassa tai vaikka Solmuja parisuhteeseen-kurssilla tms..
Raskauspäiväkirjasta. Minäkin olen aloittanut taas sellaisen. Tyttöjen raskausajoilta tulostin myös kaikki keskustelupalsta viestitkin, jotka olin kirjoittanut. Kivoja muistoja tulevaa ajatellen. :heart:
Muutama muukin oli jo käynyt neuvolassa. Minulla oli eka neuvola viime viikolla ja yleisultra on tulossa 11.2.! Labrassa pitää "ravata" jne., mutta se ei oo mitään uutta edellisiin raskauksiin...
Jaaha. Pitää mennä syömään, kun maha kurnii. Jos vaikka sais jotain alaskin. Tosin luulen, että tulee äkkikäännös pois keittiöstä, kun siellä haisee miehen broilerit. (En voi sietää raskaana ollessa yhtään kanan hajua.)
-Burde & unna rv 8+3? & muksut
PS. mulla on voimaannuttava synnytys blogi, jos haluutte käydä katsomassa... www.voimaannuttavasynnytys.blogspot.com