Onpas aktiivista kirjoittelua. Se on tosi hyvä, ainoa huono puoli vaan, että ehtii jo unohtaa kelle piti kommentoida ja mitä
Mutta jos yleisesti toivottaisin kaikille onnea odotukseen ja toivottavasti kaikenlaiset ongelmat ratkeavat!
Mäkin hinkuisin nyt sit listalle, päätin, etten enää stressaa siitä, meneekö kesken vai ei. En mä sillä tavoin voi elää, että mietin jokaisen asian jälkeen, että JOS vauva on vielä silloin elossa. Meinas latistaa mut ihan täysin tollaiset ajatukset. Joku muukin taisi aihetta pohtia ja oli tehnyt saman päätöksen. Tässä nyt mennään ja raskaana ollaan ja katsotaan tilanne sitten uudestaan, jos jotain tapahtuu. Jossittelu kuitenkin pois nyt ni jaksaa olla iloisempi.
Eli tiedot:
20.9
Sannimarja...............esikoinen.................25....................KSKS
Neuvola-ajan varasin eilen, sain sen jo 3.2, jolloin taitaa olla menossa viikko 7. Aika aikaisin? Tosin ihan hyvä päästä jo juttelemaan kaikista asioista, kun tosiaan ekaa odottelen, niin kaikki on ihan uutta. Onneks yks ystävä on juuri ollut raskaana ja toinen ystävä on parhaillaan raskaana, joten jonkinlaista vertaistukea saan niiltäkin suunnilta
mistähän täällä olikaan keskusteltu? Mulla on nyt jo muisti niin kamalan huono, että vauva varmaan vie sen rippeetkin ja sit oon koko ajan pihalla kuin lumiukko
Ai niin hei, oon normaalisti todellinen makeasyöppö, suklaata suorastaan ahmin ja kaikki muutkin karamellit kyllä käy. Kaikki sellanen ihana rasvainen menee kans ja suorastaan välillä maistuu valmiiksi suussa, kun niin tekee mieli. Mutta nyt! Kaikki makean ja rasvaisen himo kadonnut! Se on tietenkin mitä loistavin asia ja toivottavasti pysyykin poissa. Mun tekee mieli lähinnä hedelmiä, appelsiineja etenkin ja kun söin geishan ni lähinnä irvistin sen maulle
Onks muilla ollu tällästä? Mä oon ihan ihmeissäni