Huomenta
Mulla on stressi ilmeisesti, kun joka aamu herään 05-06 miettimään asioita. Just tätä raskautta. Emmä panikoi, mutta mietin kaikkea.. myös tulevaa eli millasta se sitte on ku saa vauvan
:heart:
Sit toisena hetkenä takaraivoon iskee se pieni pelon tunne, että mitäs jos ei meekää hyvin.
Oikeen huvitti eilen, ku luin näitä viestejä, et Nyökyttelin melkein jokaisessa viestissä.. eli mulla aivan samoja oireita ja oireettomuutta sekä paniikkia siitä, että jos siel vatsasssa onkin elämä loppunu jo tai mitäs jos se onkin kohdunulkopuolinen jne..
Ootan niin paljon, että saan ensimmäisen varmistuksen, että kaikki hyvin!!
Mulla eilen illalla iski AIVAN järkyttävät kohdun supistelukivut ja sellasta POLTTAVAA kipua!! Hikeä vaan pukkas ja alko ihan oksettaa, ku sattu niin paljon!!! :/ Kesti n. 10min.
Kohta voin onneks soittaa tk:hn.. aion vähän liiotella niin pääsen helpommin vastaanotolle.. ja tod. näk siihen varhaisultraankin.. Sen tiedän, että jos on kovia kipuja ja tulee Pikkasenkin vuotoa (vaik olis ruskeaakin) niin lääkäri laittaa helpolla ultraan, tarkistuttamaan, että ei ole kyse kohdunulkopuolisesta. Parhaalle ystävälleni kävi näin, mutta onneksi kaikki oli kunnossa.
Näin muuten unta, että lääkäri sanoi minun olevan 3+2
Eli huomaan,että stressaan asiaa, kun uniinkin tulee. Ja täytyy vielä sanoa, että viikko sitten vklna, ennen ku olin edes testannut vielä, näin UNTA, että tein positiivisen raskaustestin!!
Se oli enneuni :heart:
Tuosta liikunnasta.. itse aion liikkua niin paljon ku pystyn. Vaikka heti mua alkoi arveluttaa toi salilla reuhkaaminen, että mitäs jos pinnistän liian kovaa
Treenaan aika kovaa yleensä meinaan .. jos olette kattonut Martina ja Eskon vauvakuumetta, niin Martina treenasi vielä tosi kovaa viikolla 20! Kovia vatsalihasliikkeitä ja tanssi hulluna (eli mitä zumbaamisen tulee, niin antakaa mennä vaan) Se on erittäin tärkeää kuitenkin, että keskivartalon lihakset on kunnossa. Eikse kuitenkin niin ole, että ekan kolmanneksen aikaan saa treenaa ihan normisti? Niin mulle on ainakin sanottu..
Mä aloin tänä aamuna myös miettimään tota työnantajalle kertomista.. Olen tosin opiskelija, mutta kesätöitä varten.. Olen firmasta opintovapaalla ja se loppuu toukokuussa, niin niiden on kyl pakko mulle töitä kehittää. Mutta kun toivoisin saavani yhden TIETYN kesätyön. Ja tiedän, että minulle ilmoitettaan tällä viikolla.. se tietää sitä, että minun varmaan pitäisi kertoa raskaudesta, vaikka kaikki ei ole edes 100% varmaa.. Työ kestäisi siis syyskuun alkuun. Ja äippäloma alkaa elokuussa :/ Enkä edes vielä tiedä, millon laskettuaika.. tod.näk. 27.9. Mut luulen, että se on aikasemmin, koska olen varmasti pidemmällä.. eli äippälomakin alkaisi elokuun puolen välin paikkeilla.
Tämän työnantaja on vielä tavallaan minun kaveri, eli en haluaisi tehdä ns. paskoja sille.. jos ei olisi kyse kaverista, niin voisin kertoa vasta myöhemmin..
Tulipas pitkä sepustus.. on nii tylsää istuu yksin, ku on paljon asiaa. Onneks tänne voi purkaa ajatuksia
Kahvi ei enää maistu yhtähyvälle ku yleensä
Mä en haluu luopuu mun aamukahvista!!!
Muistakaa muuten nauttia B-vitamiini lisää näin alkuraskaudessa!! Berocca käy hyvin ja on hyvää
Onks täällä muuten muita kokopäiväisiä opiskelijoita? Mulla ehtii eka vuosi loppuun, mutta syksyllä en ehdikään sitten kouluun..