Voi apua, miten paljon olette kerenneet viikossa kirjoittaa! En nyt millään jaksa kahlata yli kolmea sivua läpi, toivottavasti ei ole tullut huonoja uutisia kenellekään! :|
Täällä kaikki paremmin kuin hyvin, mies on ollut lomalla tämän viikon ja pistäydyttiinkin Tukholmassa alkuviikosta. Sitä ennen oltiin viikonloppu mun vanhemmilla ja näin vanhinta ystäväänikin pitkästä aikaa! Risteily meni liki 1v:n kanssa oikein mallikkaasti, eikä jäätkään haitanneet yhtään, kyyti oli oikein tasaista ja laiva ajallaan. Tukholmassa ei ollut yhtään lunta, siellä on jo ihan kevät
Äsken kävin np-ultrassa, vauvalla oli kaikki hyvin, vastasi viikkoja ja nt oli 1.0. Pieni varjopuoli oli kuitenkin, että ilmeisesti mun munasarjassa tai jossain lähistöllä oli 4cm halkaisijaltaan oleva
kysta. Hoitaja kuitenkin rauhoitteli, että siitä ei pitäisi olla mitään haittaa raskaudessa ja todennäköisesti se tyhjenee itekseen omia aikojaan. Sen tarkkailua jatketaan niin, että pääsen rakenneultraan lääkärille hoitajan sijaan. Rakenneultra mulla on 3.5. Se nyt jäi vähän kummittelemaan mieleen, vaikka hoitaja sanoi, ettei mitään syytä huoleen ole. Mitään kipuja kysta ei ole aiheuttanut, mikä vähän kummastutti hoitajaa ja mun kummitätiä, jolla on aikoinaan ollut kysta (ei raskausaikana kylläkään) jossain samoilla alueilla. Hänellä se aiheutti kuulema erittäinkin kovaa kipua, mutta hänelläkin se tyhjeni itsekseen. Toivottavasti mullakin se on jo tyhjentynyt rakenneultraan mennessä!
Ihanaa, kevät tulee, lumet sulaa ja aurinko paistaa!
Mä odotan jo kovasti, että päästään esikoisen kanssa leikkipuistoon hiekkalaatikolle, ennen, kun saadaan sellainen omaan pihaan
Ja muutenkin ulkoilemaan enemmän. Ja vihdoinkin alkaa mulla olla turvalliset viikot kasassa, ehkä kohta jo uskaltaa toivoa, että tämä lapsi oikeasti syntyykin :heart: Vaikka siis mulla on takana vain yksi raskaus tätä ennen ja siitäkin tuloksena terve lapsi, eli ei mulla sinänsä mitään syytä ole ollut pelätä keskenmenoa, mutta kyllä se varmaan jokaisella on pelkona, vaikkei niitä ennen olisi kokenutkaan.
Ihanaa keväistä viikonloppua kaikille!
-dask ja nro2 12+1
*muoks* Vielä
possupiikistä, josta näkyi ainakin olleen keskustelua. Mä olen ehdottomasti sitä vastaan, enkä aio sitä ottaa. Myöskään esikoiselle ei ole sitä otettu. Mutta jokainen tehköön päätöksensä itsenäisesti. Kaverini sai km:n viikko piikin jälkeen. Tietenkään ei voida todistaa, onko näillä asioilla yhteyttä, mutta se riittää mulle syyksi jättää se ottamatta.