Ennie, ihana kuulla, että teillä menee parisuhteessa taas hyvin! Minä niin elin mukana, vaikkei se ehkä niin sinne saakka välittynyt. Ja ymmärrän muuten tuon, mitä sanoit siitä pahoinvoinnin ja pahan mielen yhteydestä. Itsekin olen "vatsalla tunteilija".
Possupiikistä, olen sen ajatellut ottaa, mut asia aina unohtuu mielestä, enkä saa sit aikaiseksi. En varsinaisesti jaksa uskoa, että saisin possunuhan, mut toisaalta uskon, että rokote on vaarattomampi kuin virus. Tässä just puhuttiin kaverin kanssa, että kun hänen tuttavansa 1,5-vuotias lapsi oli kuollut noro-virukseen viime viikolla ( :'( ) niin se perhe lähti kyllä todella kiireellä hakemaan possupiikit kahdelle muulle lapselleen. Se tauti ei välttämättä tule, mut tullessaan voi olla todella paha...
Painosta vielä, en tiedä ihan varmaksi, toimiiko meidän puntari vieläkään kunnolla, mut tän aamun perusteella mulle ois tullut vajaa kilo lisää. Vähemmän ku itse arvelin... Ja siis lähtö-bmi 20, eli oikein hyvä. En osaa yhtään odottaa, että paljonkohan raskauden aikana tulis, kun ensimmäistä odotan. Ja ihan sama siksi toisekseen, jos vain vauvalla on kaikki hyvin.
Onko täällä ketään muita, joilla on ennenaikaisia supistuksia? Millaisissa tilanteissa teillä tulee niitä? Mulla tuli ennen vain rasituksessa, esim. jotain nostaessa. Nyt muutamana päivänä tullut ihan vain istuessakin tai kävellessä. Onneksi tässä on mennyt jo kohta viikko ilman niitä verisiä vuotoja... Jaksan taas uskoa, että kaikki on hyvin.
Shuri ja Onni-Ilona 14+3