Isyyspakkaus, mikä mainio idea! Mulle ei oo tullu ees mieleen semmonen. Täytyy varmaan yrittää koota jotain. Jos ei nyt ihan pakkausta ni lahja kuitenkin
Hyviä vinkkejäkin täältä löytyi jo.
Äitiyspakkkaus-keskustelua oon seuraillut ja oon vähän ihmeissäni siitä, kuinka hirveesti siitä on nuristu ja suorastaan valitettu ja haukuttu. Sama asia varmaan joka pakkauksen kohdalla, eihän koskaan voi miellyttää kaikkia. Mut enpähän toki oo ennen perehtynyt edes äitiyspakkauskeskusteluihin, kun ei oo ollut tarvetta
Pakkaus on kuiteskin ilmainen ja suuri etu, joten hassua, että siitä valitetaan niin paljon. Voihan ottaa ne rahat sitten, jos pitää pakkausta ihan hirveenä ja ei se nyt mun mielestä mitenkään liian poikamainen oo. Mä keksin jo miljoonittain ideoita siitä, miten eri vaatteita yhdistelen, jotta saan niistä sekä pojille että tytöille sopivia. Toisaalta tykkään ite kirkkaista väreistä ja musta on ihan ok laittaa harmaata tai sinertävää tytöllekin, että eipä haittaa mitään. Enemmän mä vierastaisin sitä, jos ois kovinkin röyhelöistä ja vaaleanpunertavaa pojalla
Onhan se toki totta, että sit jos tytöllä on päällä ns. poikamaisia värejä eli vaikka harmaata ni sitten sitä sanotaan herkästi pojaksi mutta tuskinpa se vauva siitä rikki menee
Voihan se olla toki ärsyttävää korjata mutta mitäs tuosta, jos joku mummo nyt luulee vauvaa väärän sukupuoliseksi.
Eikä mua kyllä harmita lainkaan laittaa vauvaani äitiyspakkauksen makuupussiin, vaikka se ois tyttökin, koska makuupussi oli kaiken kaikkiaan söötti, mitä siitä sitten, että se on vaaleansininen. Mä oon vähän kallistunut sen puolelle, että saadaan tyttö ja aion kyllä käyttää sillä äippäpakkauksen vaatteita niistä sininaamaisista kissatumpuista lähtien. Kun niistäkin joku märisi ummet ja lammet. Mä kaipaisin itse enemmän kirkkaita värejä vauvojen vaatteisiin, niihin ns. sukupuolettomiinkin. Kivaa, että äitiyspakkauksessa nyt tulee sitten ne muutamat kirkkaan väriset ja sitten niitä muita on helppo yhdistellä muihin vaatteisiin, kun ne on sit sen verran neutraalimpia.
Kauhea vuodatus pelkästä äitiyspakkauksesta mut alko jotenkin ärsyttää. Tosin, mua ärsyttää nykyisin melkein kaikki
Oon tullut kauhean ärhäkäksi
Valmistaudun siihen vaiheeseen ihan selvästi, kun jotkut tuntemattomat yrittää koskea mun mahaa. Siinä purraan sitten käsiä irti.
Sannimarja ja vilkkaasti liikkuva nöpö 18+6