Rv 20 POKS, puoliväli siis koitti tänään!
Eilen oltiin rakenneultrassa ja kaikki oli kunnossa, vauva oli mitoiltaan sen kokoinen kuin kuuluukin tässä vaiheessa ja kaikkia sisäelimiä oli oikea määrä ja ne olivat oikeilla paikoillaan. Sormia ja varpaitakin oli oikea määrä :heart: Hämmästyttävää, miten tarkkaan tavallisella 2D ultrallakin näkee...
Samalla reissulla selvisi, että meille tulee pikkuinen poika! Kaikki sukulaiset ja tuttavat ovat kyllä ounastelleetkin, että poika olisi tulossa, mutta minulla ei ole ollut mitään "hajua" siitä, kumpiko tuolla masussa majailee. Esikoisen kanssa oli kuitenkin aivan selvä tyttöolo ihan alusta saakka, samoin kuin ensimmäisessä raskaudessani (joka meni kesken) olin aivan varma alusta asti, että se olisi ollut poika. Mutta nyt jostain syystä tämä tuorein tulokas ei ole antanut viitteitä itsestään.
Harmittaa kyllä, että se on poika. Nyt on meinaan aivan pakko shoppailla vaatteita ja tarvikkeita oikein olan takaa, sillä varastossa on ainoastaan pinkkejä rimpsularömpsylöitä esikoisen jäljiltä. Kyllä harmittaa nyt T O D E L L A paljon :kieh: Eilenkin jouduin heti ultran jälkeen käymään H&M:ssä ostamassa pieniä Nalle Puh - vaatteita ja suloisen korvapipon. Eikö olekin aivan hirveää!!! :saint:
Esikoinen on aivan seitsemännessä taivaassa tulevasta pikkuveljestä. Tänään aamulla eskarimatkalla piti kuunnella autossa PMMP:n Pikkuveli -biisiä ja tyttö lauloi täysillä mukana. Kun biisi loppui, huomasin, että hän itki, ja hätäännyin oikein, mikä on vialla. "Ei mikään" tyttö vastasi ja jatkoi "Mä olen vain niin onnellinen mun pikkuveljestä!". Siinä tuli sitten parku äidillekin... :heart: :heart: :heart: