Moikka!
Hurjan paljon tullut taas tekstiä. Saas nähdä muistanko kommentoida kaikkea, mitä ajattelin.
Jaksamisia kaikille pahoinvoinnista edelleen kärsiville :hug:
Ihanaa, että jollain ollut jo rakenneultra. Aika pitkällähän me jo ollaan!
Tuplarattaista Me aiotaan ehdottomasti hankkia tuplat. Ikäeroa tulee tasan 1½ vuotta, joten kyllä niille käyttöä tulee. Itse olen kova lenkkeilemään, ja en usko, että tyttö vielä siinä vaiheessa jaksaa kävellä pidempiä matkoja tai seisoa laudalla.
Vaihtoehdoiksi olen miettinyt Carena Double Swingejä tai Emmaljungia.
Dask, kerroit noista Nitro Cityistä. Meillä on myös samat rattaat käytössä ja on kyllä aivan ihanat menopelit. Kulkee kuin unelma ja tosi näppärästi saa suuntaa vaihdettua kääntyvien etupyörien ansiosta.
Aluksi ajattelin, että nuo samat sitten tuplaversiona meille syksyllä, mutta olenkin tullut vähän toisiin aatoksiin. Vähän syvemmässä loskassa on nimittäin tosi vaikea työntää eteenpäin. Muutaman kerran olen joutunut pahoista kohdista vetämään vaunuja kun etupyörät upposi niin pahasti sinne loskaan :/ Niin rupesin miettimään, että minkälaista vieläkin isommilla vaunuilla talvella on tuolla kulkea. Siksipä ehkä kallistutaan noiden city crossien puoleen, kun niissä ne isot renkaat. Tulipas pitkä sepustus rattaista!
Primrose Olipas kivoja uutisia sulla sokerirastituksesta! Tosi ihanaa kun saa nauttia raskaudesta, eikä koko ajan vahdata syömisiään. Toivottavasti myöhemminkin arvot ovat kohdallaan
Itselläni arvot ovat pysyneet tosi hyvinä. Ainoastaan kaksi kohonnutta arvoa ihan ekana viikkona kun rupesin mittailemaan. Olen jopa vähän uskaltanut herkkuja syödä. Niidenkin jälkeen kun olen mitannut, arvot ovat pysyneet sallituilla rajoilla. Eli tosi positiivisen mielin olen, kun olen niin hienosti saanut sokrut kuriin.
Painonnoususta Ei edelleenkään ole paino noussut. Mulla ois sellainen tavoite, että jos pystyisi pitämään tämän painon tuonne 20 viikolle asti samassa ja sitten vasta alkaisi kerryttämään painoa
Eli vielä vajaa kuukausi jäljellä. En viitsi kamalasti sitä kerryttää kun kummiskin on tuo raskausdiabetes. BMI itselläni vajaa 25.
MaybeSomeday Mulla alkoi viime raskaudessa tissit vuotamaan viikolla 20. Ei sitä maitoa kyllä paljon tullut, muutamia tippoja suihkun jälkeen. Liivinsuojia aloin käyttämään lähempänä 30 viikkoa.
Nyt olen huomannut muutamana kertana lenkin jälkeen oik. puolen tissin kohdalla ollut aika iso läntti märkää. Ilmeisesti maitoa, en tiedä mitä muutakaan se olisi
Shuri Juu, ihan normaaleja mietteitä nuo ovat. Itsekin mietiskelin ekassa raskaudessa, että miten sitä tulee pärjäämään ja jossain vaiheessa jopa ajattelin, että olikohan tämä nyt viisas päätös sittenkään. Jotenkin sitä vaan pelotti tuleva, kun ei tiennyt yhtään, mitä pitää tulevan.
Mutta tosi hyvin ollaan pärjätty ja siksipä tämä toinenkin on jo tuloillaan
4d-ultrasta Ei varmaankaan aiota mennä, ei menty ekastakaan. Toisaalta kyllä ihan kamalasti tekisi mieli mennä, jos ei saa tietää sukupuolta rakenneultrassa. Mutta kun se on ihan kamalan kallista puuhaa. Taitaa jäädä siis menemättä.
Liikkeet tuntuu jo päivittäin ja vatsa kasvaa mukavasti. Rakenneultra minulla vasta 10.5. Sinne asti pitäisi malttaa odotella. Lääkäri minulla on 19.4 joten ehkä silloin ultrataan myös, saa nähdä.
Aplo ja Pikkutyyppi 16+4