Mua jännittää NIIN paljon kuka on seuraava joka synnyttää!! :flower: =) Se voi olla joku ihan yllättäväkin tapaus, jolla ei ole vielä mitään ihmeempää ollu
Mua supistelee n. kerran päivässä,
yleensä pissalla käynnin aikana/jälkeen. Ens ti on neuvolalääkäri, mä oon ihan varma, että kohdunkaulaa on jäljellä yhtä paljon ku ennekin.. koska mitään tuntemuksia ei oikein ole ollut. Ainoastaan tossa heinäkuussa oli tosi paljon suppareita ja kipeitä, mutku neki on loppunu..tai vähentynyt. Ni oon varma, että kaikki on ihan normaalisti vielä
Sitä jotenkin alkaa koko ajan enemmän toivoo, että jotain tapahtus... vaik parempi olis et vauva venais 37 viikkoon asti
Maitoa mullakin on tullut jo ihan tosi aikasin.. olikohan viikkoja n. 20 kun ekan kerran paita meni märäksi
Sitä tulee välillä enemmän ja välillä vähemmän.. ja on pitkiä jaksoja ku maidosta ei ole tietookaan. Joku sanoi mulle, että ei silti välttämättä tarkota, että maito nousisi.. Hassua, kun ite tietty ajattelee, että todellaki nousee ku näin aikasin sitä on alkanut tulemaankin.
Nasunaskali jutteli unettomuudesta, ja mulla samaa vaivaa yöunille mentäessä! Ei millään meinaa saada nukahdetuksi.. Ja eilen oikein jätin päikkärit väliin, että pääsisin nukkumaan ajoissa, mutta ei! nukahdin varmaan n. 01.. ja heräsin 06:40
Positiivista on, että en herännyt välissä kertaakaan! Päikkäreiden ottaminen onnistuu erittäin hyvin! Ja oon aina jossain vaiheessa päivää NIIIIN väsynyt, että tekee mieli vaan kiukutella
Miehen korvat on varmaan aika hyvin alkanut jo suodattaa näitä mun mielialoja :saint:
Sairaalakassin sisältöä ajattelin vähän muokata.. iteki mietin tota vaatetusta, että monet just puhuu, että on parempi käyttää vaan niitä sairaalan vaatteita, ja uskon sen. Tuskin siinä vaiheessa ees jaksaa ajatella mitään sen ihmeempää.. ja koska ne menee koko ajan johki sotkuun, niin loppupeleissä joutuisin KUITENKIN laittaa ne sairaalan kamat päälle
Ja mulle se on nyt ihan sama minkänäkösenä mä siellä kuljen.. että sen takia, en ota omia vaatteita mukaan. En edes ajatellut pakkaamisessa sitä että sairaalassakin on vaatteita
Kukin tyylillään kuitenkin!
Meillä on tunnin päästä
sairaalaan tutustuminen Kivaa!! Pääsin vielä pelkopolin kautta privaattiin kierrokseen, joka tuntuu mukavemmalta kuin ryhmässä kiertäminen... tuleepahan kysyttyä kaikki maailman asiat. Vaikka nyt kyllä taas tuntuu, että ei ole mitään uutta kysyttävää, ku terkkarin kanssa juttelin viimeks niin pitkään näistä asioista!
Oletteko muuten kuullut sellaisesta, että treenatuista lihaksista voisi olla jopa enemmän haittaa synnytyksessä?? Mun serkku puhui mulle siitä, että eivät anna niin helposti periksi ja työkaverin vaimo kuulemma joutui sektioon sen takia.. Vai onko nämä taas näitä juttuja (luuloja), mitä kuulee?
Mukavaa päivää!
Lähdetään iltapäivällä tampereelle minilomalle miehen kanssa, ku ei mitään olla sen loman aikan yhdessä tehty
Yks yö hotellissa.. ihanaa!! En ole pitkään aikaan ollut missään.. :heart: Eikä hetkeen kahestaan päästäkään kun vauva syntyy ja tuskin sitä nyt haluukaan.
Lätäkkö + mussukkainen 35+5 (la 18.9)