Tervetuloa Jemppero!
Menninkäistyttö mullakin huono keskittymiskyky, enkä jaksa kauaan olla paikoillani (esim. lukea kirjaa, katsoa tv:tä), ku heti kun yks askar loppuu niin mietin jo mitähän seuraavaks. Mulle tää on kyl normaalia
Mutta en ehkä IHAN näin "paha" ole normaalitilassa
Mies on ihan raatona, ku koko ajan kysyn sen apua ja mennäänkö sinne ja tänne, tehdäänkö sitä ja tätä.. Apua en tarttis jos vaan ite pystyis tekee kaikkee mitä haluu
Tiinuliini Kuulostikin kyllä, että sulla oli IHANA päivä
Noita tarvitaan! Just eilen mietin kans sitä että olen tämän mun kaverin kanssa nyt ihan eri elämäntilanteessa ja ku jutellaan esim. puhelimessa, niin kyl se kysyy yleensä miten menee, mutta sitten se alkaa kertoo sen jutuista, ku kävi kynsihuollossa, ja ulkona, ja osti uusia vaatteita ja mitä sen uus mies nyt sano ja teki, jne jne. Sen duunista.. jne. Me kyl eleteään täysin eri elämänvaihetta tällä hetkellä ja se näkyy sekä tuntuu. Ja mulla tulee vielä tunne, että se luulee, että mä kadehdin sitä kun se menee niin vapaasti jne. Mutta en kyllä kadehdi. Mä ehdin elää ton menemisvaiheen jo
Meil on 3v ikäeroa ja mä olin täsmälleen samassa tilanteessa 3v sitten.
Noh, onhan tää ihan luonnollista, että elämäntilanteet ja ystävyyssuhteet muuttuu, mutta välillä tuntuu pahalta siinä mielessä, kun huomaa, että niin hyvän kaverinkin kanssa voi ajautua erilleen ja vain sen takia, että toinen saa lapsen.
Shuri Mun mies söi jo herkut
Ei kuulemma haitannut yhtään, että niitä jäi yli!
Kauhean monella on flunssa
Tylsää!! Paranemistuulia vaan kaikille..:hug: Todellakin toivon, että meistä ei täällä kumpikaan sitä saa! Ne ei varmaan synnärille mun miestä päästä, jos se ois kipeenä?? : /
Korvakuumemittarista mun muutamalla kaverilla on se, ja ne on kyl käyttänyt sitä ihan vastasyntyneellekin.. En ole edes kuullut että ei sais käyttää. Täytyy neuvvolan tädiltä kysyä tiistaina. Totta on se, että ei korvaan saa tunkea mitään kyynärpäätä pienempää
Mutta eihän tota mittaria syvälle saa tunkea..
Missä mun SUPISTUKSET on?? Ei oo paljoo näkyny pariin päivään.. Hmph! No jos sitä parasta ässää harjottas tänään..
Mikäli tässä nyt fiiliksiä siihen tulee.
Tänään ei vielä ole selkään sattunut. Jee!
Jotain hyvää tähän harmaaseen sunnuntaihin.. Yleinen mieliala ei ehkä ole parhaimmillaan, mutta kyl se tästä. Yleensä mun mieli on maassa kun on sateista ja harmaata.. pidän aina sillon kaikki valot päällä, et ees vähän piristäs.
Pitää myös kehittää jotain tekemistä niin tulee kivempi mieli. Mies haluis leffaan että ehkä menemme katsomaa jonku elokuvan
Jos elokuvateatterissa jaksais keskittyä paremmin kuin kotisohvalla
Mut nyt mä meen suihkuun jne.
Mukavaa päivää!! :wave:
Lätäkkö + vauveli 37+1 (la 18.9)