Täällä tänään 38+2. Nla-käynti oli aamulla. Siellä kaikki kunnossa. Terkka tosin aika pitkään tunnusteli että missä asennossa poju masus kölliikään. No, totesi että raivotarjonnassa on edelleen, mutta ei ole vielä kiinnittynyt. Eli saa varmaan aika pitään vielä odotella ennenkuin alkaa tapahtumaan, luulisin.
VIime yönä heräsin valvomaan, 1,5 h pyörin sängyssä eikä väsyttänyt tippaakaan. Esikoinen sit herätteli jo puoli seiskan aikaan.. nyt odottelen että simahtais tuonne päiväunille, pääsisi itsekin lepäämään.
Täällä on aamupäivällä keretty tehdä kaikenlaista, ja ihan muutama supistus on tullut, ei edes mitenkään kivuliaita ole, yölläkin aina silloin tällöin havahduin supistukseen. Limatulppaa ei ole alkanut vielä lähteä ollenkaan.. No, 8.9. mulla on kontrollikäynti Kättärillä, tosiaan jos ei laskettuun aikaan mennessä ole syntynyt niin tsekkaavat pojun koon ja katsotaan sitten että leikataanko.
Hyväsetti: mulla oli viikon verran kovaa yskää, siis yskin ihan hirmuisesti yötä päivää, mutta ei ole vaikuttanut vauvaan millään lailla. Ei ole esim laskeutunut. Ja kova nuhakin on ollut, onneksi nyt on olo paranemaan päin.
Ja nyt on alkanut tulla niitä puhelinsoittoja että "joko joko?" No kyllähän me oltais jo ilmoitettu jos jotain ois tapahtunut... :S kun itse on ihan kypsänä ja valmis jo synnyttämään niin noi kyselyt tuntuu niin ärsyttäviltä.
Pesänrakennusviettiä on tässäkin raskaudessa. Kovasti oon aina järkkäämässä paikkoja ja puunaamassa, ja yritän miestäkin saada tekemään kaikkee mahdollista, esim noita ulkotöitä, että sitten kun vauva syntyy niin tuskin tulee enää tehtyä. Ja nurkista pitäis saada kaikki ylimääräinen tavara pois. Ekan lapsen kohdalla oli vielä pahempi toi vietti
. Puunasin kaikki ulkovarastot ja allaskaapit suurinpiirtein hammasharjalla pesten
.Nyt on onneksi tuo esikoinen jonka kanssa aika kuluu
.
Tsemppiä kaikille kärvistelyyn!!!