Visitor en ole kuullutkaan mammateestä ja pulsatillasta (aivan kumma sanakin). Mutta kiinnostaa Mitä ne oikein ovat??
Vadelmanlehtiteestä kuulisin myös lisäämielelläni!
aplo hauska tietää vauvan syntymäpäivä..
ja onneksi häntäluu juttu selvisi, niin eipähän murru toista kertaa synnytyksen aikana.
Kapalointi on myös hyvä keino saada vauva tuntemaan olonsa turvalliseksi sängyssään. Sairaalassa voi kysyä ohjeet siihen sano mun yks kaveri ja varmaa netistäkin löytyy. Yhdes vauva lehdes oli ainakin.. Mä ajattelin myös et jos laittas makuupussin pinnasänkyyn.
Lenaki77 mäki odotan että saa nukkua selällään tai mahallaan ihan normaalisti!!!
Nyt meil on onneks uus sänky joka on nii pehmee, et lähes tulkoon pystyn olemaan mahallani, ainaki puoliks
Patja antaa periks niin kivasti!
Huomenna onkin jo sit perjantai
No miekkonen on töissä myöhään iltaan asti, että yksin täällä varmaan olen.. Toivottavasti nukun aamulla pitkään niin ei tule aika pitkäksi!Yhden piirakan ainakin leivon jo valmiiksi lauantaita varten (jos mokaan sen niin on hyvin aikaa leipoa uusi)
Sit jos jaksais vaa, ni siivoilen kaappeja myös.. Tänään tosiaan sain siivottua tän kämpän!! Jee! =) Tuloksena oli oikein ihana selkäkipu : / Mutta se oli tiedossa että se iskee. Onneks meni ohi kuitenkin sit myöhemmin.
Seawindille tsemppiä koitokseen, toivotaan, että vauva olis valmiina tulemaan ulos, eikä tarvi ottaa maitojunaa kotia.. :hug:
Kivuista vielä että se hermokipu jalassa tuntuu samalle, kuin löisi kyynärpään hermon johonkin.. Näin mun kaveri kuvaili.
Meripihka tuntuuko se Suonenveto tuolta? Kuulemma normaaleja kun ollaan lähellä synnytystä.
Mun mies on ihan sillä fiiliksillä, että tässä mennään yliajalle ihan varmasti! Koska monet sanoo, että eka vauva syntyy yleensä rv 40 jälkeen. Se ei voi tajuta mun vauhkoomista, että voi se tulla jo aikasemminkin..ei se ole SANOTTU että esikoiset syntyy aina myöhemmin! Mut siihen mies nyt uskoo. Muutamallahan täällä on syntynyt esikoinen jo vähän aikasemmin. Mä NIIN toivon, että vauva tulis vaikka viikolla 39, et mies joutuis yllättymään. Eikä aina kuvittele, että mä en aina ihan turhaan jossittele asioita.. Ku yleensä varaudun aina kaikkeen varmuuden vuoksi ja sit se on osoittautunut turhaksi
Se ei varmaan usko, ku sanon, että lapsivesi meni tai supistukset on alkanu, että nyt se synnytys käynnistyy!! Koska sen mielestä mä aina liiottelen asioita. Se lähtee varmaan töihin ihan normaalisti, jos sanotaan että aamulla tapahtuis tämä.. Tai voihan se lähteekin, jos ei pahat kivut ole, mut ei se kelaa, että mä sen voisi edes hälyttää kotiin aikasemmin..
Se suhtautuu aina niin lungisti kaikkeen
Noh, katsotaan miten asiat menee..
(taas täällä stressi-erkki meinas nostaa päätään jo etukäteen, heh!)
Mä alan nyt nukkumaan (tai hetken vielä luen).. mul on rytmit kyl kääntynyt hyvin päälaelleen
Öitäää..
Lätäkkö + yöeläin 36+5 (la 18.9)
MUOKS: Ei jumankauta, mä yritin tätä viestiä lähettää niin tuli teksti, että "sinulla on viestissä 16 kuvaa, kun niitä saa olla vain 15" Mukaan lasketaan hymiöt.. Just just..