Ihanaa sunnuntaita kaikille :wave:
Ihanaa kun on vapaapäivä, mä teen aika paljon viikonloppuisin töitä ja on harvinaista herkkua viettää ne vapaina
Ulkonakin on niin ihana ilma, että täytyy mennä koiran kanssa kunnon lenkki!
R-M Oi, mukavaa kun täällä on samassa suunnassa asuvia
Mahdetaankohan olla yhtä aikaa synnärilläkin? Oletko sä jossain isommassa kaupassa töissä? Mä olen ihan tuommoisessa pienehkössä K- marketissa!
innoM :hug: Sulla on kyllä kadehdittava asenne tuota tuhruttelua kohtaan! Mä olisin varmaan jo varannut ajan yksityiselle
Voimia ja tsemppiä, pidän sulle kamalasti peukkuja, että kaikki olisi kuitenkin hyvin!!
Vauva-10:lle haluan minäkin sanoa osanottoni, todella ikävää :hug: Voimia!!
Raisu menee jo ihanan pitkällä :heart:
noppispoppis :hug::hug: Voimahaleja!! Mulla on kaikki ulokkeet pystyssä, että tuhruttelu loppuisi jo ja pääsisit nauttimaan raskaudesta :heart:
Omaa napastelua: Toistaiseksi en ole joutunut oksentamaan, mutta huono olo tulee kyllä varsinkin aamupäivisin heti jos on edellisestä syömisestä liian kauan! Myös kun aamuisin herään, niin huono olo iskee heti kun avaan silmät ja helpottaa kun saan jotain kevyttä suuhuni.
Nyt on myös alkanut pyörryttämään jos verensokeri laskee liian alas.
Eilen tuntui vihlaisuja alavatsalla, molemmin puolin. En pystynyt niiden aikana istumaan vaan piti nousta seisomaan. Toivottavasti olivat ihan normaaleja kipuja..
Karkin ja muiden herkkujen syömisestä, mä olen siitä onnellisessa asemassa, että olen perinyt isäni aineenvaihdunnan ja olen aina ollut hoikka, vaikka söisin mitä. Mieheni on samanlainen ja tämän takia on tullut helposti syötyä karkkia. Nyt olen kuitenkin päättänyt jättää karkit ihan kokonaan pois, jäätelö on mun suurinta herkkua ja sitä suon itselleni aina välillä
Eilen katottiin kotona leffa ja mies söi karkkia ja mä puputin hedelmäsalaattia, oli muuten hyvää, eikä tehnyt yhtään mieli karkkia!
Mulle auttaa karkkihimoon ajatus, että sokeri ei ole vauvalle hyväksi! Lisäksi mietin, että synnytyksen jälkeen on huomattavasti helpompi päästä raskauskiloista eroon, jos niitä ei ole hankkinut kamalasti lisää herkkuja syömällä. Kolmas motivaattori mulla on meidän häät, jotka ovat reilun kuukauden ennen laskettua- aikaa, joten tottakai haluan olla siellä niin hyvässä kunnossa kuin mahdollista
Vastailen vielä galluppiin :
1. Raskausviikkosi? Rv 6+3
2. Tyttö/poika olo? Vahva poikaolo!
3. 4D ultraan? Emme tiedä vielä, vanhempani ovat lupautuneet maksamaan sen jos haluamme mennä...
4. Oletko nyt raskaana olosi aikana polttanut/ottanut alkoholia? En ole ikinä tupakoinut ja vähäisen alkoholin käytön olen lopettanut kokonaan.
5. Onko perinnöllisiä sairauksia sinulla tai lapsen isällä? Ei ainakaan tule mieleen mitään?
6. Kuinka usein herkuttelet, millä? Olen jättänyt herkut niin vähälle kuin suinkin, jäätelöä suon itselleni välillä.
7. Meinaatko lukea masulle? Mahdollisesti, koskan luen paljon muutenkin, tosin tähän asti en ole lukenut ääneen
8. Kirjoitatko raskauspäiväkirjaa tms? Kirjoitan, tykkään kirjoittaa muutenkin
9. Mitä ohjelmia seuraat (tv)? Satuhäitä katson ja tulevaa Idolsia tullaan varmasti myös katsomaan!
10. Mitä mieltä olet alkoholisti/narkomaani vanhemmista, varsinkin äidistä? Äidin pitää omasta tahdostaan hakeutua hoitoon ja päästä alkoholismista/huumeista kokonaan eroon, jotta voi itse kasvattaa lapsensa.
Vaniljainen ja Kultakimpale 6+3 :heart: