Zophie, kiva kun pidät keskustelua yllä.
Käsityöt on ihana ja rakkain harrastus, tosin taidan joutua lykkäämään oman ompeluhuoneen remontoimista itelleni nyt tässä jostain kumman syystä... Kaikenlaiset käsityöt, ei vaan ompelu vaan myös neulominen, virkkaus ja kaikki mahdollinen.
Joku kysyi joskus aiemmin siitä miehelle kertomisesta. Taisin olla vähän julma, mutta pistin sille kuvaviestin plussatikusta ja mukaan tekstin "Taidetaan hankkia se tila-auto".
Nyt mieskin on jo vähän rentoutunu vauvauutisen suhteen ja ollaan todettu, että sitten on ainakin lapsluku täynnä jos tässä nyt sinne saakka päästään. Tosin vieläkään ei oikeestaan mitään isoja raskausoireita ole, jos ei järjetöntä väsymystä ota huomioon. Tomaattia ja omenaa söisin vaikka kuinka, enkä kyllä sitten paljon muuta. Paitsi tosi suolasia juustoja, halloumia ja fetaa esim..
Ootteko kuinka jo muutellu elintottumuksianne/aiotteko muuttaa? Lähinnä liikuntaa ja ruokapuolta meinaan.. Mä en kyllä ole kauheesti kattonu, mitä suuhuni oon laittanu, tarvis varmaan kohta vähän himmata noita annoskokoja. Toivon vaan, että tää on pieni ja simpsakka niin kun isoveljensäkin syntyissään.
Miettiikö kukaan muu synnytysä jo nyt? Oon varmaan outo, mutta en (jaksa?) ajattele vielä raskautta ollenkaan, vaan sitä synnytystä. Heh, yritän varmaan vielä pehmitellä tätä tulevaa raskausaikaa ja jotenkin alitajuisesti keskityn vaan siihen palkintoon.
Mutta nyt nukun pystyyn, kauniita unia arvon rouvat ja neidit!
p.s. Kun joku joskus tuota listaa päivittää, niin mä synnytän TAYSissa. Ja tää on varmasti poika, kun on yhtä laatua lähdetty tekemään, niin ei kai sitä samoilla vehkeillä toista tuu.
Oon väsy...