Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

Voi Pakkastyttö *hali*
Mä niin tiedän tuon tunteen... Tuleeko sulla vuotoa paljon?
Toivon sydämeni pohjasta että kaikki on hyvin!

Raphaella: *hali* tuo kahden viikon piina on ihan kamala. Voimia!

(.) Itselläni oli tänään huono olo heti aamusta... yökin pytyllä ja oksensin limaa, kun ei vatsassa vielä muuta ollut.
Oli pakko pakata pieniä eväitä töihin mukaan, eilinen päivä oli ihan kauhee kun tuntu et verensokerit laski niin alas et tuli kammottava olo...
 
raphaella, jaksamista sulle! Itsellä tuulimuna oireili juuri tuolla lailla, vkolla 7 ei löytynyt alkiota ollenkaan. Epäiltiin, ettei raskaus ole niin pitkällä, mutta tiesin kyllä, milloin se oli alkunsa saanut ja tiesin, ettei kaikki ole kunnossa. Rvko 6+ pitää näkyä jo sykekin, joten siitä sen jo ties. Tsemppiä!!
 
Voi Pakkastyttö *hali*
Mä niin tiedän tuon tunteen... Tuleeko sulla vuotoa paljon?
Toivon sydämeni pohjasta että kaikki on hyvin!
Kiitos todella paljon :heart: Miten sinulla, onko tullut nyt vuotoa? Minulla tulee nytkin (toistaiseksi) vain rusehtavaa. Tämä on nyt kolmas kerta.. N. viikon välein on nämä kaikki vuodot olleet. Nyt tulee enemmän mitä viimeksi. Jotenkin niin pelottaa..

raphaella: Paljon voimia.. kauhea tilanne :( Yritä jaksella!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pakkastyttö*;22983432:
Kiitos todella paljon :heart: Miten sinulla, onko tullut nyt vuotoa? Minulla tulee nytkin (toistaiseksi) vain rusehtavaa. Tämä on nyt kolmas kerta.. N. viikon välein on nämä kaikki vuodot olleet. Nyt tulee enemmän mitä viimeksi. Jotenkin niin pelottaa..
Mulla on vuotanu 31.12 alkaen rusehtavaa vuotoa. Sitä ei tule paljon, ihan vaan pyyhkiessä. Välillä muutaman päivän taukoja. Välillä vuotoa "holahtaa" enemmän, mutta loppuu sitten taas. Eilen tuli tuollainen holahdus kirkkaampaa verta, mutta sen jälkeen ei taas mitään. :confused:
Mähän kävin toissaperjantaina päivystyksessä jossa ultrattiin ja kaikki oli hyvin. Lääkäri sanoi että jostain hieman tihkuttelee ja esim kun nukkuu niin veritihku kerääntyy pieneksi lammikoksi ja sitten kun nousee/liikkuu niin valuu sitten kerralla hieman enemmän.

Tää on kyllä niin kurjaa, kun tällasta rusehtavaa vuotoo tuli km:ssäkin, mutta se sitten voimistu pian hyvin runsaaksi vuodoksi...
 
Viimeksi muokattu:
Pakkastyttö ja raphaella :hug: Toivottavasti Pakkastytön vuoto on vaaratonta ja raphaella, kaverilla oli vastaava tilanne ja oli jo tyhjennykseen menossa, kun ultrasivat vielä ja sieltä löytyi kuin löytyikin syke :heart: Kovasti pidän peukkuja molemmille!

Omaan napaan ei ihmeitä. Illalla väsyttää ja turvottaa ja kohtu painaa, aamulla syöminen tekee pahaa :x Ja sitten mä näin unta, että aloin vuotaa verta ja olin menossa lääkäriin. Tulee nämä jutut ja omat pelot uniin.

Carlotta, minäkin ajattelin pimittää tietoa tästä raskaudesta, kunnes se näkyy. Toisaalta lapsille on jossain vaiheessa kerrottava ja sen jälkeen kohta tietävät kaikki :p Kunhan nyt ensin ultraan saakka päästään.

Mädchen :heart: 6+4
 
Tervetuloa kaikki uudet! :wave:

:hug: kaikille vuodoista ja epätietoisuudesta kärsiville. raphaella, no eihän noilla päivillä vielä edes sykettä näkyisi, jos viikkoja 5+5. Ihan varmasti näkyy vielä, joten älä turhaan stressaa. Ovis ollut myöhemmin?

Ihan oikeesti uskooko joku noihin "pahoinvointi = tyttö" juttuihin? :D Äidilläni ei ollut yhtään pahoinvointia ja sillä on 3 tyttöä ;)

Neuvolalääkärissä käyty. Ensin mitattiin verenpaine, paino (tippunut), tehtiin sisätutkimus (kaikki vaikutti olevan ok :) ), yritettiin (ei kuunnella yleensä kuulemma) sydänääniä kuunnella, mutta ei vielä kuulunut, mutta en aio huolestua, koska kaverini on tosi hoikka, eikä hänelläkään kuulunut mua vähän pidemmillä päivillä. Eipä ne laitteetkaan kummoisia oo. 2 viikkoa np-ultraan!

innoM + Pulla 8+5
 
Kiitos kaikille tuesta! Mulla on aika kivulias ovis, joten tiedän ettei se ole voinut olla myöhemmin. Aika toivon menettäneitä täällä ollaan. :'(
Saatiin tänään mökki vuokrattua viikoksi, lähdetään vkonloppuna pois näistä maisemista.

Voikaahan te kaikki muut oikein hyvin!! :heart:
 
:attn: Perustin facebookkiin uuden kestovaippojen kierrätysväylän:

Klikkaa:
Kestovaipat kiertoon, (O)sta -(M)yy - (V)aihda | Facebook

Kestovaippojen myyntiä, ostamista ja vaihtamista tukeva paikka.

Voit laittaa tänne suoran ilmoituksen jonka alkuun vain tunnus: O: Osta, M: Myy, V: Vaihda ja sitten vaan mitä.
Voit myös linkittää muualla olevia ilmoituksiasi ja myös huuto.netissä tai muissa nettihuutokaupoissa olevat!

Tervetuloa!
 
Huomenta kaikille!

Huonoja uutisia eilisesta ultrasta. Kohdun sisäinen raskaus on kyseessä, mutta sykettä ei löytynyt ja vastasi viikkoja 5+5 (eilen oli 7+3). Varmaan mennyt kesken. Parin viikon päästä uusi ultra. Miten hitossa mun pitäisi sinne asti jaksaa odottaa??!!! Itkettää aivan kauheesti.. HELVETTI!!! (anteeks..)
Voimia sulle! :hug:

Mullahan oli sama tilanne rv6+5 ja vihdoin olis huomenna uusinta ultra 1,5vko odottamisen jälkeen. Tai tuulimunaa mulla epäillään mutta kuitenkin, tää odottaminen on ihan kamalaa : /
 
noppispoppis ja raphaella toivon teille pientä ihmettä!! (tai siis SUURTA) :hug:

Itseänikin alkaa yhä enemmän pelottaa tämä oireettomuus. Ja se ettei tästä raskaudesta ole ollut oikein minkäänlaisia fiiliksiä. Miehelle olenkin sanonut että näinköhän on ettei siellä mitään elävää olekaan. Hitto kun olis rahaa mennä ultraan..
 
Viimeksi muokattu:
Voi raphaella!! :hug::hug: Älä nyt vielä kuitenkaan menetä toivoasi, mäkin olin plussakierrossa ihan varma ettei mulla tullut ovulaatiota ollenkaan, koska mullakin on kivulias ovulaatio ja nännit kipeytyvät heti ovulaation jälkeen ja sillä kertaa ei tullut yhtään mitään oireita, ei ovislimoja, ei kipeitä nännejä, eikä nippailuja vatsassa ja silti se oli vaan jossain välissä tapahtunut :)
Olitko sä yksityisellä ultrattavana? Voimia ja yritä pitää toivoa yllä!! :heart:

Mieliteoista: Mulla ei ole kamalasti mitään mielitekoja, lähinnä hedelmiä ja raikkaita juttuja tekee mieli. Olen jättänyt nyt kokonaan karkit ja ylimääräiset herkut pois, suon itselleni hiukan karkkeja vaan jos mennään vaikka leffaan, mutta muuten yritän karkinhimoon syödä makeita hedelmiä. Aion syödä ihan normaalin määrän ruokaa, mutta kiinnitän enemmän huomiota ruuan terveellisyyteen..

noppispoppis Tsemppiä jo nyt etukäteen huomiselle, toivottavasti kaikki on hyvin :heart:

innoM Ihanaa, että pystyt olemaan huolestumatta, olet ihan oikeassa, ei noilla päivillä välttämättä vielä mitään kuulukkaan! Munkin hoikalla ystävällä kuului vasta viikolla 11!

Mädchen Onneksi se oli vaan unta, mullakin jatkuvasti pyörii raskausjutut mielessä yöllä. Nämä on niin jänniä aikoja, kun koko ajan on pieni pelko, pitäisi vaan osata nauttia tästäkin ajasta!

Pakkastyttö Minäkin toivon sydämeni pohjasta, että kyseessä on vaaratonta vuotoa :hug:

Pahoinvointi= tyttö- jutuista, en tiedä pitääkö se paikkaansa, mutta kieltämättä kun mietin asiaa, niin kaksi ystävääni joilla on poikia, eivät ole kärsineet pahoinvoinnista lainkaan, kun taas kaksi ystävääni joilla on tyttöjä, ovat olleet erittäin pahoinvoivia. Samaten äitini sanoi, että kahta veljeäni odottaessa ei ollut mitään, mutta mun kohdalla oli pahaa oloa :D
Mulla on jotenkin kamalan vahva poikaolo, jo nyt!:confused:

Me naurettiin eilen illalla mun vatsaani, joka oli taas niin turvoksissa, että huh, huh :D Jos olisi kesä ja menisin töihinkin tiukka toppi päällä, niin ei tätä kyllä kauaa peiteltäisi :D Laitoin ekan kuvani tonne alkuraskaus- kuviinkin, saa sitten seurailla kuinka kasvaa :heart:

Vaniljainen ja Kultakimpale 5+5 (?) :heart:
 
Tunkeilen tänne tiedän pinoon laittamaan raphaellalle paljon paljon voimahaleja, toivottavasti on vain väärä hälytys! Oot mielessä!!! :hug:

Vaniljainen Mullakin on tosi vahva poikaolo :) Hei oliks sulla se varhaisultra? Mulla alko mieto pahoinvointi vasta viikolla 7, ja muutenkin vahvimmat oireet vasta silloin! Niin ihanaa käydä lukemassa sun juttuja täällä puolella!!! :heart:

Tunkeilija-Lily ja pikku-vakooja 18+4 kesäkuisista
 
Noppispoppis, Pakkastyttö ja Raphaella :hug: Kauhea tilanne. Ja just tuo odottaminen.. Tosi kurjaa! Voimia kaikille!

Mä jäin tänään ekaa kertaa kotiin töistä tämän raskauden takia, ja heti tuli kauhee olo soittaa aamulla esimiehelle ja sepustaa jotain jostain vatsapöpöstä.. Jopas onkin pöpö :LOL:
Mutta aloin heti miettimään että mitäs jos hänelle kertoisinkin?! En siis työkavereille vielä (koska haluan eka nähdä ultran) mutta vain esimiehelleni. Ei tarttis sitten selitellä sen enempiä jos sairaslomia on/tulee.. Osaattekos sanoa mihin se voisi vaikuttaa? Kyseessä vakituinen työ, iso firma. Eipä kait siitä hirveesti voisi mitään kakkaa niskaan tulla?
Siskollani oli tänään np-ultra ja soitti just että kaikki oli niinkuin pitikin :heart:
Tehilla : Niinpä! Olispa varaa lähtee yksityiselle ultrailemaan..

Ai niin ja tänään poks !

Kerran vielä rv 7+0
 
Heippa Lilyseni :wave::hug:
Siirsin sitä mun ultraa reilulla viikolla, kun laskin ensin viikolla väärin mun viikot :LOL: Eli nyt mulla on uusi aika ensi viikon torstana ja silloin on menkoista laskettuna 7+0, jospa ne sydänäänetkin jo kuuluisivat, tosin olen varautunut siihen, että ei vielä kuulu noilla viikoilla, mulla kun on se oviskin aina tavallista myöhempään :) Koitan siis parhaani mukaan asennoitua siihen, että ne ei vielä tuolloin kuulu..
Katotaan, kuinka näiden meidän poikaolojen kanssa käy :D
Haleja sulle ihana :hug:

Kerran vielä Mä olen miettinyt tota ihan samaa, että kertoisinko asiasta esimiehelle..Luulen, että siinä vaiheessa jos tulee rajua pahoinvointia niin otan asian puheeksi, koska eihän se vatsatautikaan voi viikkotolkulla jatkua :D
Eihän siitä lain mukaan mitään ongelmia pitäisi koitua, mun ymmärtääkseni :)
Onnea poksumisesta!! :heart:
 
Täältä yks ilmoittautuu varovasti tähän ryhmään.
Nyt ois menossa ilmeisesti 5+2, ja la 25.9, mutta saattaa muuttua vielä. Neuvola ja varhaisultra varattu kolmen viikon päähän.
Oireita ei hirveesti ole vielä. Hirmuista väsymystä ja vatsan nipistelyä, mutta ei muuta.

Ensimmäistä odotetaan ja sairaalana tulee olemaan Tyks.
 
Kiitos kaikille tuesta :heart:

Yritän kyllä olla luottavaisin mielin kun pahoinvointikin on vaan lisääntyny ja tissit tulee päivä päivältä kipeemmiks :D Mutta sen näkee sitten huomenna.. Ei tää nyt onneksi maailmanloppu ole kun on kuitenkin ihana mies ja 2 ihanaa lasta jo :heart:
 
Raphaella :hug: on varmasti tuskaista odottaa kaks viikkoa!!!!!!toivotaan pientä ihmettä vielä,jos koko on tuo 5+5 niin ei sykettä kuuluisikaan mutta jos olet varma tuosta 7+ niin...

Pakkastyttö toivottavasti vuoto loppuisi!!! tai olisi ainakin harmitonta!ja tuohan on aika yleistä että tuota vuotoa ilmenee,toivotaan parasta,pelätään pahinta :hug:

Isoveli saa tiedon np-ultrassa jos sitä ennen neuvolassa kaikki on ok niin ajattelimme ottaa tulevan isoveikan mukaan katsomaan pikkusisarustaan =)

Kylläpä nuo pahoinvointi yms sellaiset on ihan yksilöllisiä!joillaki ei tule mitää oireita joillaki taas vähän ja vaikka mitä.Ystävälläni 2tyttöä ja 1poika ja kaikissa pahoinvointi,pahin oli poikaa odottaessa.Pahoinvointihan on yks merkki siitä että istukka toimii hyvin.Itselläni ei ollut poikaa odottaessa mitään pahoinvointia ja nyt taas on,mutta mulla on kyl aika tyttöolo..:whistle:

Noppispoppis toivotaan että tuulimunaepäilyt osoittautuisivat vääriksi tsemppiä huomiseen!!!

Vaniljaisella ihana pieni kumpu siellä :heart:
 
En mäkään usko, että oireettomuus tarkottaisi sitä, ettei kaikki olisi hyvin! Kaikki voi olla oireista huolimatta huonosti! No, täällä kyllä oireita riittää. Huonoa oloa vaan pukkaa (nyt oikeestaan aamupalat tulee enää ylös, mutta kokoajan huono olo), rinnat on todella kipeet aamulla herätessä, muutenkin rinnat ovat kasvaneet, nippailee vähän nivusista, väsyttää todella paljon kokoajan ja paleltaa yms "kivaa" :D

Vaniljainen, joo en huolestu ja stressaa turhaan, kun tuollaisella neuvolan dopplerilla ei kovin ajoissa kyllä sykettä saa kuuluviin, kuten neuvolantäti ja neuvolalääkärikin sanoi :)

Pakkastyttö*, raphaella, ja noppispoppis :hug:

santzuu, tervetuloa! :wave:

Ei ole vielä mitään tyttö/poika oloja :D En noihin oirejuttuihin usko yhtään, että sen näkee varmaan sitten joskus, että kumpi sieltä tulee :)

Mieliteot tällä hetkellä = mehujäät, näkkäri pelkällä levitteellä.

innoM + Pulla 8+5 (hui, rv 10 lähestyy. tuntuu suoraan sanottuna uskomattomalta :O )
 
Josko minäkin tänne jo uskaltautuisin. :wave:
Mikäli ihan pieleen ei ole laskeskeltu, on päivän tilanne 5+1, la syyskuun lopulla. Mitään tarkkaa päivää ei siis vielä tiedossa sen suhteen. Kaikki on vielä uutta ja ihmeellistä, joten on ihan kiva lueskella muiden kokemuksia. Ehkä tästä itsekin pikkuhiljaa aktivoidun. :)
 
JiiMii82 Missä saa ottaa muut sisarukset ultraan? Oon ihan kade, meillä kun saa ultralaput käteen, niin niissä selvitetään, että mukaan yksi henkilö ja sisaruksia ei saa ottaa. :( Mä tossa lähinnä mietin, että taidan joutua meneen ultraan yksin ja jättään isommat lapset miehen töihin siks aikaa.

Pahoinvoinnista Voin kuopuksesta pahoin neljä kuukautta ja esikoisesta oksensin kerran, molemmat on poikia, joten en usko pahoinvoinnin vaikuttavan...
 
Tulin tuolta heinäkuisista huutelemaan:
Sandemar Hain töitä marraskuussa kun viikkoja oli jotain 6 tai 7. Sain työn ja sanoin heti kun näin pomon sen jälkeen (oltiin siis jo valmiiksi tuttuja, tämä ehkä helpotti asiaa) että olen raskaana. Hän sanoi siihen, että olen edelleen ykkösvaihtoehto työhön. Eli kaikki meni hyvin. Tottakai ne joutuu etsimään mulle sijaisen ja näkemään ylimäärästä vaivaa, mutta se ei ole mun ongelma =) Eihän mun tietysti olis ollu pakko noilla viikoilla vielä kertoakaan, mutta tuntu itsestä paremmalta olla rehellinen heti alkuun. Tällanen positiivinen kokemus mulla. Hae ehdottomasti sitä paikkaa!

Sinadrius + beibi 17+2
 
Mun piti kans tulla poksumaan tänne tänään, unohdin aamulla :LOL:

Eli 8+0 tänään!!!

Ja torstaina olis eka neuvolakin! Jännää!

Milläs viikoilla te muut ootte saaneet lääkärin ajan neuvolaan?
Mietin et tuleeko ennen np-ultraa vai sen jälkeen vasta?

Mä oon taas ollu tänään pahoivoivampi. Huono olo iskee jos ei muista syödä jotain parin tunnin valein. Yökin, mutta oksennus ei tuu... Tänää oli eka kerta töissä sellanen, että pitääkö lähtä oksentaa kesken vastaanoton. Onneks ei tarvinnu!
 

Yhteistyössä