Voi
raphaella!! :hug::hug: Älä nyt vielä kuitenkaan menetä toivoasi, mäkin olin plussakierrossa
ihan varma ettei mulla tullut ovulaatiota ollenkaan, koska mullakin on kivulias ovulaatio ja nännit kipeytyvät heti ovulaation jälkeen ja sillä kertaa ei tullut yhtään mitään oireita, ei ovislimoja, ei kipeitä nännejä, eikä nippailuja vatsassa ja silti se oli vaan jossain välissä tapahtunut
Olitko sä yksityisellä ultrattavana? Voimia ja yritä pitää toivoa yllä!! :heart:
Mieliteoista: Mulla ei ole kamalasti mitään mielitekoja, lähinnä hedelmiä ja raikkaita juttuja tekee mieli. Olen jättänyt nyt kokonaan karkit ja ylimääräiset herkut pois, suon itselleni hiukan karkkeja vaan jos mennään vaikka leffaan, mutta muuten yritän karkinhimoon syödä makeita hedelmiä. Aion syödä ihan normaalin määrän ruokaa, mutta kiinnitän enemmän huomiota ruuan terveellisyyteen..
noppispoppis Tsemppiä jo nyt etukäteen huomiselle, toivottavasti kaikki on hyvin :heart:
innoM Ihanaa, että pystyt olemaan huolestumatta, olet ihan oikeassa, ei noilla päivillä välttämättä vielä mitään kuulukkaan! Munkin hoikalla ystävällä kuului vasta viikolla 11!
Mädchen Onneksi se oli vaan unta, mullakin jatkuvasti pyörii raskausjutut mielessä yöllä. Nämä on niin jänniä aikoja, kun koko ajan on pieni pelko, pitäisi vaan osata nauttia tästäkin ajasta!
Pakkastyttö Minäkin toivon sydämeni pohjasta, että kyseessä on vaaratonta vuotoa :hug:
Pahoinvointi= tyttö- jutuista, en tiedä pitääkö se paikkaansa, mutta kieltämättä kun mietin asiaa, niin kaksi ystävääni joilla on poikia, eivät ole kärsineet pahoinvoinnista lainkaan, kun taas kaksi ystävääni joilla on tyttöjä, ovat olleet erittäin pahoinvoivia. Samaten äitini sanoi, että kahta veljeäni odottaessa ei ollut mitään, mutta mun kohdalla oli pahaa oloa
Mulla on jotenkin kamalan vahva poikaolo,
jo nyt!
Me naurettiin eilen illalla mun vatsaani, joka oli taas niin turvoksissa, että huh, huh
Jos olisi kesä ja menisin töihinkin tiukka toppi päällä, niin ei tätä kyllä kauaa peiteltäisi
Laitoin ekan kuvani tonne alkuraskaus- kuviinkin, saa sitten seurailla kuinka kasvaa :heart:
Vaniljainen ja Kultakimpale 5+5 (?) :heart: