Vastauksia galluppiin
1. Raskausviikkosi? 6+3
2. Oireesi? menkkamaisia kipuja ja kouristeluja, repäisykipuja välillä, arat rinnat
3. Kävitkö/käytkö varhaisultrassa ja mitkä oli viikot? En käy, ellei jotain epämääräistä vuotoa tms. ilmene
4. Otitko/otatko seulonnat? Kyllä otan.
5. Oletko ostanut jo tulevalle pikkuiselle jotain? En ole.
6. Otatko äitiyspakkauksen? Kyllä.
7. Seksihalut, ovatko vähentyneet/pysyneet samassa/lisääntyneet? Ehkä hieman vähentyneet, mies on tyytyväinen ku saa huilia välillä.
8. Aiotko käyttää kertiksiä vai kestoja? Todennäköisesti kertiksiä, en ole vielä miettinyt asiaa.
Miranna mulla on muutaman kerran huippausta ollut, pyörii silleen villisti silmissä. Mut en kuitenkaan oo meinannu pyörtyä tai mitään.
Huomasin lenkillä, et hengästyn tosi herkästi nykyään. Tuntuu et kunto ois laskenu hetkessä. Kaverin kans olin puhelimessa kävellessä, niin se nauroi et puuskutan ihan niinkuin raskaana oleva nainen.... Tietää kyllä plussauksesta.
Zophie Mulla ihan sama fiilis koko ajan, tekis mieli testata vielä. Ei jotenki meinaa millään uskoa, et se on oikeesti plussa....
Mulle sanoivat kun varasin neuvola-aikaa, et otetaan verikoe. Ainakin veriryhmä, hiv, hepatiitti yms. selvitetään. Tosin mä en ennen tässä kaupungissa oo käyny sairaalassa, et siellä ei mitään perustietoja musta ole. En tiiä sit vaikuttaako se asiaan vai onko tuo ihan normikäytäntö....
straycat Meillä aika lähekkäin sattuu laskettu aika, vähän nuo laskurit heittelee mulla 20.9 molemmin puolin. Eli saatetaanpa olla sit vaikka samaan aikaan synnärillä, minäkin KYS:issä.