Kaneli87 Mua myös huimaa ja pyörryttää. Mulla on verenpaineet laskeneet tosi paljon ns. normaalista, mutta vielä enemmän luulen että se johtuu matalasta hemoglobiinista! Tän poimin Wikipediasta:
Raudanpuutteen tavallisimpia oireita ovat väsymys, heikotus, huimaus, kalpeus, ihon tai silmävalkuaisten keltaisuus, heikentynyt yleiskunto, hajamielisyys ja keskittymiskyvyn puute, päänsärky, hermostuneisuus, ruokahaluttomuus, hengästyminen ja hengenahdistus, sydänkipu, ihon ja huulten kuivuminen, kynsien halkeilu, hiusten haurastuminen ja hiustenlähtö, nopeutunut pulssi.
Mulla ainakin löytyy noista oireista ainakin puolet! Nyt syönkin Obsidania 2 kapselia aamuisin ja iltaisin vielä Mutivita raskaus tabletin, jossa on myös rautaa. Ja esikoista odottaessa mulla oli jo vkolla 17 hemoglobiini laskenut 103, kun lähtö oli 144!
Hoitopöydästä Meillä on valkoinen hyllykkö, johon saa hoitopöydän kiinni tukiraudoilla, mutta se on nyt tytön huoneessa hyllynä eikä aiota sitä hoitopöytä-osaa siihen laittaa. Eli sellanen muovinen pehmustettu hoitoalusta vaan sängylle ja siinä vaihdetaan. En käyttänyt hoitopöytää tytönkään aikana kuin muutaman ekan kuukauden ja kun oppi seisomaan niin siirryttiin housuvaippoihin ja ne on helppo tosiaan vaihtaa vaikkapa kylppärissä vauvan seistessä ja siinä samantien pyllypesut ja rasvaukset
Mä en jaksais odottaa ens kuun loppuun rakenne-ultraan! Haluisin jo tietää kumpi on tulossa, osuuko mun "olo" oikeaan
Puhuttiin jo miehen kanssa et jos eivät kerro sukupuolta niin sit mennään yksityiselle 4d-ultraan se katsomaan, malttamattomia ollaan joo. Mut olis vaan niin kiva jo ostella kaikkea söpöä vauvalle ja tuntuu että kaupoissa on vaan vaaleanpunaista tai vaaleansinistä ja sit valkoista!! Muutamia uusretroja, ruskeita ja keltaisia ihanuuksia oon ostanut kun on tullut vastaan, mutta ois kiva jos vauvalla olis muunkinvärisiä vaatteita.
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Ja tsemppiä huonoja uutisia saaneille, tuntuu hirmu pahalta teidän puolesta :hug:
miirikki ja pötsi 13 + 4