SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

R-M
Moikka! :wave:

Vastailen heti alkuun tuohon kyselyyn:


1. Pesetkö/aiotko pestä vauvanvaatteet erikseen?
Varmaan ainakin alkuun pesen erikseen, paitsi jos kone ei tule täyteen niin sitten sekaan jotain muuta sopivan väristä jne.

2. Mitä pesuaineita käytät?
Täytynee vaihtaa hajusteettomaan, nestemäistä varmasti sekin sitten kuten tähän asti.

3. Jos kestoilet, pesetkö kestot erikseen vai muun pyykin joukossa?
Luultavasti erikseen, mutta sen näkee sitten.

Kylläpä heittelee tosissaan paljonkin tuo rakenneultran ajankohta, meillä se on ens viikon torstaina eli 20+3. Jännittää kovasti, lähinnä se saahaanko varmasti tietää kumpainen hän on! ;)
Meillä kolmas neuvola vasta 3.5., eli rv 23. Aika harvoin tuntuu noita olevan..: /

Kovasti jumppaillaan masussa. Viikonloppuna mieskin sai tuntea kädelleen potkuja. :) :heart:
Tuossa yks päivä käytiin kattelemassa vaunuja, mut ei vielä päätetty mitään. Onko kenelläkään kokemusta Crescent-merkkisistä vaunuista? Vuoden 2010 mallia katteltiin, Baby Stylessä kun alennuksessa ovat.
Kirppareilla oon kierrellyt, tänään meinasin taas mennä. Kivasti vaavin vaatevarasto alkanut kasvamaan :) Veljen avovaimo, eli lapsen tuleva kummi ja paras ystäväni, on kuulemma myöskin hamstrannut pikkuselle ison läjän vaatteita, pääsiäisenä pääsen sitten näkemään mitä kaikkea sieltä meille löytyykään. :)

Nyt syömään ja kirppuilemaan, palataan! :)

R-M & Touho 19+2. :heart: (Miten tää aika onkaan kulunu näin nopeesti?? :O)
 
Rakenne ultra täällä 20+4 viikolla ihan ok, mutta mielestäni neuvola käyntejä ja näitä tarkastuksia on liian vähän koska itse haluaisin kuunnella useammin sydän äänet että kohdussa on vielä elämää..

Kotityöt Meillä yritetään siivota noin kerran viikossa sellainen kunnon suur siivous mutta sit melkeen joka päivä saa muuten sit imuroida ja lakasta lattiaa ym pikku hommaa tehdä. nyt oon tässä kevään kynnyksellä yritäny jos sais taas kaapit kateltuu ylimääräisestä tavarsta tyhjäks ja vietyy roskikseen ja varastoon.

nimiä ei viel mietitty sen tarkemmin kun vasta itse olen silleen mietiskelly.

sukupuoli halutaan tietää jos vaan näkyy ja suostuvat sen meille kertomaan

mie en tunne liikkeitä kovin hyvin lieneekö taas istukka edessä niinku 2 kohdalla mutta hyvin vähän tunnen. silläkin haluis useemmin neuvolassa käydä että tietäis kaiken olevan hyvin.

kaneli ja pieni 16+4
 
kaz
Niin voi olla... :) Ei pitäs toisekseen verrata lapsia keskenään, se pätee kyllä monessa asiassa.
Mietin tässä et tekeekö oma mieli tepposensa. Kun sitä kuitenki lähinnä muistaa esikoisesta paremmin sen ku alko niitä potkuja tuntumaan... Pitkäänhän ne oli semmosia hipasuja niinku nytkin...
Joku ihmeen kriisi täällä on meinannu pukata mut jospa se tästä... :)
Pitäs lopettaa turha stressaaminen ja koittaa nauttia tästä raskausajasta :heart:
Kuitenki kyllähän noita pikkusia hipasuja on tuntunu mut sitä vaan koko ajan oottanu niitä isompia liikkeitä ja ku niitä ei ole tuntunu lähinnä ku jotain sen 4-5kertaa...
Mäki oon huomannu et noita hipasuja/liikkeitä tuntuu enemmänki istuessa. Esikoisesta taas tuntuu ehkä paremmin ku makas selällään...

Onko muilla muuten ollu semmosta ku aamulla herää niin ihan ku vauva olis punkenu ittensä jotenki kohdun yläreunaan? :confused: Ku monena aamuna tuntunu semmonen iso möllykkä tuossa melkein navan kohalla... :D Ja sitten tuntuu semmosta painetta/myllerryksen tapasta ja se häviää... Olipa sekava selitys :D


Talvicci ja Torsti rv.16+5 :heart:
 
Rakenneultrasta vielä...
Meillä se on 16.5 jollon on rv.21+3. Esikoisesta oli rv.21+2. Tuntuu kyllä et tuohon rakenneultraan on ikuisuus... En tiiä kysytäänkö kumpi on tulossa. Esikoisesta oli se muutenki tympee kätilö ja se ei suostunu edes vilkasemaan...
 
Viimeksi muokattu:
Moi!
Rakenneultra: Täällä on ens maanantaina jolloin viikkoja 20+6, alunperin olisi ollut rv 20+0, mutta siirsin aikaa tuonnemmaksi jotta mieskin pääsee mukaan! En nimittäin uskalla enkä halua mennä sinne yksin, kun meillä tosiaan yksi lapsista menehtynyty sikiöaikasten kehityshäiriöiden takia ihan vauvana! Ja joka kerta se pelottaa että mitä jos nytkin jotain, mutta toivotaan kaiken olevan hyvin!

Vauvan vaatteet: Pesen erikseen ja Lv-pesuaineella tmv. Meillä lapset olleet tosi herkkä ihosia ja atoppikkoja ihan pienestä asti!

Sukupuoli:Ei haluta tietää etukäteen, joka vauvan kohdalla ollaan haluttu jännätä syntymään asti! :)

Mulla jalka tosissaan kipeytynyt ja kävin aamulla lääkärissä, joku rasitus/tulehus, pitäs levätä! Ei sais rasittaa sitä!

ansuliinu rv 20+1
 
kaz
Rakenneultrasta Meillä rakenneultra 4.5., jolloin täynnä 19+6. Olisi muuten mennyt seuraavalle päivälle, mutta kun meillä on reissuun lähtö suunnitteilla siihen. Ollaan aiottu kysyä, että saadaanko tyttö vai poika. Kumpikin on varmasti yhtä rakkaita, vaikka mies puhuukin aina pojasta. Mies niin haluaisi ostaa kaikkea mm. legoja ja pikkutraktoreita yms. ja muutenkin ottaa pojan mukaan omiin harrastuksiinsa. Olenkin sanonut miehelle, että itteppähän oot päättäny, että kumpi tulee :heart: Tietysti helpottaa myös vauvanvaatteiden hankintaa, tarvikkeita ei oteta sukupuolen mukaan vaan enemmäinkin sen mukaan, mikä itsestä näyttää hyvältä..
 
jeeni
Rakenneultra Täällä 20+2 ja ensi viikolla. sukupuoli kysytään, onhan se yllätys kuitenkin ja toisaalta voi sitten ostella tyttö/poika-juttuja. en halua kaikkea sinisenä tai punaisena, mutta jos jotain kivaa tulee vastaan niin miksi ei.

Neuvolakuulumisia Tänään kävin uudessa neuvolassa muuton jälkeen ja aivan ihana paikka oli. Siellä on jopa kierrätyspöytä mistä saa ilmaiseksi ottaa vaatteita ja hyvin siellä vaatteita olikin + ilmoitustalu, jos myy jotain tavaraa ja sitten ilmoituksia eri ryhmistä ja äitikerhoista :) ei ollu meillä edellisessä...uusi tätikin oli tosi kiva, ehkä kivempi kuin edellenin ainakin verenpaine oli matalampi :D nyt jo kilojakin tullut 1,5kg lähdöstä.

Vaatteista tekisin mielellään itse, jos löytyy jotain helppoja ohjeita/kaavoja. Jos tiedätte jotain mistä saisi netistä ilmaiseksi kivoja kaavoja niin laittakaa linkkiä. kirjastosta toki voi jotain hakea, mutta netistä löytämäni kaikki maksavat :/ Miksi kaikella pitää rahastaa?

Talvicci Täällä toisin päin, majailee tuolla alaalla aina aamuisin, selvä kumpu siinä kohdin ja puskee siellä. malttaisi nyt vielä toiset 20 viikkoa ennen kuin meinaa sieltä tilaa itselleen tehdä :D
 
Rakenneultra meillä on 12.5. rv 19+6. Aiotaan kysyä sukupuoli jos Tirppa sen vaan suostuu näyttämään. Aiemmilla kerroilla ei saatu tietää, oli kätilöillä kielto kertoa vaikka näkyisikin.

Mulla selkä kenkkulee yhä enemmän ja välillä tuntuu vatsapuollellakin. Jos tämä tästä vaan jatkuu niin vapun jälkeen meen lääkäriin (ellei pahene). Mulla aloitti opiskelija tällä viikolla ja on kolme viikkoa. EN siis oikeen töistä voi pois olla ;) VAikka kyllä vauvan etu menee opiskelijan edelle. Oon eskariryhmäsäs niin pääsen aika helpolla, voin istua jne. Siksi voin tän kanssa suht hyvin töissä olla. Tukivyö on ahkerassa käytössä, ilman ei voi kuvitellakaan olevansa!!

Mulla muuten turvavyönalennin ollut käytössä ja muutaman viikon :D On aivan ihana kun vyö ei paina mistään.

Esikoinen oksentanut viimeyön, nyt kyllä jo reippaampi ja syönytkin hieman. Kuumeen vaan nosti :( Mies on kotona neidin kanssa.

Jaahas, ruuan laittoon...

-Santtu ja Tirppa 15+5 (kai)
 
Jeeni Kirjastosta kannattaa käydä kurkkaamassa sellaista lehteä kuin Ottobre desing. Myös netistä löytyy tämän lehden sivuilta joitain kaavoja, tosin lähinnä asusteisiin. Lehdessä on kaavoja ihan vauvasta teini-ikäisille, mielestäni suht helppoja ja ohjeet ovat selkeät.
 
Ompeluista, en esikoiselle ommellut mitään, ennen syntymää NEULOIN kastemekon ja villasukat vauvalle ja isälle isyyspakkaukseen, vauvan sukissa luki "isän kulta" ja isän sukissa "isä". Ja olen pukuompelijaksi valmistunut, en kylläkään ompele työkseni, ihan eri alalla olen töissä, kun niin huonosti palkattu ala tuo vaatetusala, pitäisi perustaa yritys tai suunnitella vaatteita teuvo lomanin kans, niin vois pärjätä ;)
Mutta en tosiaan osaa sanoa mistä löytyisi hyviä kaavoja, kun olen itse tehnyt kaavat aina alusta loppuun itse...

Liikkeitä tuntui eilen aika selvästi, ja monta kertaa, kerran jopa vatsan läpi ihan alhaalla nivusen vieressä tömähti käteen! :heart: Josko ne tästä sit vahvistuu, NYTKIN taas tuntui muljahtelua!! :heart::heart: I-H-A-N-A-A, nyt voi alkaa pian jutella vauvalle, kun "vastailee" sit takaisinkin!

Nimiä en olla hirveesti mietitty, pojalle on ainakin etunimi valmiina, mut tytön nimi on ihan auki vielä...

eleana + seppo 17+1 :heart:
 
Minulla rakenneultra ens maanantaina eli silloin rv 20+2, sanoivat että yleensä viikoilla 18-22 se on.
Nimiä oon jo pohtinut mutta mitään ei oo viel lukkoon lyöty. Esikoisen nimi oli niin itsestään selvä, olin jo pikkutyttönä päättänyt sen :)
 
Kurkkimus tännekin :)

Allergiasta että tänään juuri aloin oireilemaan!!!! Joko pajunoksille kun poika toi koulusta tai nuo tulppaanit....huonepöly.....hmmmm täytyy kaikki ottaa pois niin eiköhän helpota!

Pyykinpesusta....käytetään tuoksullisia, ja aluksi vauvan hajusteettomilla....en jaksa silittää vaikka rakastan silitettyjä vaatteita, mutta millään ei jaksa 7 lapsen ja 2 aikuisen vaatteita silitellä.

Siivous edelleen päivittäinen kuten imurointi alakerrassakin....Pakko tämän kokoisessa perheessä pitää siivousta yllä koko ajan, muuten hukuttais sekamelskaan ja kakkaan :O :)

Rakenneultra on 26 päivä tätä kuuta jolloin viikkoja tasan 20. JA sukupuoli tiedetään jo istukkabiopsian takia ja tyttö on :) Ensimmäisiä mekkoja haalittu ja vaaleanpunaisia bodeja :)

Liikeistä....eipä juur tunnu vaikka viikkoja tällä hetkellä 18+1.....ehkä satunnaisia pieniä hipaisuja silloin tällöin muttei edes päivittäin....siks haluisin jo kunnon liikkeitä että olo olis turvallisempi!

Nimi tyttöselle on jo tai siis etunimi.....

Sariar & hippunen 18+1
 
Viimeksi muokattu:
Heips!

Rakenneultra Ens tiistaina ja silloin 19+2.

Tänään varmaan pakko soittaa neuvolaan kun on nämä harjoitussupistukset jatkuneet jokapäiväisinä ja inhottavina. Häpyluun alueellekin sattuu jo pelkkä kävely.. Samoja oireita oli loppuraskaudessa viime raskauden aikana :/

Muutenkin tuntuu että väsähtää kaikesta tekemisestä todella helposti..

O&O+ pikkuinen 18+5
 
Tulihan tämä päivä sieltä sitten "vihdoinkin" :) PUOLIVÄLI :heart:

Nyt olisi masukuvia 15-20 viikoilta. En tiedä huomaako kuvista, mutta ainakin omaan silmään peilin kautta katsoessa masu on jotenkin noussut. -2kg ollaan vielä lähtöpainosta, mutta kyllä pian ollaan taas +-0 :D (Kuvassa siis vasem. ylhäältä 15-17 ja alempana vasem. 18-20)



Huomenna rakenneultraan! Jännittää! :whistle:

innoM + Pulla 20+0 :heart:
 
Hei pitkästä aikaa!

Viikot on ollut täynnä touhua ja tohinaa, joten tännekkään ei ole ehtinyt.

Pesänrakennus on meillä tällä hetkellä yksi tärkeimmistä asioista. Rakennamme omaa taloa ja pitäisihän se saada valmiiksi ennen kuin pienokainen saapuu. Tekemistä siis riittää hurjasti.


Äitiysvaatteet tulisivat jo tarpeeseen, mutta vielä mennään pääosin omilla. No housuista mahtuu jalkaan kahdet verkkarit ja yhdet toppahousut, joten viime viikolla oli pakko ottaa mammafarkutkäyttöön. Rikoo venyy ja paidat sinkuvat vatsan mukana :D Vyötärön ympärys nyt + 27 cm paino + 1 kg

Imetysliiveistä/liiveistä Otan riemulla vastaan vinkkejä jos joku tietää mistä saa hyviä liivejä pienikokoisille, mutta iso rintaisille. Olen aina joutunut ostamaan liivini erikoisliikkeistä ja eihän niitä täältä meiltä saa... ( asumme siis suht pienellä paikkakunnalla). Viimeksi reissussa kävin vakkariliikkeessäni ja sieltä en tule saamaan imetysliivejä. Heillä isoin koko ympärysmitallani oli 65 H mikä on tällä hetkellä käytössä ja rinnat senkun paisuu ja tursuaa ulos liiveistä. Ei ole nättiä, eikä mukavaa. Tissit on pään kokoiset ja niska niin jumissa, ettei veri kierrä ja siitä tulee sitten päänsärkyä. huoh. Onpa taas ongelmat.:ashamed:

Nimiä mietitty jonkun verran, mutta mihinkään lopulliseen ratkaisuun ei olla päädytty. Onneksi ollaan kuitenkin miehen kanssa samoilla linjoilla!

Sukupuolta ei aiota kysyä. Toki mieli voi vielä muuttua ennen rakenneultraa :) Mies toivoo kovasti poikaa, eikä halua pettyä jos tulokas ei poika olekkaan. Lapsen synnyttyä asialla ei kuitenkaan ole mitään väliä, joten säästetään jännitys sinne.

Liikkeitä olen tuntenut monta viikkoa lähes päivittäin. Parhaiten ne tuntuvat nukkumaan mennessä tai ruokailun jälkeen.

Moni asia jäi varmaan kommentoimatta, mutta nyt täytyy kuitenkin taas rientää. Hauskaa loppu viikkoa kaikille!

Hurrikas ja Pampula 17+0
 
innoMin maha on ihana! :heart:

Ekat liikkeet tuntui 17+1 mutta sen jälkeen olikin hiljaisempaa, tuntui vain tosi vaimeita hipsuja aina satunnaisesti, ei edes joka päivä. Nyt tämän viikon ajan on tuntunut taas selkeämpiä ja vähitellen jo voimakkaampiakin liikehdintöjä - tänä aamuna melkein jo muksahteli mahassa kun makoilin puoliksi vatsallani! Ihana tunne kyllä! :)

Aiotaan kysyä sukupuoli, jos se vaan näkyy ja suostutaan kertomaan. Me molemmat vähän toivotaan tyttöä kun lähipiirissä on paljon poikalapsia, mutta tottakai kumpi tahansa on ihan yhtä hyvä.

Tytölle olisi jo nimikin mietittynä mutta pojalle tuntuu olevan vaikeampi keksiä...

Mulla on maha jo aika huiman kokoinen, ja kilojakin on kertynyt 5-6. Olo tuntuukin painavammalta... En kuitenkaan mielestäni näytä kovin lihoneelta ja housutkin menee ihan hyvin päälle, siis mammafarkut joita olen jo monta kuukautta käyttänyt. Tiedä sitten missä ne kilot on!

Mulla on rakenneultra viikoilla 21+1 eli vajaan parin viikon päästä. Olis ollut kiva käydä siellä ennen pääsiäistä niin olis päässyt kertomaan ne kuulumiset appivanhemmille kasvokkain.

Arminen 19+3
 
Jospa välillä tänne jotai rustais :)

Rakenneultra on 29.4 ja sillon on rv21+1.
Sukupuoli aijotaan kysyä, jos vauva suostuu semmoset paikkansa näyttämää. "Salaa" toivon poikaa, kun on kaks tyttöä ennestään, mutta tuli kumpa vaan niin on yhtä tervetullu ja rakas :)

Pesänrakennusta on menossa nytten. Meille uutta makuuhuonetta rempataan, on isompi kuin nykyinen ja mahtuu sitte vauvan kamppeet paremmin sinne. Ja muutenki kaikki sisustelu innostaa nyt, ehkä se on tää kevät kun saa aikaan moista :) Ja nyt on paljon pirteempi olokin!

Pyykinpesusta, niin pestää kaikkien pyykit sekasin, siis värien ja lämpötilojen mukaan. Valkopyykille on Bio Luvilia ja värillisille on täl hetkel jotai Lidlin pulveria.

Selällään nukkumisesta tais joku joskus kysellä, niin mie en pysty nukkuu selällään, tulee heti oksettava olo jos erehtyy selällään olee.

Mukavata keväistä loppuviikkoa kaikille masun kasvattajille!

eijukeiju 19+0 :heart:
 
Heipä!

Tänään oli neuvola, siellä pieni sydän sykki. :heart: Painoa oli tullut lähtöpainosta neljä kiloa lisää, huoh. Sokerirasituksesta oli puhetta, kun kuulemma kaikki yli 25-vuotiaat siihen joutuvat, mutta sitten löytyikin paperi jossa luki, että alle 40-vuotiaiden uudelleensynnyttäjien ei tarvitse mennä siihen, jos BMI on alle 25, ja minulla on, joten vältyn ehkä siltä rääkiltä. Toki jos alkaa tulla jotain oireita, niin sitten menen rasitukseen.

Rakenneultra on minulla viikolla 20+4, kolmisen viikkoa siis vielä. Sukupuoli aiotaan kysyä, kysyttiin esikoisestakin ja ainakin silloin se kerrottiin meille. Kaveri ei meinannut ensin näyttää kumpi on, mutta ultraaja vähän höykytti vatsaani ja lopulta selvisi sitten sukupuoli.

Pyykkäyksestä: Pestään kaikkien vaatteet sekaisin, kestovaippojakaan en pese erikseen. Vaippapyykeissä olen käyttänyt hajusteettomia pesuaineita, muutoin Omoa tms. Vauvan synnyttyä kuitenkin siirryn hetkeksi käyttämään pelkästään hajusteettomia, vaikken niistä pidäkään. Pidän siitä, että pyykki tuoksuu "puhtaalta", ja mielestäni hajusteettomalla pesty pyykki ei näin tee. :D Vauvan vaatteet pesen siinä lämpötilassa, joka lukee pesuohjeissa.

Nimet on tiedossa, ainakin lähes varmasti.

Liikkeitä on vihdoinkin alkanut tuntua täälläkin! Sunnuntaina tunsin ensimmäisen kerran, ja nyt niitä tuntuu lähes päivittäin jossain vaiheessa. Aina kuitenkin vain ihan alhaalla, joten epäilen tosiaan, että tuossa edessä on istukka vaimentamassa.

Esikoinen on nyt sairastellut viikon verran, nuhaa ja pientä lämpöä pitelee. Ei kuitenkaan hidasta menoa mitenkään, ja onneksi sairaus alkaa olla taltutettu.

Varmistin nyt neuvolassa lasketun ajan, joka siirrettiin vastaamaan ultraa, eli aikaistettiin päivällä. Näin ollen siirryin raskausviikoissakin päivän eteenpäin. :) Muistelisin, että ilmoitin lasketuksi ajaksi 18.9., eli jos näin on, niin sen voi vaihtaa 17.9. Jos kuitenkin listassa on jo tuo 17. päivä, niin pahoittelut säätämisestä. :p

Aurinkoa loppuviikkoon itse kullekin!

Jerika 17+5
 
Hurrikas
Katoppas löytyskö tuolta Alusasut ja rintaliivit kurvikkaille D-kupista alkaen löydät Lumingerie-verkkokaupasta - Osta netistä, sovita kotona! :)
Itellä tosin ympärysmitta ei ole ihan noin pieni mut 70 ja itekki oon välillä tuskaillu ku ei ole meinannu löytyä sopivia imetysliivejä.
Esikoista imettäessä tilasin tuolta yhet imetysliivit jotka oli hyvät. Niitä meinasin sulle suositella mut niissä näyttiki kuppikoko loppuvan äffään...

Nimistä...
Sain viime nla:ssa sen kaavakkeen joka pitäs palauttaa synnärille viimestään rv.22. Siinä on ne hätäkastetta varten olevat kohat nimille. Ei olla kyllä nimiä oikein mietitty. Ukkoki vasta palas työkeikalta kotiin... Pitäs varmaan jotain miettiä pikku hiljaa... :)

Vaikka hyvin mahollista et se nimi muuttuuki... Esikoiselle oli kans nimi jo tiedossa mut sitten ei se näyttänykkään sen nimiseltä :D
 
Viimeksi muokattu:
jeeni
Liivit Täällä myös "pieni" ympärys + isot rinnat. perusliivit olen tähän asti hakenut tai tilannut ulkomailta, kun en viitsi 100e maksaa suomessa. suurta vääryyttä, että nämä koot maksavat enemmän kuin esim. 90C.... nyt käytössä 70F, mistä sitten löytää sopivan hintaiset imetysliivit?

Nimistä
Työnimi tytön, vaikka pojalta tuntuukin. viikon päästä saa arvauksen toivottavasti :) muutama pojan nimikin on mielessä, yksi sellainen jonka mies ilmoitti jo seurustelun alussa, että pojalle tulee

äippävaatteista itse tilasin juuri täältä nelly.com , tähän asti omat vaatteet olleet, mutta nyt pitää tosiaan nappi aukaista aina kun istuu. kivan olosilta vaikuttivat nuo nellyn vaatteet, ainoo vaan että monesti oli koot loppu :/
 
Hei!

Ihanaa, vauvan liikkeet voimistuvat ja tänä aamuna mies ensimmäistä kertaa tunsi pienen potkut mahan päältä :heart:

Musta on tullut ihan kauhee makean mässäilijä...Tekee tosi usein mieli makeaa ja eilen illalla oli pakko äkkiä tehdä vielä marjapiirakka että sai jotain hyvää syötävää. Ei sais langeta aina noin helposti herkkuihin. Tänään käyn ostamassa jotain marjoja ja tyydyn kyllä niiden syömiseen illalla.

Kestovaipoista oon nyt aivan hullaantunut ja ostin muutaman omatekoisen taskuvaipan. Suomeen kun tullaan toukokuun lopulla niin aion hankkia lisää. En kuitenkaan liikaa ja aion hankkia erilaisia että voi sitten kokeilla mikä on se oma juttu ja sen jälkeen vasta hankkia loput. Sisko on lupautunut ompelemaan ja nyt haalin myös kankaita ja kurkkaan meidän vaatekaappeihin josko sieltä jotain vanhoja kamppeita löytyisi mitä voisi käyttää kanssa.

Rakenneultra on mulla 29.4, silloin rv 19+5!

Casanna 17+4
 
innoM Onnea puolivälin saavuttamisesta! :heart: Mä en voi uskoa, että meidän pinossa mennään jo niin pitkällä!!

Jerika Ihanaa, että neuvolassa oli kaikki hyvin! :)

Odottava& Onnellinen Kannattaa tosiaan mennä käymään neuvolassa ihan oman mielenrauhan vuoksi, toivottavasti kaikki on kunnossa! :hug:

jeeni Ihanan kuuloinen neuvola! :) Tuo kierrätyspöytä kuulostaa hienolta idealta, hyvä jollei kukaan tyhjennä koko pöytää aina käydessään ;)

Mulla oli eilen monien vuosien jälkeen ihan hillitön migreenikohtaus!! :headwall: Ihmettelin kun oli aamusta asti oksettava olo ja olin töissä superväsynyt ja palelin sekä päätä särki. Kun pääsin kotiin niin tuli niin kamala päänsärky ettei ole tosikaan, särky levisi koko päähän, silmien ympärille ja jopa nenään! Semmoinen kunnon jyskyttävä särky, pulssi tuntui ohimoilta ja keskeltä otsaa :x Lopulta tuli jo itkukin kun turhauduin niin siihen särkyyn ja siihen, ettei mikään auttanut. Onneksi se oli mennyt täksi päiväksi pois!

Rakenneultra on meillä viikolla 20+1 ja tajusin just, että meillä tulee puoliväli täyteen äitienpäivänä! :heart: Ja sitten tosiaan seuraavana päivänä onkin rakenneultra! Sukupuoli halutaan ehdottomasti selvittää, vaikka mulla on niin super poikaolo, että yllätyn jos tyttöä lupailevatkin! Vaikka yhtä toivottuja on meillä ehdottomasti molemmat! :)

Liikkeet tuntuvat selkeinä ja melkeinpä jo joka päivä, joskin vielä semmoisina hentoisina hipaisuina ja kutituksina :)

Ihanaa kun saa odottaa kesällä, niin saa tuoda masua esille eikä tarvitse piiloutua kaikenmaailman toppatakkien ja villapaitojen alle!! Mä ihan odotan, että saan laittaa päälle jonkun topin josta masu näkyy hyvin!

Vaniljainen ja masurontti 16+4 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti kommentoin teille joilla isot rinnat ja pieni ympärys, en ole kertaakaan maksanut satasta liiveistäni ja normikoko ennen raskautta 70E, nyt 75G ja ostin juuri kahdet liivit reilulla 40 eurolla. Laatu hyvä, ja kalleimmatkin liivit täällä tais olla n.50e, joita katselin. Lisänä club-etu, aina --20% ostoksista. Koot aavistuksen pienempiä kuin muilla merkeillä, mutta kupeissa riittää.
Nyt myös nettikauppana: Change - Tee ostoksia Webshopissa.

Zophie 17+2
 

Yhteistyössä