Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

nöttiäinen paljon jaksamisia :hug: :hug:
Jos yhtään lohduttaa niin mulla tuli tokasta raskaudesta kanssa vuotoa olikohan viikoilla 13-15 ? No sairaalassa terve sikiö ja syytä ei löytynyt ! Nyt tässäkin raskaudessa mulla oli vuotoa olikohan viikolla 11+ ! Heräsin yöllä siihen kun sänky lainehti verestä ja soitin päivystykseen mutta niitä ei edes kiinnostanut !! Vuotoa tuli kerran vielä ton jälkeen !
täällä sitten selvitettiin että olin kanssa vuotanut istukasta mutta kaikki on hyvin !!
Älä mieti liikaa tätä asiaa... vaikka vaikeaa varmasti on vaikka teillä menetys takana :'(
Mutta parhaiten jaksat ja pääset yli kun ajattelet vaan positiivisesti !!
Ja jos lääkärikin antoi noin hyvän ennusteen ja vauva on noinkin vilkas kaveri niin en murehtisi liikoja !! Jätä turhat raskaat hommat pois ja rentoudut ! Nauti kesästä B)
Toivottavasti voit jo paremmin :flower: :hug:

Meillä ei mitään ihmeellistä kummempaa !! Samaa tahtia jatkuu täällä meno :D
Tänään kaupassa kassan täti katsoi minua , katsoi lapsia ja sen jälkeen katsoi mahaani
ja sanoi odotatko neljättä ?? :eek: Hymyilin vaan ja vastasin kyllä :D
Nuori tyttö järkyttyi tyystin :LOL:

Niin ja hei minkä ikäisiä te olette ?? Minä olen 23 vuotias.
Aikaisella iällä lapset tehnyt joten sitten 40 kymppisenä aloita varhais eläkkeen :LOL:


Bebes & Salamatkustaja 22+6 :heart: :LOL: <---viikot korjattu :LOL:
 
maanantaina rakenneultra, ja voin kertoa, että jänskättää! :eek:
ois tarkotus sukupuolikin kysäistä, mikäli brutus sen meille paljastaa! iskias edelleen vaivaa, mut väillä jo parempi!

fiksu ja brutus 20+2
 
nöttiäiselle paljon voimia :hug:

Minä oon 20 vuotta ja esikko on 2½ eli minäki oon tuon tehtailun alottanut ajoissa :) Kerkeen täyttää 21 kesällä ennen kun PikkuKakkonen syntyy. Silloin kun tulee ikää lisää mittariin tulee myös vuosi naimisissa oloon :heart: :heart: Isännän kanssa ollaan keskusteltu ja päätetty että ei meidän lapsiluku jää sit kahteen vaan toivottu luku olisi 3-4 :) mutta aikaa on toivottavasti viellä kotvanen tehtailla lapsia jos luoja sen meille suopi :)

Zeny ja PikkuKakkonen 22+1
 
MOikka!

nöttis toivon mukaan kaikki menee hyvin. Yritä olla rauhallinen, vaikka vaikeaa se varmasti on.

sitte bebes, minä taidan olla vanhimmasta päästä tässä porukassa? Eli 32v vielä toistaseksi. Eka lapsen saimme kun olin 24v. Aikasin olet aloittanu jos neljäs on jo tulossa =) . Kuulin tuossa just tuttavalta että meidän lähiasukas oli epäillyt mun odottavan kaksosia tai olevan lähellä laskettua aikaa...... :LOL: :LOL: .. just just... millainenhan ilme niillä sitte on kun lyllerrän loppumetreillä tuolla kadulla.....

Nyt on tuntunu liikkuminen tosi epämiellyttävältä ja masu jotenki kireältä. Alhaalle jomottaa ja kovaksi vetää. Kipeää käy jos ei pysähdy tai mene lepäämään. Taitaa taas kohtu kasvaa, huh. Onneksi on neuvola 13 päivä niin voi siellä valittaa. Selkäkin vihottelee. Laittavat varmaan mut sokerirasitukseen vielä.

Mutta eipä tässä nyt ihmeitä. Sauna lämpenee ja huominen jännittää...mitähän kivaa lapset on tälläkertaa tehneet =)

Naksos&Miina 23+2
 
Nöttiäinen: Voimia ja jaksuja! :hug:

Mulla on ikää 26v ja muksut syntyny -02 ja 04 ja nyt sitten kolmas kasvaa masussa...

Huomena äitienpäivä,ihan tyhmää ku oon töissä 11-19,eli koko päivä menee... :(

Iik!Kohta olis se odotettu maanantai ja 4d ultra =)

20+6
 
Nöttiäinen Jaksuja :hug: En tiedä onko tästä apua, koska kyseessä ei ollut hematooma, mutta hyvä ystäväni vuosi vähän väliä ja solkenaan kirjasta verta pari kuukautta ennen lapsensa syntymää ja täysin terve vauva syntyi sektíolla 38+ jotain. Heillä syytä verenvuodolle ei löytynyt, mutta pointtini siis on, että runsaasta verenvuodosta huolimatta vauvalla voi olla kaikki mainiosti ja raskaus päättyä onnelliseen loppuun!

Meillä ohitettiin eilen puoliväli =)

Carmen ja Antero 20+1
 
Mä kävin itse rakenneultrassa 24.4 ja muistan miten kauheasti pelotti sydämen rakenne yms. Mun miehen suvussa kun on perinnöllistä sydänsairautta. Onneksi kaikki oli hyvin ja täytyy nostaa ultraajalle hattua että jaksoi näyttää mulle perusteellisesti kaikki rakennejutut vaikken sitä edes pyytänyt. Ultra kesti melkein tunnin ja tuli hyvä mieli. Toivottavasti vastaavia ultraajia sattuu teille muillekin jotka olette rakenneultraan menossa.

Olkkis ja Ötzki Masupalleroinen 22+6
 
Nöttiäiselle :hug:

Taas olis miulla kaks yövuoroa kestettävänä...Väsyttäis jo nyt :/
Tänään sain miehenikin innostumaan vaunu asiasta, siitä oli hauskaa ku on kaiken maailman alumiinivanteet ja jarrujärjestelmät mietittävänä :p Niin ja ens viikolla tehdään asuntokaupat..jippii pääsee ens kuussa muuttamaan omaan omakotitaloon =)

Mähän olen 22v, parin viikon päästä jo huikeat 23v :D Ja siis esikoinen kyseessä ja yritystä meillä oli 1v 10kk ennenkuin tärppäs, mut hyvä näin....

Heissu rv 21+3
 
Huomenta ja hyvää äitienpäivää äideille :flower: Voikohan sitä ittensä laskee jo äidiksi, kun vauva on jo ihan oikea ihminen (vaikkakin asustaa masussa) mut siis ei enää mitään soluja vaan vauva! :D

Onnea heissu omakotitalosta! myö muutettiin 3 vuotta sitten tänne maalle omakotitaloon ja kyllä vaan on ollut ihanaa :heart: Hommaa tietysti riittää, mut sehän kuuluu asiaan. Minuu ei enää ikimaailmassa sais asumaan kerros- tai rivitaloon!!! Aion asua täällä niin kauan ku henki pihisee.. toivottavasti pihisee pitkään :saint:

Mitähän muuta.. kyljet on ollu tosi tosi tosi kipeät. netistäkin koitin ettiä tietoa, mut näytti siltä et immeisillä oli kylkiluiden kohalta tehny kipeää kun maha kasvaa. mut miulapa sattuukin ihan tohon kropan sivuille vyötäröstä muutama sentti ylöspäin ja n. 10-15 cm matkalta (korkeussuunnassa)! eilen iski jo vähän kauhu kun huomasin, et nuo kohdat molemmilta puolin, oli pullistuneet/turvoksissa! Kipu oli tosi jäätävä, niinkun nahka repeis. Mut eikait tuossa kohassa mitään sisäelimiäkään oo? :| Onneks huomenna neuvola, niin pääsenpähän kyseleen! hirveetä tollanen!

sit vuosisadan kysymys wc:ssa käynti :LOL: :LOL: :LOL: onko ongelmia? minuu jurppii, ku kroppa ei vaan enää kierry! tuo persiin pyyhkiminen on kyllä jo tuskien takana :headwall: :LOL: :p Mites muilla, etenkin isomasuisilla? Oma pömppä on jo aika moinen, mut mitenkähän tuoki touhu onnistuu parin kk:n päästä :D :LOL:
 
iästä puheen olen, olin 19 kun esikoinen synty
21 kakkosen syntyessä
24 kolmosen syntyessä
26 nelosen syntyessä

ja nyt olen ... 31 vitosen syntyessä syyskuussa, joulukuussa täytän 32v,
eli jään eäkkeelle sitten lapsien teosta, kun saan tämän ihanan
viitosen syliini!





fiksu ja brutus 20+3 :heart:
 
:heart: :flower: Oikein ihanaa ja aurinkoista äitienpäivää!!! :flower: :heart:

Minulla pakottaa noita kylkiä öisin. Oon nyt parina yönä ihmetellyt, kun kolottaa. Varsinkin jos vaihtaa toiselle kyljelle niin menee aikaa "totutteluun" ennen kun pystyy ilman kolotuksia olemaan. Minullakaan nämä tunteet ei ole kylkiluissa vaan alempana. Kummallista..

uneksija85 ja papu 20+6
 

Yhteistyössä