hellou,
Tervetuloa kaikille uusille!
tänään oltiin sitten 4d ultrassa. Aivan ihana kokemus. Kävimme 4d ultrassa Varsinais-Suomen Lääkäripalveluissa ja täytyy sanoa että lääkäri oli ihan eri luokkaa kuin julkisella ja palvelu oli tosi rentouttavaa ja asiantuntevaa ja kiireetöntä. Vaikkakin 4d maksoi 135 euroa, oli se sen arvoistakin.
Möykky ei suostunut juurikaan näyttämään kasvojaan. Yritettiin useaan kertaan ja eri asennoissa. Mutta mukavinta tässä tilanteessa on se, että nyt vihdoin ja viimein sai varmuuden siihen, että lapsella on kaikki hyvin. Mun pitää nyt lakata syömästä karkkia ja muuta hyvää tai mun vauvasta tulee super iso, sellaset 4 kiloo
Ja kyllä sieltä se
tyttö nyt on tulossa, noin 90 % varmuudella :heart:
Selkä on tullut päivä päivältä kipeämmäksi, mutta lepo ja kuuma suihku auttaa. Alavatsassa tuntuu välillä paineen tunnetta sekä vihlaisuja tuolla alapäässä. Töissä huomaa kaipaavansa lepoa ja istumistaukoa. Kyyristelyn olen pyrkinyt välttämään nostamalla kaiken tarvitsemani pöydän päälle.
Keskiviikkona neuvolaan täyttelemään niitä kelan papereita ja huomenna olisi tiedossa 10 tunnin työvuoro. Ilalla voikin sitten uni maistua
Hei, mikä tuo turvavyönalennin on?
No joo pian alkaa leffa et jos vaikka sitä menis katsomaan
Haleja kaikille
Jooseppi & Möykky 23+5