Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

Hiphei jälleen :)
Kauheesti tullu tekstiä..mun piti jotakin kai kommentoidakin mut mä unohdin.
Dementia taitaa iskeä :D haha.
Paljonko muille on tullu painoa jo?
kun mä olen miettiny miten mun keho kestää jos sitä tuleekin enemmän.
nyt jo selkävaivat ja nilkat kipuilee kamalasti mun työstä,
painoa tullut se 199g/viikko.
Huh.

ihana päivä tänään, Poks**21+0 :)
 
Täällä kans uusi mamma joka haluaa liittyä joukkoonne.Olen vkolla 20+6 ja edellis keskiviikkona käytiin ultrassa ja tytöntylleröhän sieltä kurkisteli. Oltiin jo pitkään haaveiltu yhteisestä tyttövauvasta ja nyt meidän toive sitten toteutuu. Tosin olisimme myös olleet eri iloisia terveestä pojasta =) Olen tästä raskaudesta osannut nauttia vasta noin viikon verran kun kärsin pahasta raskausmasennuksesta koko alkuraskauden, :ashamed: kunnes lääkääri vihdoin määräsi masennuslääkkeen, mitä kuulemma turvallista syödä myös raskaana ja imettäessä :eek:! Löytyykö mahdollisesti kohtalontovereita eli raskausmasennuksesta kärsiviä?
 
Vivid
Päätettiin tänään, että otetaan lapsivakuutus Tapiolasta. Pitää huomenna mennä hakemusten kanssa vielä laittaan hakemus vetämään. Pikkasen tiukoille taas jäänyt tää, kun aikaa on enää 1,5 viikkoa, kun se pitää hakee 3 kk ennen laskettua aikaa.

Aattelin huomenna soittaa isännöitsijälle ja kysellä vaunuluiskia tohon meiän portaikkoon. Meillä on siis luhtitalosta yläkerran kämppä ja talossa ei tietty oo mitään hissiä. Vaunujen kanssa noitten portaiden kulkeminen on ihan syvältä ja kun meiän taloyhtiöllä ei oo mitään lämmintä varastotilaa, niin mä aion vaatia ne vaunuluiskat. Voidaan vaikka tehä ne omakustanteisesti, kunhan ne saadaan tohon. Toivotaan, että isännöitsijä pitää vauvoista, vaikka onkin jo vanhempi mies :p

Mulla on alkanut mahaa pakottamaan, kun esim. istuu kauan. Tosta tissien alta alkaa särkemään. Onko muilla samaa vaivaa? Oon nyt monelle sanonutkin, että alan pikkuhiljaa ymmärtämään, miksi raskaana olevat istuu ihan takakenossa maha pullollaan. Lytyssä/kasassa ei voi vaan enää istua...

Vivid ja Hippu 25+2
 
Huomenna 4D-ultra :heart: :heart:

Ja viikot poksuu kans huomenna, sit ajattelin päivitellä masukuvaa..

V.loppu tuli ja meni, eilen oltiin pojan kanssa päivä mökillä, ulkona tuli oltua lähes koko päivä. Tänään käytiin avaamassa kesän jätskikausi, käppäiltiin Kaivarin rannassa ja nautittiin ihanasta auringonpaisteesta:)

Nyt ei muuta kuin nukkumaan että huominen tulisi nopeasti :heart:

Inka & rinsessa 20+6 :heart: :heart:
 
Sohvi -04 ja Nuppu09 tervetuloa meidänkin puolesta =)

(.) Mukava viikonloppu takana ja alkuviikkokin enteilis samanmoista.. Huomenna pääsee taas tutustumaan vauvahierontahommiin - toi on niin hyvä juttu! Varsinkin, jos tulee koliikkivauva, vyöhyketerapia auttaa helpottamaan pienen oloa :heart: mua kiinnostaa perehtyä tohon vähän jo näin ennen vauvan syntymääkin..

dada (tulee aina popedan biisi mieleen :LOL: ) me oltiin ainakin hieman käyrän alapuolella nyt viime neuvolakäynnin jälkeen, painoa tullut n. 100g/vko, mutta ehkä se kohta siitä kans alkaa nousemaan - sekä lukema että käyrä =)

[/b]inka85[/b] oi te näätte pienen huomenna :heart:

kerttuneiti ja pieni puru 22+5 :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:
Päätettiin tänään, että otetaan lapsivakuutus Tapiolasta. Pitää huomenna mennä hakemusten kanssa vielä laittaan hakemus vetämään. Pikkasen tiukoille taas jäänyt tää, kun aikaa on enää 1,5 viikkoa, kun se pitää hakee 3 kk ennen laskettua aikaa.

Aattelin huomenna soittaa isännöitsijälle ja kysellä vaunuluiskia tohon meiän portaikkoon. Meillä on siis luhtitalosta yläkerran kämppä ja talossa ei tietty oo mitään hissiä. Vaunujen kanssa noitten portaiden kulkeminen on ihan syvältä ja kun meiän taloyhtiöllä ei oo mitään lämmintä varastotilaa, niin mä aion vaatia ne vaunuluiskat. Voidaan vaikka tehä ne omakustanteisesti, kunhan ne saadaan tohon. Toivotaan, että isännöitsijä pitää vauvoista, vaikka onkin jo vanhempi mies :p

Mulla on alkanut mahaa pakottamaan, kun esim. istuu kauan. Tosta tissien alta alkaa särkemään. Onko muilla samaa vaivaa? Oon nyt monelle sanonutkin, että alan pikkuhiljaa ymmärtämään, miksi raskaana olevat istuu ihan takakenossa maha pullollaan. Lytyssä/kasassa ei voi vaan enää istua...

Vivid ja Hippu 25+2
Mulle tulee kanssa tohon tissien alle särkyä jos menen esim. kyykkyyn !! Ikävän tuntuista mutta menee ohi kun nousee ylös ! Ihan totta että kasassa ei enään voi olla :D

Bebes & Salamatkustaja 24 :heart:
 
Vivid
Mä sain luvan niihin vaunuluiskiin =) B) =) Oon niin happy happy joy joy ;) Mä oon ressannut niistä niin paljon, kun noi rappuset on oikeesti tosi hankalat. Hirveetä säätöö ois ollut, kun eka viet pienen kopalla kotiin ja sit raahaat vaunut perässä ja sit meillä on vielä koirakin. Nyt voin sit vaan lykkiä kerralla vaunun vauvoineen ylös ja jättää tohon terrassille nukkumaan esim. lenkin jälkeen. Jee!!

Tänään on 1. kesälomapäivä! Aion lähtee Ideaparkiin shoppaileen. Pitää nauttia lomasta heti alkumetreiltä lähtien!

Mahtavaa alkavaa viikkoa kaikille! Aurinko jaksaa paistaa B)

Vivid ja Hippu 25+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja dada:
Paljonko muille on tullu painoa jo?
kun mä olen miettiny miten mun keho kestää jos sitä tuleekin enemmän.
nyt jo selkävaivat ja nilkat kipuilee kamalasti mun työstä,
painoa tullut se 199g/viikko.
Huh. /quote]

No huh kerrassaan, jopa on paljon 200g! :LOL: miule siis se 900g/vko!!! :headwall: :headwall: :headwall: että huh. Eikä tosiaan tunnu keho kestävän eikä oikein mielikään :/ Syömistottumuksia en oo missään vaiheessa raskautta muuttanu, mutta oksentaminen on jäänyt huomattavasti vähemmälle. Omasta mielestä syön joka tapauksessa vähempi kuin normaalioloissa!? Ja luulenpa et toi 900g ei enää riitä. Paino siis tullut about 1kk sisään! Hirveetä! Nyt taitaa olla raskauskiloja +8kg kasassa :ashamed: ja siis erittäin lyhyen ajan sisään :ashamed:

Mikäs se turvavyön alennin on? Mistä sellaisia saa? saako niitä mihin tahansa autoon? Mie oon vaan jättäny turvavyön pois :D
 
Tervetuloa uudet!! :wave:

Ihana aurinkoinen viikonloppu takana, kädet punottaa, kun olin niin paljon ulkona. Harmi kun sääennusteiden mukaan tämä on viimeinen aurinkopäivä. On niin pirteempi olo, kun ulkona on ihana ilma! Tunnin päästä ois neuvola, saa nähdä minkälaisia arvoja sieltä saa, kun on niin heikko olo välillä. Allergiakin pamahti viikonloppuna päälle, joten täytyy kysyä mitä niihin oireisiin voi ottaa.

Sitten ois nolompaa asiaa.. Eli kärsiikö täällä joku peräpukamista? Luulisin, että minulla on alkanut vaivaamaan, mutta en tiedä mitä niille oikein pitäisi tehdä. :ashamed:

Palailen myöhemmin neuvolakuulumisten kanssa :) Paino varmaan noussut hirveästi viikonloppuna, kun jäätelöä tuli syötyä vähän liikaa :) Olikohan täällä jotain mihin piti kommentoida?! Noh, pitää kattoo seuraavalla kerralla uudestaan. En muista kyllä nykyään mitään :)

uneksija85 ja papu 22+0 :heart:
 
Huomenta vaan!
Voi että, mikä ihana ilma! Ja sit taas tää nukkuu 11 asti ja puol päivää menny jo ohi! :(

Pakko vähän vaahdota:
Eilen oltiin illalla TAYS:n lääkäripäivystyksessä kun miehellä oli haava silmässä ja paheni vaan iltaa kohti ettei voinut nukkua tms... meniköhän 3h odotellessa että pääs sisään! Vähän on kyllä menny hulluks toi, kun Tampereella lakkautettiin hatanpään päivystys, ja nyt ei oo muuta kuin sairaalan päivystys, ja siellä tosiaan KESTI! Pisti säälittämään kun siinä viereisellä penkillä odotushuoneessa istui kanssa kolmatta tuntia joku nainen lapsensa kanssa, olisko ehkä 5-vuotias tyttö ollut... Ja siis - lapsi oli ihan naatti... selkeästi todella paha kuume, ihan löysä ja välillä se äiti joutui herättelemään sitä tyttöä... hyvä jos silmät avas ja vähän inisi jotain. Selkeesti tartti varmaan nesteytystä tms. Ja siinä sit 3h istuskellu sellasen lapsen kans eikä kukaan koko aikana tullut välillä katsomaan tyttöä?! Kyllä pistää pelottamaan nää kun terveydenhuollossakin säästetään tällä tavoin... Ainahan nuo päivystykset on ruuhkaisia, mutta siis... että niitä sitten vielä lopetetaan ja sysätään yhteen sairaalan ensiavun kanssa? Ei voi ymmärtää...

Turvavyön alentaja? Oon joskus nimen kuullut, mutten kyllä ikinä nähnyt sellaista, saati että kukaan olisi käskenyt käyttämään? Mä pidän sitä turvavyötä ihan mahan alapuolella melkein sylissä... ei paina kyllä yhtään siinä. Pitää varmaan neuvolasta kysästä että miten sen kanssa... Kyllä se vähän pelottaa, jos tulee kolari, että miten se painais sitten masua, jos vaikka auto heittäis katolleen.. Mutta on se parempi kuin ILMAN TURVAVYÖTÄ! Mii26!??? Alas keksiin joku muu keino!!! :eek: Mulla on hyvä ystävä selvinnyt sellaisesta kolarista, että olis kuollu 100% varmuudella jos ei olis ollu vöissä! Samassa autossa ollut hänen kaverinsa kuoli siinä... Ja mun kaverilla oli pahimmat vammat kun rintakehässä oli mustelma turvavyöstä! Se pelästytti kyllä aikanaan, että ite en oo ollut sen jälkeen ilman - eikä mun kyytiin istu kukaan ilman turvavöitä! :|

Uneksija85, kai ne siellä neuvolassa opastaa mitä niiden pukamien kanssa? Mulle ei oo onneksi vielä ainakan tullut, vaikka ummetusta ollut lähes koko raskausajan!

Joo.. mitäs vielä. Ei kai tässä muuta... Vähän jos siivoilis ja menis parvekkeelle nauttimaan ilmasta vielä kun ehtii. Huomenna kaupungille, ja sit tietty sataa kaatamalla!! Grrh..

24+POKS
 
Yritän tässä päivällä tulla muokkaileen tuota listaa: poimia uudet kyytiin...
Tyttö/poikakuulumisia en jaksa alkaa ettiin tuolta tekstien seasta, kun en oo varma kenet sieltä viimeksi oon värjäny ja ketä on laittamatta listaan. Ja onko siellä edes jotain lisäiltävää?? Eli jos tuolta listalta jotain puuttuu, niin laittakaa yksityisviestiä, vähän liikaa tekstiä tullu jotta jaksais kaikki kahlaa läpi ja vertailla tonne listaan.... Sorry :ashamed:

Ja yksityisviestin lähetys: minun nimimerkin alla on kirjekuori - paina sitä kirjekuorta - kirjoita viesti - paina sitä lähetysnappia - viesti on lähetetty. B) :D
 
Neuvola kuulumisia :)

Tänään oli neuvola. (suluissa viimeksi)

Rv 23+3 (19+3)
Painon muutos/viikko +600g (+239g)
RR 109/64 (110/59)
Pissa puhas (pissa puhas)
Hb 131 (132)
kohdunpohjan korkeus n+2 (n+1)
<3 syke 140 :) (145)
Liikkeet ++ (+)
**MUOKS** n+2 tarkoittaa navasta ylöspäin 2cm :) meillä ei vielläkään tässä vaiheessa otata sf-mittaa koska se ei kuulemma ole viellä luotettava ja näyttää turhan yläkanttiin.

Peräpukamista. Juu noloa ja ikävää, täällä kans yks sellaisen omistava, esikon aikana tuli ja on edelleen, jos se ei vaivaa niin sille ei tarvitse tehdä mitään. Mutta jos häiritsee tai se on kipeä niin apteekista saa voidetta siihen ja sit on tietty hirttämis mahdollisuus jos se on ulkopuolella.. itse olen joskus käyttänyt voidetta ja se auttoin hieman, lisänä kävely on oikein hyvä, se pienentää sitä ja särkyä myös.

Sain tänään myös laitettua kelanpaperit, nyt vaan odotellaan postin saapumisilmoitusta että voin pakkuksen noutaa :) ihanaa... ulkona aivan huippu sää +19 astetta varjossa!!!

zeny ja pikkukakkonen 23+3
 
Täältäkin neuvola kuulumiset :)

Käytänpäs samaa tyyliä kuin zeny eli suluissa edelliset tiedot.

Rv 22+0 (16+1)
Hb 120 (rv 8+3 oli 143)
Pissa Puhdas (Puhdas)
Verenpaine 122/70 (108/68)
Paino 65,3 kg (62,3 kg)
Sf-mitta 22,5 cm (yläkanttiin näytti, mutta normaalia tässä vaiheessa)
:heart:syke +
Sikiön liikkeet ++

Allergialääkkeitä saa käyttää (perus merkit apteekista) ja pukamiin sanoi, että voidetta voi käyttää, jos vaivaa. Sanoi että niitä ei raskausaikana erityisemmin tutkita, koska kuuluu asiaan. Onneksi ei vielä kuitenkaan isommin vaivaa.

Kelan laput sain ja täytin, nyt pitäis viedä ne kelaan postilaatikkoon. Onpahan suoraan oikeessa osoitteessa :)
 
Tänään on ollut eka kertaa sellainen "vehkeet tippuu" olo. Olen aamun ollut shoppailemassa ja sen jälkeen kun tulin kotio niin tuli sellainen painava tunne tohon häpyluulle ja emättimeen... muistaakseni ollut joskus aiemminki ja tosi inhottavalle tuntuu!!!!!

Ostin eka vaatteen vauvelille :heart: . Sellaiset 62 senttiset kirkkaan punaiset samettihousut! Oli alennustelineessä eikä maksanu kuin vajaa 4 e. Pitäisi hommata joku ulkopuku syksyksi minkä voi laittaa kun tulee laitokselta kotiin ja siitä seuraavat pari kk.

Kovasti sitä jo odottelee syksyä tulevaksi, kauhea ikävä jo tuota masuasukkia :heart:

Naksos&Miina 24+4
 
Vivid
Mulle tuli Kelasta tänään postia. Sain päätöksen siitä, että äitiyspakkaus-hakemukseni on hyväksytty ja se toimitetaan 2 viikon sisällä. Se kirje oli kirjattu viime keskiviikkona, joten viimestään ens viikon alussa sen pitäis tulla, jipii!!

Kävin ostaan tänään Eurokankaasta vähän petivaate-matskuja. Löysin kaks aivan ihanaa kangasta pussilakanoiksi. Toinen on tumman sininen ja toinen on peessi. Ne on täynnä eri kokosia örkkejä. Dinoja, matoja, lepakoita, koppakuoriaisia yms. Ja ne on sellasia söpöjä piirrettyjä erittäin värikkäitä hahmoja :p Sit ostin niihin vaaleensinisen ja limen vihreen alulakanakankaat. Lisäks ostin vielä muovitettua froteeta sinne lakanan alla pisulakanaksi. Ihanaa päästä ompeleen! Meenkin heti laittaan pesukoneen pyöriin, kun ne kankaat kuitenkin hiukan kutistuu ekassa pesussa.

Vivid ja Hippu 25+3
 
Täälpäs oli paljon tekstiä, kiva oli istua ja lukea. Peräpukamista mä sain ekka lasta tehdes jo sellasen kiva kapineen mukaani ja toiselta tuli toinen, ny ne sit vaivannu koko raskauden ajan, ei kiva, mut ei ne tosiaan tee niille mitää raskausaikana, mut sen jälkeen aattelin et "poistatan" vaivoista. Inhottavia juttui.

Kelan asioista teitävät milloi ne äippärahan tai pakkauksen hakemukset yms. pitää laittaa meneen? Onko siin joku takarajajuttu vai? Mä täs vain aatellu et noh, laitan ja laitan ja laitan jne...eipä ole tullut laitettua. Hitsi sentää.

Alavattakivuista tääl ilmeisesti muilki kurjia alavattakipuiluja, äsken just käytii lasten kans kävelyllä 2 km, ja koko sen matkan vihloi nii kipeesti alavattaan että lopuiltaa kersat karkas miehen kans ja mä jäin sit vaappumaan perään. Kamala viiltävä kipu, et onko ne niit liitoskipui vai???

[/b]Pahoinvoinnista tääl viel aamusella oksettavaa oloa ja jatkuu siihen 10-12 tienoille, mut sen jälkeen alkaa helpottamaan mut täytyy sit vain syö säännöllisesti tai sit tulee taas kauhee olo. Joitai kertoi viel oksentanu mutta harvakseltaan. Onneksi!!!!

 
Vivid
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänIlo3:
Kelan asioista teitävät milloi ne äippärahan tai pakkauksen hakemukset yms. pitää laittaa meneen? Onko siin joku takarajajuttu vai? Mä täs vain aatellu et noh, laitan ja laitan ja laitan jne...eipä ole tullut laitettua. Hitsi sentää.
Ne paperit pitää laittaa Kelaan viimeistään 2 kuukautta ennen laskettua aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänIlo3:
Kelan asioista teitävät milloi ne äippärahan tai pakkauksen hakemukset yms. pitää laittaa meneen? Onko siin joku takarajajuttu vai? Mä täs vain aatellu et noh, laitan ja laitan ja laitan jne...eipä ole tullut laitettua. Hitsi sentää.
Ne paperit pitää laittaa Kelaan viimeistään 2 kuukautta ennen laskettua aikaa.
Okeij =) kiitos tiedosta. Eli voishan ne alkaa jo vaikka nyt laittelemaan.
 
Ilmoittaudun tännekin. Vko 21 menossa ja rakenneultra takana. Laskettuaika 30.9. Melkein masennuin rakenneultrassa kun vauva oli jalat koukussa ja sukupuolen selvittäminen ei tuottanut tulosta. Tyttöä epäili, mutta ei nähnyt kyllä kunnolla.


P.s muista laittaa kelaan samalla raskaustodistus minkä saat neuvolasta! Ja ne voi täyttää verkkopankkitunnuksilla netissä kelan sivuilla ja lähettää raksaustodistuksen postitse. Menee n. 3 min.
 
Rosehip mulla on nyt viikkoja 23+5.. varmaan on tilaa vaan kasvaa "piilossa". mies epäili et meidän vauva kasvaa mun tisseissä, kun 2 kuppikokoa kasvoi rinnat 12 ensimmäisen viikon aikana :D täällä tuntuu ihan kesältä, ihana lämmin ollu koko päivän. Mä ostin sellasen Anita-tukivyön selkäkipujen takia. Oon käyttäny töissä ja urheillessa, on ollut tosi hyvä. Makso lastentarvike liikkeessä 31?..
 
Onpas tullu tekstiä... :wave: Ja tervetuloa uusille!! :)

Täällä vietetään taas yh-viikkoa ku mies lähti koko viikoks reissuhommiin.. saman tien tietenki molemmat lapset sairastu kuumeeseen,ei kiva :/ Tänään on ollu kyllä niin huippu ja lämmin ilma, että ollaan oltu noitten lasten kans pihalla, vaikka vähän kuumetta onki. Tai särkylääkettähän ne on saanu,että ei periaatteessa oo kuumeessa, mut kuitenki. Varsinkaa tuota 2-v. on mahoton pitää sisällä tällasella ilmalla 24/7.. Ite oon saanu onneks viikkosiivouksen tehtyä tässä samalla :)

Iästä on ollu puhetta: Mulla on ikää vasta 21v. eli oon vm.87. Ja mies on 23, tosin kohta täyttää 24v. Että nuoria tässä ollaan.. välillä tuntuu että ihmiset tuijottaa ku kävelee kahen pienen kans ulkona ja massu vielä kasvaa...mut siinäpähän kattokoon :whistle:

Mulla ois ensviikolla neuvola, mut joudun varmaan siirtää sitä ku just huomasin et samalle päivälle on hammaslääkäri jossa poistetaan 2 viisaudenhammasta kerralla :/ Ei viiti sit neuvolaan mennä ihan poski turvonneena.. :/

Mut nyt vielä ulkoilmasta nauttimaan...

Anrika & Tepi 21+4
 
Tosta tuijottamisesta ja ihmisten reagoinneista !!
Mun ikää ei koskaan oikeastaan kukaan ole hämmästellyt koska en näytä
23 vuotiaalta vaan ehkä kymmenen vuotta vanhemmalta :LOL: :whistle:
Mutta sitten kun menen jonnekkin ja esim tyttö 1v8kk on mun kanssa niin ei mitään
mutta kun siihen tulee kaksi lasta lisää 5 ja 4 vuotiaat ja olen vielä maha
pystyssä niin silloin alkaa kummastelu ja ihmettely !! Että miten noin monta lasta jne.
Joskus oikein häiritsee kun tuntee ihmisten katseet ja puheet selässä !! :ashamed:
Sama kuin lapsia pitäisi olla tasan kaksi ja se on siinä :eek:
Mutta sitten siitä iästä kysytään yleensä tämän päivittelyn jälkee että minkä ikäinen
oikein olet ? Kun kerron sitten ikäni niin sitten vasta loksahtaa suut auki ja hurja
tenttaus :D :D

Olen nyt parina päivänä huomannut lehdissä surullisen asian vk.loppuna oli kuollut
jo kuusi henkilöä liikenteessä ja tänään tullut jo 3 lisää :'(
Suurin osa näistä alkoholin vaikutuksen alaisena :kieh:
Miksi sitä autoa pitää ajaa kännissä tai liian kovaa ??? Ei vaan voi ymmärtää ??
Niin ja tuosta vyön käytöstä !! Olen itse ollut kolarissa ja minä oli ainut kenellä oli autossa
turvavyö ! Auto pyöri monta kertaa ympäri ja minun puolimmainen kulmani rysähti sen jälkeen puuhun !! Oli pelottava kokemus ja onneksi kenellekään ei käynyt mitään :'(
Mutta siis minä oli ainut kenellä oli vyö !!! :attn: Joten tuuri on siskoillani ollut matkassa !!
Me siskokset oltiin kaikki samassa autossa vielä isänpäivänä....
Mun siskolla on sama periaate että ei pidä vyötä ??
Ja syy on että jos ajaa kolarin ja kuolee niin kuolee !! Mitä se vyö muka auttaa ??
Monta kertaa ottanut sakotkin asian takia :kieh:
Mutta miten muutat toisen periaatteet :headwall: :headwall: :kieh:

Mutta muistakaa että olkaa varovaisia liikenteessä vaikka kesä ja lämmin tuleekin niin
ei nopeuksien tarvii niin paljon nousta !! Tai sitten sen alkoholin jälkeen lähteä ajamaan !!
Turhan moni kuolee ihan turhan takia :'(

Omasta voinnista ! Flunssaa on vielä ! Mutta muuten olo on ihan hyvä !!
Tuntuu jopa että olen pirteämpi kun aikaisemmin ?
En tiedä onko raudalla sitten todellakin ollut positiivinen vaikutus ? :)
Toivon mukaan !! Mutta ei sen kummempaa ! Vauva pyörii ja potkii kovin mahassa !
Kova meno on aina iltaisin kun itse olisin menossa nukkumaan :D
Lopettaako teillä muilla vauva liikkeet muuten kun laitatte käden mahan päälle ??
Kun meidän vesseli lopettaa ja aloittaa taas kun laitan käden pois !! ??
Isälleen ei tee samalla tavalla :ashamed:

Bebes & Salamatkustaja 24+1 :heart: :heart:
 

Yhteistyössä