Tosta tuijottamisesta ja ihmisten reagoinneista !!
Mun ikää ei koskaan oikeastaan kukaan ole hämmästellyt koska en näytä
23 vuotiaalta vaan ehkä kymmenen vuotta vanhemmalta
Mutta sitten kun menen jonnekkin ja esim tyttö 1v8kk on mun kanssa niin ei mitään
mutta kun siihen tulee kaksi lasta lisää 5 ja 4 vuotiaat ja olen vielä maha
pystyssä niin silloin alkaa kummastelu ja ihmettely !! Että miten noin monta lasta jne.
Joskus oikein häiritsee kun tuntee ihmisten katseet ja puheet selässä !! :ashamed:
Sama kuin lapsia pitäisi olla tasan kaksi ja se on siinä
Mutta sitten siitä iästä kysytään yleensä tämän päivittelyn jälkee että minkä ikäinen
oikein olet ? Kun kerron sitten ikäni niin sitten vasta loksahtaa suut auki ja hurja
tenttaus
Olen nyt parina päivänä huomannut lehdissä surullisen asian vk.loppuna oli kuollut
jo kuusi henkilöä liikenteessä ja tänään tullut jo 3 lisää :'(
Suurin osa näistä alkoholin vaikutuksen alaisena :kieh:
Miksi sitä autoa pitää ajaa kännissä tai liian kovaa ??? Ei vaan voi ymmärtää ??
Niin ja tuosta vyön käytöstä !! Olen itse ollut kolarissa ja minä oli ainut kenellä oli autossa
turvavyö ! Auto pyöri monta kertaa ympäri ja minun puolimmainen kulmani rysähti sen jälkeen puuhun !! Oli pelottava kokemus ja onneksi kenellekään ei käynyt mitään :'(
Mutta siis minä oli ainut kenellä oli vyö !!! :attn: Joten tuuri on siskoillani ollut matkassa !!
Me siskokset oltiin kaikki samassa autossa vielä isänpäivänä....
Mun siskolla on sama periaate että ei pidä vyötä ??
Ja syy on että jos ajaa kolarin ja kuolee niin kuolee !! Mitä se vyö muka auttaa ??
Monta kertaa ottanut sakotkin asian takia :kieh:
Mutta miten muutat toisen periaatteet :headwall: :headwall: :kieh:
Mutta muistakaa että olkaa varovaisia liikenteessä vaikka kesä ja lämmin tuleekin niin
ei nopeuksien tarvii niin paljon nousta !! Tai sitten sen alkoholin jälkeen lähteä ajamaan !!
Turhan moni kuolee ihan turhan takia :'(
Omasta voinnista ! Flunssaa on vielä ! Mutta muuten olo on ihan hyvä !!
Tuntuu jopa että olen pirteämpi kun aikaisemmin ?
En tiedä onko raudalla sitten todellakin ollut positiivinen vaikutus ?
Toivon mukaan !! Mutta ei sen kummempaa ! Vauva pyörii ja potkii kovin mahassa !
Kova meno on aina iltaisin kun itse olisin menossa nukkumaan
Lopettaako teillä muilla vauva liikkeet muuten kun laitatte käden mahan päälle ??
Kun meidän vesseli lopettaa ja aloittaa taas kun laitan käden pois !! ??
Isälleen ei tee samalla tavalla :ashamed:
Bebes & Salamatkustaja 24+1 :heart: :heart: