Syyskuun Sydäntenmurskaajat

Huomasin taas ruokakaupassa et haistan nykyään ihan turhan hyvin, varsinkin kalatiskin ohittaminen oli kamalaa. Ja kotona kun mies söi kalapuikkoja ja ketsuppia, hyi öklö mikä tuoksujen yhdistelmä
 
kiitti teil taas kaikille rohkaisusta =) olo helpottanu, koitan ajatella että se oli vain siit "hempeilystä", mut säikäytti nii että miehellekin sanoin että nyt en enää ikinäkoskaanmilloinkaan, :kieh: ei vaan toi oli ekka kerta sen edellisen vuodon jälkeen, joten jotenni tuntuu että se vois olla siit sänkyhommasta, mut en uskalla kuiten ihan täysil luottaa. Koko päivän ollu tosi okseolo, tekee pahaa koko ajan vaikken oksenna, mut hyvä näin...se oksentaminenkin monta kertaa päiväs on kurjaa. =)

Ei kai se auta ku nostaa päänsä ja toivoo parasta.

halitus kaikille, tuli nii hyvä mieli taas ku tääl kävin. =)
 
elämänilo3 halit täältäkin ja toivotaan että kaikki on hyvin:)

Sain sieltä Femedasta siitä varhaisultrasta 3 kuvaa, eipä niistä mitään oikein tajunnut, pieni mötti vain:) Mut 4D-ultrasta puolestaan joku 20 kuvaa :p

ON: Pahaa oloa, pahaa oloa. Ei ollut viime raskaudessa yhtään:/ Eilen oli töissä ruokana hernekeittoa, pakko oli lähteä muuhun tilaan heti kun olin saanut lapsille jaettua (oon päiväkodissa). Mutta edelleenkään ei onneksi ole vielä tarvinnut oksentaa.
Tänään ostin kaks pussia klementiinejä, jospa ne vähän helpottais oloa.

sormustestistä: Mulla ei pitänyt paikkansa, näytti tyttö-poika-tyttö-poika. Ja meidän esikoinen on poika! Miehellä näytti tosin samoin:D hassua..

Inka ja vielä nimetön pieni mötti :heart: 5+2vko :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsätähti:
Moi!

Pissalla käyty ja plussa on vahvistunut =) Onnen toivotukset sain labrantädiltä =) Vuoto on kokonaan loppunut joten se tais olla vaan joku härö.
Labrantätsy kertoi et neukkatäti jää kolmen viikon lomalle joten neuvolassa ei joka päivä ole ketään, mut mä joku aamu sit yrittelen sinne soittaa ja varailla aikaa. On niin onnellinen ja helpottunut olo kun tietää et kaikki on kunnossa =)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille =)

Metsätähti ja pienenpieni 6+3
Jehs hyvä että kaik on kunnossa :hug:
 
MÄÄ TEIN SEN jos ny oikein tulkittin ni poika tyttö poika joten poikaa oottelis saa nähtä kaks ekaa oikein kuitenkin...mietin vaan kun tota ekaa poikaa heilutti ja sit heilu viel ku pyöriin rupes ja sit vaa enää heilus...tein useita kertoja ja aina samalla tavalla...mitä lie :hug: viel ois öötä jälellä toivottavasti nukutte hyvin.
 
huomenta kaikille, voi että kun väsyttää.. voisin vaa nukkua. varasin eilen yksityiseltä ultran 3viikonpäähän. Mä niin kovasti stressaan sitä että onko pieni mukana kohdussa.. ettei kyseessä ois ulkopuolinen. Mulla ei tee enään yhtään mieli ruokaa ja nälkä on koko ajan vaikka söisinkin. väsyttää ihan sairaasti kokoajan ja vatsa on sekaisin. en tiiä onko toi vatsansekasuus ihan normaalia.. tietääkö joku?

ihanaa kun on vk.loppu niin voi levätä :heart:
 
tiitu87 Mulla oli yksi päivä ihan kauhea ripuli. Onko se sit sitä vatsan sekaisuutta? Ei koskaan ole ollut sellaista, et luulen että se johtuu raskaudesta. Ja vatsa toimii nyt muutenkin aika reippaasti.
Ja ruoan suhteen ihan sama meininki kuin sulla. Ei tee mieli mitään, mut koko ajan nälkä.

Mä kävin siis ultrassa jo, mut mullakin on seuraava vasta 3 viikon päästä. Tuntuu ikuisuudelta...

Ihaa, mä olin hereillä jo klo 4!

onneliina ja Pepita 7+0. Jes, tänään vaihtu viikot!!!
 
tiitu87 tääl ainakin maha vähän välii löysäl ja muutenkin toimii kyl joo useemmin, samoten ton syömisen kanssa, ei yhtää kiva ku koko ajan muka nälättää mut ku ei tee mitää mieli. Tosin, omenoita mul menee ja porkkanoita, mut ku ei aina niitkää haluta. :LOL:

elämänilo3 kasvamassa viikolla 7+1
 
No mutta ihana kuulla että se taitaa olla normaalia ;) Ihan uskomatonta että jo nyt on oireita vaikka on vasta rv4+4 ja se eka ultra on muuten sittenkin 2viikon ja kolmenpäivän päästä;)sitä odotan niiin paljon kun stressaan että onko kaikki hyvin että onko se pikkuinen oikeessa paikassa jne.

Onneliina sykkikö jo sydän sun pikkusiella ja oliko kaikki muutenkin hyvin?:)

Munkin pitäis keksiä joku syöminen mikä maistuis, ku tuntuu ettei mikään maistu:D
oonkin sitten pakottanut itteni syömään.
 
Joo tiitu87, sydän sykki ja mitatkin vastasivat viikkoja. Oon ihan onnesta ymmyrkäisenä. Meillä on lapsettomuustausta, niin jokainen pieni iloinen uutinen lisää jo ennestään suurta onnistumisen riemua.

Neuvolassakin muuten jo kävin ja paino oli vaan laskenut, nyt alle 50kg, vaikka tosiaan yritän syödä.
 
Tervehdys töistä :wave:

Ai että minä oon väsynyt |O Silmät painaa tonnin ja olo on NIIN vetämätön!!

Mulla alkoi aamu taasen huolia täynnä :ashamed: Tein nimittäin sen eilen ostamani r-testin ja odotin räikeää punaista viivaa siihen tulevaksi, mutta mitä vielä, testi oli haaleampi kuin tiistainen :eek: :ashamed: Kyseessä sama testi,apteekin oma!
Liuskatesteihin (prisman) en saa oikeastaan minkäänlaista viivaa,juuri ja juuri erottaa jotain :/
Näillä päivillä luulisi kuitenkin plussan jo vahvistuneen?!
Onko muita jotka ei saa haamua kummempaa testiin? Mitä tää merkkaa?!
Kyllä nyt pelottaa :ashamed:

Aamulla lämmöt oli 37.3...muita oireita väsymys ja rintojen kutina/kihelmöinti. Pahaa oloa ja masutuntemuksia ei ole nyt ollut!


 
Nää sivustot on taineen olla tänään kaatuneina lähes koko päivän. Olen meinaan yrittänyt sisään useamman kerran mutta vasta nyt onnistui.

Mulla on tänään ensimmäinen väsypäivä. Ihan järkyttävä väsymys iski kesken kaiken kun tulin jumpasta. Pelkäsin nukahtavani rattiin, onneksi matka ei pitkä. Kaikkia raajat painavat ainakin 100 kiloa eikä jaksaisi tehdä mitään. Ruoka tosin maistuu edelleen ihan ongelmitta =) Olen myös huomannut tuon suolentoiminnan, löysä vatsa lähes joka päivä. En muista kuulleeni tällaisesta oireesta ennen joten kuvittelin sen olevan jotain ihan muuta.

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!
Cummastelija 5+5
 
Jjeij, mulla paukkuu huomenna viikoiksi 5+0.
Yllättävän nopeesti päivät menny eteenpäin :)
Oireina nyt rinnat/nännit entistä aremmat, alavatsatuntemuksia edelleen sillointällöin pitkin päivää. Nyt etoo, mut se johtuu varmaan jostakin muusta ku etomista ei ole ollu aiemmin.

:heart: dada ja papuska rv.4+6
 
Koko päivän miekin yritin päästä tänne, mutta sivut ei vaan pelitä.. no, lopultakin :)

Kauhea määrä viestejä tullut lyhyessä ajassa. En ehtinyt lukea kaikkia.. mutta tervetuloa uudet ja :hug: kaikille, jotka sitä tarvitsevat!

Omaa napaa: Ultrassa näkyi sydämenlyönnit!!!! Ihanaa, kun voi unohtaa tuulimunat ja kohdunulkoiset! Vielä kun jaksais 4 vkoa sinnitellä, niin pääsisi kertomaan asiasta!

Mii & Salamatkustaja 7+2
 
sopiiko liittyä seuraanne? =)

Mä en tiedä yhtään että millä viikolla olen menossa, todennäkösesti aika alussa, kun tässä kävi nyt näin onnellisesti että minulla on 5kk:den ikäinen vauva (jota ennen oli toistuvia keskenmenoja+meni yli vuosi ennenkuin aloin tytärtä sitten odottamaan) ja ei otettu synnytyksen jälkeen sitten mitään ehkäisyä käyttöön, ajatellen että on tullakseen jos tulee.

mun pitää maanantaina soittaa neuvolaan ja pyytää että pääsisin käymään lääkärillä jotta katsosivat että millä viikolla olen ja onko siellä masussa edes ketään ja kun epäilen että minulla olisi jonkin sortin tulehdus jylläämässä. ja pitäisi imetyksestäkin kysyä, että kun on toistuvia keskenmenoja takana, onko siitä jotain haittaa..

olo on kyllä ihan pöllähtänyt, oon nyt viikon verran tuntenut väsymystä, valkovuotoa, ja jatkuvaa nälkää ja melkeimpä tiesin jo odottavani kun rupesi tekemään kiinalaista ruokaa mieli eikä yhtään suklaata mille olen normisti tosi perso.

nii, ja itsestä vielä, olen 21-vuotias ja savossa asustellaan tyttären ja avopuoliskon kanssa. =)

toivon vain että pikkuinen pysyisi matkassa.. jaksamisia kaikille =)
 
Hosso tervetuloa seuraan! Miulla vieläkin toispäiväistä migreeniä,silmän taa sattuu niin...meillä ihana rauhallinen viikonloppu kun miehen kans kahestaan ollaan.Oon vaa nyt keskittyny huilaamiseen ja syömiseen,miulle kyl ruoka maistuu jos ei huono olo kerkiä tulla.Ootan niin ens perjantain neuvolaa,menis aika nopeeta!

Tepa75 7+3
 
tänään käynnistyi kuudes viikko =) , jospa uskaltas ens viikon aikana soittaa neuvola aikaa. viim. perjantaina kun tulee 6 viikkoa täyteen. jotenkin on niin arka soittamaan näin aikaisessa vaiheessa aikoja. yksi keskenmeno kun on takana, niin on pelko persuuksis koko ajan. tänään ollu väsy kauhea, samoin kuvotus, mutta silti nälän tunne kurnii vatsassa. tissit on kuin samantha foxilla eli kiva on olotila :LOL:



fiksu ja nuutti 5+1
 
Terve pitkästä aikaa :)
Täällä kärsitään kanssa pahoinvoinnista....pakotan itseni joka päivä syömään jotain :x
Ja tuon lisäksi minullakin on vatsa aivan sekaisin, etenkin aamulla.
Ei tarvitse kuin katsoa ruokaan ja jo on juostava vessaan :ashamed: :x
Mulla oli viimeksikin pahoinvointia mutta ei näin pahana !! Silloin se oli vain iltaisin ja nyt tätä on 24/7 ja vetää kyllä voimat kokonaan pois !!
Mutta paljon ei lepäillä kun meillä täällä riehuu ja riekkuu kolme "pikkuista" :D
Joten äiti on koko ajan menossa.

Onko muilla täällä ollut yllätys raskaus ?
Meillä oli ja olin aika sekaisin ekat päivät kun tein testin ja sain plussan!!
Uskoin vasta labran kokeesta !!
Mutta kävi mielessä kyllä se pahinkin vaihtoehto...mutta tiedän että olisin katunut sitä aina !!
Ja eiköhän se neljäs mene siinä kuin kolmekin !!!
Meillä vaan tulossa niin paljon muutosia eteen että en tiedä miten pääsen kaikesta kunnialla yli?
Ollaan muuttamassa ulkomaille niin on aika raskas raskaus :D
Mutta uskon että kun meillä pikkuinen maailmassa niin vaan kadun noita typeriä alku ajan ajatuksia :ashamed: :ashamed:
Laitetaan shokin piikkiin....

Mutta kiva kun täällä näin paljon juttua. Olen joka päivä käynnyt lukemassa mutta kun olen voinut niin pahoin niin en ole jaksanut kirjoittaa....
Jatkakaa samalla tavalla mammat :D
Ai niin mullakin eka neuvola maanantaina silloin tasan 8 viikkoa jo :eek:
Vähän on mennyt viikot nopeesti, kohta jo eka ultra :heart:

Bebes & Masuasukki 7+5
 

Yhteistyössä