Iltaa!
Miehistä: Meilläkin mies miettii kovasti, että miten me saataisiin meidän koko perhe mahtumaan nykyiseen autoon ja saadaanko ollenkaan vai pitäisikö vaihtaa... Itse se miettii autoasioita ja mun pitäisi innostuneena ja tosi kiinnostuneena kuunnella, mutta sitä ei kiinnosta sitten yhtään mun vaunuprobleemat :headwall:
Vilutus jatkuu, villasukat pitää ehdottomasti olla jaloissa sisällä ja pihalla michelin-ukon verran vaatteita.
Olen monena iltana kömpinyt nukkumaan jo 20-21 välillä, mikä on ihan luonnottoman aikaisin kun yleensä valvon helposti puolille öin! Aamuyöllä hipsin vessaan ja 5-6 välillä viimeistään herään ihan pirteänä, mutta kieltäydyn ehdottomasti nousemasta ylös niin aikaisin, ja kun lopulta nukahdan uudelleen, on aika herätä ja tuntuu ettei itseään saa hereille enää millään... Päivät kuluvatkin jonkun sortin "horteessa", puolitajuissaan.
Vaikka tota ylipainoa on kertynyt aika reippaasti, tuntuu varsinkin makuultaan että alavatsalle on kasvanut kumpu :heart:
Mun täytyy kertoa myös, että mua ärsyttää aivan suunnattomasti, kun meidän naapuriin muutti tänään uusi juoppo. Hemmetti sitä vanhan viinan hajua tuolla rappukäytävässä, kun kavereineen kantoi tavaroita asuntoonsa. Siitä on jo monta tuntia aikaa, ja se haju leijailee tuolla aina vaan. Phyh!
Edellisen juopon vuoksi saatiin soittaa poliisia ja palokuntaa, saa nähdä mitä jännitystä tämä tuo rappumme asukkaiden elämään :/
Shaken & Taimi 6+3