meillä oli tänään tytön 5 kuukautis neuvola ja käytiin samalla lääkärillä ja juttelin tästä mun raskaudesta, siellä oltiin sitä mieltä että mun pitää nyt heti lopettaa imetys kun siinä on suurentunut keskenmenoriski (toistuvia km siis takana) ja sanovat vielä että jos haluat pitää tämän lapsen niin nyt on lopetettava. ja mä olen vollannut kokopäivän. mua suoraan sanottuna ottaa päähän kun jokapuolelta (lääkäreiden keskuudesta) tulee niin ristiriitaista tietoa, yks oli sitä mieltä että ilman muuta voin imettää ja nyt sanottiin että ehdottamasti ei. ja nyt sitten kauhea huoli ja hätä että onko kaikki masussa hyvin kun vihloo vähäsen (tosin niin oli viime raskaudessakin aika tosi koviakin kipuja).. ja sit pelottaa että jos tääkin menee kesken niin olen sit lopettanu imettämisen kun on tosi hyvin se mennyt. ja muutenkin kyrsii tänään taas kaikki.. ja nälkäkin on koko ajan. ja vali vali vali vali vali.... :ashamed:
painonnoususta mulla heittelee paino tosi paljon, tosin nytten olen syönyt enemmän mitä yleensä, en ihmettelis jos olisi vähän jo noussut. viime raskaudessa lihoin ennen puolta väliä 5kg, tais ruoka maistua aika hyvin.. ja painonnousu yht oli 12kg, mutta ne lähti vajaassa kahdessa kuukaudessa kaikki ja kauhea turvotus oli..
t. hosso ja eemeli 7+2 :heart:
painonnoususta mulla heittelee paino tosi paljon, tosin nytten olen syönyt enemmän mitä yleensä, en ihmettelis jos olisi vähän jo noussut. viime raskaudessa lihoin ennen puolta väliä 5kg, tais ruoka maistua aika hyvin.. ja painonnousu yht oli 12kg, mutta ne lähti vajaassa kahdessa kuukaudessa kaikki ja kauhea turvotus oli..
t. hosso ja eemeli 7+2 :heart: