Kamalasti tekstiä tullut, kun en ole koneella ollut muutamaan päivään niin kauaa että täällä olisin jaksanut istua. Nyt selasin kaikki läpi, ja mitään en enää muista... Hahaha!
Täällä edelleen pahoinvointi jatkuu - syömisen kanssa hyviä päiviä ja huonoja päiviä.. Joskus ei uppoo mikään ja joskus uppoo liiankin hyvin ja kaikki.
Väsymys on ihan kamala. Melkein itkettää kun tekis mieli joka päivä lounasaikaaan töissä vetää yks
BATTERY jotta jaksais koko loppupäivän...! Ihan kamalaa kun on niin addiktoitunut siihen juomaan, ja mitä myrkkyä se oikeastaan on... joten siitä päätin luopua...
:'( Tupakkaa en ole niin paljon himoinnut edes! Vaikka 10v askin päivässä polttaneena luulis sen olevan mulle kamalaa! Mut ei! Kohta kk ilman! Ja kk plussatestistä! hiih!!
Mulla tullu nyt se vaihe että ei liha uppoo, niinkö paistettuna varsinkaan... Jauhelihat, pekonit ym... yök! Kaikki mitkä tihkuu rasvaa, on pois mun listalta.... Muutenkin mielummin menee alas leivät ja salaatit ym.. Tänään tein ite sellasen SubWay-tyyppisen täytetyn patongin... Kyl oli HYVÄÄ! Ja rehut sisään ni raikasti sitä... Kandee kokeilla, ja halvemmaks tulee kun subin pötkylät... (Pirkan esipaistetut patongit esim, ei oo pahan hintasii)
Housuista; mitkään muut ei mee ku lököttävät tuulihousun näköset... Joten kävin eilen hakeen hennesiltä sit sellaset mammapöksyt... joissa on se resori mahan päälle... Ei muuten kiristä tai purista yhtään, ja parempi niin ku on lonkat niin kipeenä kokoajan! Jesh.... Ne on ihan kivat ku ei niistä ees huomaa että ne on jotku äitiyshousut... Varmasti tulee käytettyy loppuun noiki byysat, oli niin kivat!
Nyt taas väsyttää. Taidan mennä taas sohvalle viltin kanssa....
Ylihuomenna neuvola
Roona&Rontti 8+1