Huomenta
Voi mite ihania ultra kuulumisia muilla on ollu :heart: Mulla on vielä piiitkä matka ekaan ultraan, se on 13.3 rv12, mut iteppä halusin sen noin myöhäiseksi laittaa. Ajattelin, et jos kesken on mennäkseen niin toivon mukaan se tulee pihalle ennen tuota ultra-aikaa. Fiilikset on kyl aika vahvat, et tämä matkalainen pysyy mukana, mutta kuitenkin joka kerta, kun meen vessaan niin automaattisesti tulee katottua paperiin ettei vaan tulis verta mukana.No kai tuokin tapa jää pois, kun näkee, et kaikki on hyvin.
Me käydään perjantaina ostaan uus auto tai no käytetty, mut meille uus, Fiat Marea. Sanoin isännälle, et haluan ostaa pieni ruokasen farkun, kun ajelen suhkot vähän autolla ja nekin kerrat jolloin meen serkkulikan luo rannikolle yli 300km päähän niin menovettä ei sit vie paljon. Oon niin kyllästyny tohon meidän raatoon, kun se on täs parin kuukauden aikana ruvennu kettuileen milloin mistäkin. Sunnuntaina ja maanantaina se jätti mut tonne kylälle, eikä juurikaan hävettäny...jos mulla ois ollu siinä vaiheessa vaik sorkkarauta niin oisin piessy sen pas**n siihen paikkaan :kieh: Nyt siitä luojan kiitos pääsee eroon
Tota ennen mulla oli ihan siisti auto, mut se kirjaimellisesti kusetettiin multa. "Hyvä" ystäväni kehui oman autonsa taivaisiin ja, että kuinka se on nyt rempattu ja on arvoltaan samaa hinta luokkaa, kuin mun ja ehdotti vaihtoa. Enhän mä pölvästi osannu epäillä mitään vilppiä, kun ollaan tunnettu kuitenkin koko ikämme. Auto toimi kyllä aluks ihan kivasti, mut sitte kaikki muuttu
Sitten, kun huomautin auton kunnosta niin olivat oikea oppisesti hämillään, et "miten voi olla mahdollista"
Me jouduttiin remppaan sitä autoo sit oma kustanteisesti, prkle :kieh: Ja kuinkas ollakkaan, kun tapasimme seuraavan kerran niin he olivatkin jo vaihtaneet mun vanhan auton jo toiseen ja olivat saaneet vaihdossa siitä paljon enemmän mitä tuon meidän nykyisen auton arvo edes on. Luoja, että mua kuorii, et miten joku oikeesti voi tehdä tollasta. Jos oisin ite myynyt vanhan autoni vaik netissä niin olisin voinu saada siitä esim. 4500? ja tuo nyk.auto on arvoltaan jonkun 500-700?, et kusetus rahallisesti oli aikas suuri. Mun tyhmyyteni ansiosta heillä on nyt iso hintava tila-auto ja me ollaan ajettu tollasella paskalla. Monta kertaa on tehnyt mieli mainita ja saarnata heidän tempustaa, mutta mun lunto ei salli puhua kenellekkään rumasti enkä tykkää olla riidoissa kenenkää kanssa, et siks nyt taidan rutista tästä teille tänne, kun tää on painanut niin paljon mun mieltä. Sori, jos tää kitinä ottaa jotain päähän..oli pakko avautua :/