Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

Hah hah. Täällä mä virkkuna ylhäällä kun piti pissiä purkkiin ja viedä se labraan aamulla.... Illalla muistutin itseäni monesti asiasta ja yöllä herätessäni en antanut itselleni lupaa käydä vessassa, kun pissan piti olla rakossa väh.4h. Niinpä nousin ylös, keitin kahvit, menin vessaan, sidoin hiukset, pesin kasvot ja hampaat, istahdin pöntölle ja loristin helpottuneena. Kunnes muistin et olis pitäny olla se purkki välissä.... Hah hah heh heh. Huomisaamuksi taidan laittaa muistutuksen kännykkään jos mä sitten tajuaisin paremmin xD tai jätän purkin roikkumaan vessapaperirullatelineeseen. :)
asentakaa mulle lisämuistia ;) mä sain tuon pissatehtävän jo viime torstaina neuvolasta.......
Sinimarja ja pikkuinen....? 10+1
( tänään pidän sormet, varpaat, varmuuden vuoksi silmät ja hampaatkin ristissä et nlan ultrassa tänään löytyy pieni. jos ei, sit viel ens to on np ultra paremmilla laitteilla, sit selviää missä mennään )
 
Ihanaa, että joku muukin on malttamaton, täällä toinen. Eka ultra melkeen kahen viikon päästä (tiistaina). Tänään kävin jo veriseerumilabrassa. Olen ollut eilisen ja tän päivän kotona vedoten vatsatautiin (meillä voi olla kaksi päivää omalla ilmoituksella...) ja vatsatautia tässä on ollutkin. :saint: Voisihan sitä tietysti jo kertoa syynkin, muttei ihan vielä kuitenkaan. Odotetaan nyt sitten sinne np-ultraan... (jota ennen tulen kyllä hermoheikoksi).

Siiri S , 10+0
 
Joo-o, toinen ultra takana neuvolan vanhalla masiinalla. Ei näkyny mitään ihmeellistä. Täti tuumas et ehkä jotain välillä näkyy et vois kuvitella....mut ku on niin epäselvä. Ja olis niin pieni.
pitää siis odotella viel viikko np ultraa missä katsotaan tarkalla laitteella. Sittempä tämä jännitysnäytelmä selviää. Tolla laitteella on saatu esikosta todistusaineistoa 9+4 et epäilen et jokin kyl nyt mättää....
Sinimarja 10+1
 
Sinimarja: Hmph. Onpa tylsää jos siellä on tuollanen vanha masiina ja sit jää epävarma olo. Pidetään nyt kuitenkin peukkuja, et siellä np-ultrassa näkyis pikkuinen! Jos se vaikka tosiaan olis sen verran pienempi, et ei oliskaan vielä noilla viikoilla..? Vaikka paraskin tsemppaaja tässä, kun itse odotan maha kuralla ens tiistain np-ultraa :( Meillähän näkyi syke varhaisultrassa, mutta alkio oli 5 päivää pienempi kuin olisi pitänyt. Siitä jäi vähän huono fiilis... Siks jännitän niin kovasti tuota seuraavaa.

SiiriS: Ihan hyvä, et pidät vapaata, jos olo on kurja. Varmaan helpottaa, kun saa rauhassa levätä. Mulla ollut tänään taas kamala päivä: kuvotusta, mut ei huvita oksentaa, nälkä, mut ei tee mieli mitään ruokaa = kuvotus pahenee, väsyttää, mut en saanu unta ku koitin päikkäreitä ja nyt huimaa/särkee päätäkin... :headwall: Ja hra 9kk on ollut ihanan vaativa just tänään: syliin, syliin ja syliin. Ja äitee kun vois vaan kaatua sänkyyn ja hautautua peiton alle :|
 
Vivid
arianrhod Onnittelut onnistuneesta np-ultrasta ja ihania kuvia. Kiva kun laitoit :heart: Sulla siis päivät vaihtui...enää ei mennä samoilla päivillä. Mutta mulla on itellä np-ultra ens viikolla, joten voi olla, että viikot vaihtuu mullakin.

Tänään on nippaillut oikein urakalla.

Vivid ja Hippu 11+1
 
Heippa hei!!!
Np-ultrassa käyty!!! Kaikki oli hyvin ja pikkunen uiskenteli siellä!! :D Oli kyl niin ihana nähä se!!! Nyt uskoo oikeesti, et vauva on tosiaan tulossa!!! Lääkärissä oli tietty just mun tuurilla joku harjottelija, et kaikki ronkkimiset sain tuplana!! Ultrattiin sisäkautta ja mahan päältä. Mahan päältä ultrattuna vasta saatiin toi niska mitattuu....just ja just ja sinne päin... toinen mitta oli 0,9 ja toinen 1,2!! Ultran mukaan LA ois 3.9.09, mut annetaan olla toi 1.9. tuolla ihan vaan, ku on niin pieni heitto. Ei lääkärikään sitä lähteny muutteleen!!!! Pikkusen pääperämitta oli 4,0cm :)
Mies ollu kyl kans ihan haltioissaan näkemästään, onhan tää hälle eka!!! Saatiin kolme hyvää ultra kuvaakin!!! Ja ihan pakko vähän välii hypistellä niitä! Esikollekin kerrottiin ultran jälkeen uudesta tulokkaasta ja ainakin ihan toistaiseksi hyvin otti uutisen vastaan! :p

mama ja kääpiäinen 11+1
 
Hello!
Meidän piti perjantaina lähtee vanhoille kotikulmille täältä Tampereen suunnalta, ja mennä yöks yhelle kaverille... mutta hänen tytöllään onkin vesirokko.. Ja on kuulemma meikäläisen sikiölle vaarallinen?? Eli ei sit vissiin mennäkkään :(
Vaikka ite sen on sairastanutkin pienenä, mutta näin kuulemma ystäväni varoitteli että ei kannata... Voi BLÄÄH!!!! Ja niin oon odottanut hulluna että pääsen näkemään kummityttöä!!! Täytyy vielä perjantaina varmistaa neuvolalääkäriltä että onko näin...
Arianhord - hauskoja kuvia! :D

Mulla uusitaan työsopimus perjantaina... Tavallaan toivoin, ettei hommat jatkuisikaan ja sais vaan olla kotona ja keskittyä lepäämään ja keksiä uusia harrastuksia ym... Kun kuitenki saisin ansiosidonnaista... Mutta toisaalta tää on vaan omaa laiskuutta - pitäs olla onnellinen että on töitä!!! Metallialan firmassa, naisena, raskaana, tällaisena lamaa enteilevänä aikana! Huh.... Mä sit vaan ilmeisesti oon niin hyvä, ettei ne musta halua luopua! :D

Sinimarja: tsemppiä ultran odotteluun - olisit vaan vaatinu suoraan että pääset kunnon varhais-ultraan, kui ne tuollai tollasella romulla ihmisiä kiusaa! Aika ihmeellistä... Ja sit viel pitää jännityksessä ja joutuu odottaan :(
 
heips! tänään käytiin ensimmäisessä neuvolassa ja sydänäänet kuului pienen etsimisen jälkeen.. :heart: seuraavan kerran olisi sitten 20.3 se aika, kaikki vaikutti nyt ainakin tosi hyvältä, mutta eihän sitä koskaan tiedä. mutta tänään tuli oikeastaan ensimäistä kertaa semmonen olo, että hei, meille tulee pikkukakkonen.. :heart: 165krt/min sydän paukutti.
painoa oli tullut 300g mut sehän tulee jo vaatteista, sanoin suoraan kilon enempi siihen kysymykseen että paino ennen raskautta kun muistan että neuvolan vaaka näyttää tasan kilon enempi mitä meidän kotivaaka. :D '

ja kaikkiin seulontoihin osallistutaan, ihan niinkuin esikostakin.

sinimarjalle tsempit täältä, toivotaan että np ultrassa näkyisi pieni :hug:

mutta, miepä lähden kaupoille, on tosi "krapulainen" olo. jaksamisia kaikille!!

t. hosso ja eemeli 9+2 :heart:
 
Siiri S Mulla oli kans kauheet pahoinvoinnit viel joku aika sitte mut nyt helpottanu... tulee viel välilläki sellasii yökkäsyjä mut ei enää oksennus lennä.. ainoo mitä nyt on ollu ni ku aamulla herää ja vaihtaa kylkeä ni vihlasee alavatsasta oikee mukavasti.. ei oo aikasemmin ollu ihmetyttää pikkasen... muuten ollu ihan ok olo.. töissäkin oon voinu olla ihan normaalisti.
 
Metsätähti:
*iso lämmin halaus* :hug:

Rimpulakissa: hyvin se teidän tuleva ultra varmasti menee :) Jos sun ovis on ollut viikkoa myöhemmin kuin normaalisti?
Mä jo luulin et pääsin ilman itkuja tästä uusintaultrasta mut kyl mä vähäsen herkistyin kun puhuit teidän 9kk herrasta.... Olis ihanaa ku olis niin pieni viel talossa.mun "vauva" on jo 5v ja menee syksyllä eskariin. Nyyh ;(

Roona82:
jep pidetään hullua jännityksessä. Sydänääniäkin ollaan kuunneltu nlassa vasta rv 16 esikosta ku sekin laite on vuodelta viis ennen ajanlaskun alkua....
Mä olen miesvaltaisella alalla kans tehtaassa "miesten" hommia tekemässä.... Mut meitä lomautettiin pari kk sitten ja vaikka ansiosidonnaista on tiedossa, tämä kotona oleminen tekee mut hulluksi. Tykkäsin työstäni, sen fyysisyydestä, monipuolisuudesta,haasteista ja työkavereista, jopa pomot oli mukavia.... Olisin ikionnellinen jos ne soittais mut takas töihin jo.

kiitoksia kaikille tsempityksesta!!! :) helpottaa kun saa jauhaa tätä asiaa ulos.

onnentoivotukset iloisista ultrauutisista teille jotka niitä taas jaoitte kanssamme. Täytyypä käydä katsoon arianrhodin kuvat :) ihanaa!

Mä nappasin viime yönä esikon kainaloon ja nautin kun pikku kulta nukkui kainalossa... Ainakin mulla on tämä ihana pikkuihminen, jossei viel tämän uuden raskauteni kans ole onnea.

onnellista odotusta kaikille :flower:
tv sinimarja 10+1 (kunnes toisin todistetaan) :p
 
Voi metsätähti :hug:

Sinimarja: No niinhän se lääkärikin sanoi, mutta kun ei ole ollut... Tosin taisin muistaa viimeisten menkkojen alkupäivän päivällä väärin, joten siitä tulee yks päivä ja sit onhan se hedelmöittyminen sit voinu tapahtua hieman myöhemmin. Ääh, itseäni vaan kiusaan ku mietin asiaa, mutta minkäs teet kun ei voi päätä resetoida :D Niin ja ei meidänkään neuvolassa edes kuunnella sydänääniä ennen tuota np-ultraa ettei kukaan joudu paniikkiin jos ei aatamiaikaisella vehkeellä kuulukaan. Ultraa meillä ei edes ole.

Onnea ihanista ultrakuulumisista!! :heart:
 
Voi täällä tuntuu kaikki olevan jo niin pitkällä, kun on ultrakuviakin ja kaikkea :) . Tänään sain tarpeeksi yäkkäilystä ja kävin ostamassa seabandit apteekista ja ovat tänään ainakin toimineet hyvin. Olo on vähän sellainen kuin olisi laittanut oven kiinni, huuto kuuluu mutta sen kanssa voi elää :) .

Mitenkä muuten, onko teillä ollut mies mukana ekalla neuvola käynnillä? Meillä olisi maanantaina vihdoin ensimmäinen käynti.

7+4
 
Vivid tuo tänpäiväinen ultra tehtiin alakautta. Olipa muuten ihan kiva, kun ei meinannu kääntyä millään oikeeseen asentoon vauva, niin 3 kertaa piti kävellä ja hyppiä vähän aikaa, niin mikäs siinä ilman housuja hypiskelin :LOL:

metsätähti pahoittelut ja :hug:

10+6 :heart:
 

Yhteistyössä