Hah hah. Täällä mä virkkuna ylhäällä kun piti pissiä purkkiin ja viedä se labraan aamulla.... Illalla muistutin itseäni monesti asiasta ja yöllä herätessäni en antanut itselleni lupaa käydä vessassa, kun pissan piti olla rakossa väh.4h. Niinpä nousin ylös, keitin kahvit, menin vessaan, sidoin hiukset, pesin kasvot ja hampaat, istahdin pöntölle ja loristin helpottuneena. Kunnes muistin et olis pitäny olla se purkki välissä.... Hah hah heh heh. Huomisaamuksi taidan laittaa muistutuksen kännykkään jos mä sitten tajuaisin paremmin xD tai jätän purkin roikkumaan vessapaperirullatelineeseen.
asentakaa mulle lisämuistia mä sain tuon pissatehtävän jo viime torstaina neuvolasta.......
Sinimarja ja pikkuinen....? 10+1
( tänään pidän sormet, varpaat, varmuuden vuoksi silmät ja hampaatkin ristissä et nlan ultrassa tänään löytyy pieni. jos ei, sit viel ens to on np ultra paremmilla laitteilla, sit selviää missä mennään )
asentakaa mulle lisämuistia mä sain tuon pissatehtävän jo viime torstaina neuvolasta.......
Sinimarja ja pikkuinen....? 10+1
( tänään pidän sormet, varpaat, varmuuden vuoksi silmät ja hampaatkin ristissä et nlan ultrassa tänään löytyy pieni. jos ei, sit viel ens to on np ultra paremmilla laitteilla, sit selviää missä mennään )