Moikka!
Neuvolasta:
täti oli uusi työssään mut tunsin edellisestä työpaikastaan ja sen perusteella olisi pirteä ja iloinen ihminen.tosin ei ollut sitä nyt mut ehkä huono päivä.....kuka tietää. Mä olin jännittynyt koko ajan neuvolassa et sekin nyt tietty vaikuttaa. Mies sanoi kotona että eihän se kysynyt häneltä ku tupakasta. Joo, nlatäti olis kyl voinu huomioida hänet paremmin, miehelle tulee varmaan muutenkin ufo-olo tuommoisessa paikassa. Sitä paitsi olin väittänyt miehelle että hänenkin lähisuvun sairaudet kysellään, mut niin ei sit ollutkaan. Muistin sit kai väärin? Ajattelin et puolet geeneistä tulee isältä, et tottakai sit niitä kysyttäis....
puntarihomman tiesin, et siinä käydään vaatteet päällä. Joten kengät ja neule pois, enkä uskaltanut syödä mitään ennen nlakäyntiä. Onnekseni se näytti vähemmän kuin kotivaaka, myös miehelle, kun siihen uteliaana hyppäs
rinnoista:
itku pääsee jos ajattelen millaiset ne oli ennen esikkoa.... Pystyt, söpöt ja ei pysyny lyijykynäkään rinnan alla.
Nyt....kätken rinnan alle vaikka koko kynäpenaalin.... xD eli roikkuu, mut on isommat ku ennen lapsensaantia. Mutta en ole valmis tinkimään imetyksesta kauneussyiden takia. Jos joskus pääsen leikkauspelosta ja satun voittamaan lotossa, voin sitten kun en enää suunnittele lapsentekoa, kohottaa vähäsen profiilia. xD tuskin vaan pääsen leikkauspelosta ikinä eroon, joten push uppia vaan peliin...
Mitäs vielä täällä oli puheenaiheena... Joo...
Seuloista:
esikosta kieltäydyin menemästä np ultraan, koska sanoin nlatädille et kehitysvamma ei ole este. Hän sitten taivutteli mut menemään siihen et koska siellä näkee onko elimet ok jne. Siksi sitten nyt olin valmis np ultraan ja koska näkisi vauvan.... Nlatäti sanoi et samalla otetaan se verikoe.... Mä aion ottaa selvää, jos päästään niin pitkälle tässä, et nyt ensinnäkin jos on se vauva tuolla masussa, että voinko välttää sen verikokeen.koska tulos on epävarma, ja koska se kehitysvammaisuus ei ole este. Täytyy ensin ottaa selville paremmin mitä ne seuloo, jos verikokeella voi varmistua rakenteellisia pahoja vikoja, jotka johtaa vauvan kuolemaan kohdussa tai heti synnyttyä, niin sit ehkä olis helpompi tietää siitä etukäteen.
Mut mä en ole viel edes hakenut niitä vitamiineja mitä nlatäti määräs, kun juon aika vähän maitoa, etten saa D:tä riittävästi, koska ensin haluan varmistua onko siellä ketään.... Kohtua jomottaa parhaillaan ja elän toivossa et jos kuitenkin... Viime yönä näin unta tuhruvuodosta. Toivottavasti ei ole enne, mä näen joskus ennen menkkojen alkua samoja unia. Mies on suorastaan raivostuttavan optimistinen, et kaikki on hyvin. Tuntuu pitävän mua lähinnä hysteerisenä. yritin selittää et esikosta samoilla viikoilla näkyi jo ultrassa. Oon laskeskellu ja mä voin myöhentää hedelmöittymistä 3-4pv eli se menkkamainen kipu jota ajattelin kiinnittymiskivuksi, olisikin ollut vasta oviskipua...
Kaikkee sitä miettii kun yrittää keksiä hyviä syitä miks ei viel näkyny ultrassa. Huomenna iltapäivällä sit tiedetään, mikä on tilanne.
onnellista odotusta kaikille ja paljon auringonsäteitä!!!
Tv Sinimarja ja pieni?? 10+0