Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

Huono olo tuntuu välillä voimistuvan. Lauantaina piti sitten käydä pönttöä halailemassa, ja tietty miehen kavereita oli meillä saunomassa. Onneksi olivat silloin jo alakerrassa saunalla, niin ei tarvinnut vielä mitään paljastaa.
Tänään varasin labraan verikokeisiin ajan, ja meinaan ottaa tuon sikiöseulankin siinä samalla, kerta tuommoi mahdollisuus nyt on tullut eikä siitä vauvalle ole mitään haittaa.

Siiri S: Koitas vaan rohkeesti sitä sairaslomaa hakea, jos siltä tuntuu. Tosin varmaan itsekkin olisin niin tunnollinen työntekijä ettei sitä ihan pienestä tulis haettua vaikka syytä oliskin. :ashamed: Onneks itse olen kotiäitinä niin ei tarvii kuin yrittää lasten kanssa päivät pärjätä, ja onneks nuo rauhoittuvat aina välillä dvd:tä katselemaan niin saa itsekkin lepäiltyä :)

Hikkis&Tirppa 8+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hikkapossu:
onneks nuo rauhoittuvat aina välillä dvd:tä katselemaan niin saa itsekkin lepäiltyä :)
Mäkin sorrun tähän... Esikoinen tuojottaa ehkä liiankin kanssa Nalle Puhia. :ashamed:

Mutta minkäs teet, ku juoksen vähän väliä oksentamassa ja pakko saada maata ku on niin karsea olo.. :$

Mutta jospa tää tästä. Pvä kerrallaan.





(.) 2 vkoa ekaan neuvolaan, 3 vkoa ekaan ultraan. =)
 
Järkyttävä turvotus!!!!!!! Laitoin aamulla töihin hupparin (ei edes mitenkään kireä) ja nyt en uskalla kopistani lähteä ulos, kun pelkään että vatsani paljastaa minut :eek: :eek:
Täytyy vaan istua täällä ja odottaa, että muut lähtee kotiin. :whistle:

-Siiri S, 9+5
 
Tissit taas tursuaa.... AARGH!
Onko muilla ollut tuota? Meinaan mulla kasvoi jo niin paljon, että piti ostaa D-kuppia yhet liivit... Välillä turvotus on vähän laskenu... Mut tänään taas tuntuu et ne tursuaa noista uusistakin liiveistä... Voi kettu... Minkäköhän kokoset sitä joutuu sit viimosillaan ostaan? Tai sit ku on synnyttäny? Eiks lypsylehmilläki oo jotku kassit missä ne utareet roikkuu???
:LOL:

Viikonloppu meni taas sohvalla maaten suurimmaks osin... Paha olo, välillä taas sellanen olo et ei voi ees kuvailla... Vattas joku ihme pyörremyrsky (kohtu kasvaa?) ja lonkat ja selkä kipee... Ja tuntu et mikään asento ei ollu hyvä.. Ihan outo fiilis koko vklp. Eilen alko taas illalla helpottaa. Ja seksin jälkeen katos selkäkivut kokonaan??? Hmm - tartti vaan vissiin vähän jumpata :D

SiiriS, mulla oli kans silloin ihan sama - en osannu hakee saikkuu vaik oli tosi paha olla välillä töissä... Ja mä sen kärsin läpi.. vaik vissiin neuvolasta olis saanu saikkuu?? Noh.. Nyt ei onneks oo enää se 24/7 -kuvotus päällä - toivottavasti tää loppuis kohta kokonaan....

Tänään päästiin 10-kierrokselle!!! Jei!!!
Ja niin - päätettiin eilen sitten alkaa katteleens tonttien ja talopakettien hintoja :D
Ihanaa... ja aurinkokin paistaa...! Jakseluja ja hyvää viikon alkua kaikille!!!

10+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Tissit taas tursuaa.... AARGH!
Onko muilla ollut tuota? Meinaan mulla kasvoi jo niin paljon, että piti ostaa D-kuppia yhet liivit... Välillä turvotus on vähän laskenu... Mut tänään taas tuntuu et ne tursuaa noista uusistakin liiveistä... Voi kettu... Minkäköhän kokoset sitä joutuu sit viimosillaan ostaan? Tai sit ku on synnyttäny? Eiks lypsylehmilläki oo jotku kassit missä ne utareet roikkuu???
:LOL:

Mulla kasvo esikoisen ajoilta B:stä C:hen. Sit imetyksen aikana piti olla D-kupin liivit, kauheet lollot ku maidot nousi. :D :LOL:

Nyt edelleen C ja aristaa ja kivistää ja yöllä pidettävä liivejä, muuten ei tuu mittään.. Ja ehkä aavistuksen turvoksissa juu, mutta jospa nytkin selviäs sillä et vaan imetettäessä se D. Sit ku lopettaa imetyksen niin tervetuloa luppakorvat. :LOL: Pitää varmaan alottaa toi punnertaminen, auttaa samalla rintalihaksia ja ei pääse lurpahtamaan vielä tällä iällä. ;)
:whistle: :D :LOL:



 
Kiitoksia kaikille tsempityksestä :)
pari päivää viel piinaa kunnes uus ultra, sit tiedän varmaankin kiljunko onnesta vai poistunko listalta.
reisiä vihloo joka pv ja välillä vähän ristiselkää ja lonkkia. Kohdun toiselta puolelta joskus vihlaisee ylösnoustessa. Lievää etomista on ihan vähän, juuri ei lainkaan. Eli enää ei tarvitse syödä pelkkiä hedelmiä ja vedellä tuoremehua litratolkulla. Kaikki ruoat menee nyt alas. Kahvin jälkeen etoo tosi lievästi, mut sen verran kuitenkin, ettei tee mieli vielä palata entiseen kahvittelutyyliin.
Onnellista odotusta kaikille ja toivotaan et kukaan ei enää listalta joudu lähtemään!
Maanantain lumisadeterveisin Sinimarja ja pieni??? 9+6
 
Hyiii.... ei oo yli kahteen viikkoon tehny pahaa, mut äsken tuli ylös koko vatsalaukun sisältö... hmmm, saatta kyl myös johtuu penisiiliinist, tai sit ei...!!! Kipeys olo yhä vaan jatkuu, taitaa olla huomen aamul varmaan pakko soittaa lisää saikkuu, ku eii lääkekuuri ihan purru viel, pää nii täyn räkää et humisee!!!!
Ylihuomenna ultra... kauhistus!

mama ja kääpiäinen 10+6
 
Heippa vaan kaikki tältäkin suunnalta. Täällä laatta lentää vaihtelevasti, on pahempia päiviä ja lievempiä, joskus on päiviä milloin ei okseta ollenkaan.. Paleltaminen ja väsymys senku jatkuu eikä loppua näy.. Tissit on kipeenä vähän väliä, muutamina öinä on pitänyt ihan kyljelleen tai selälleen rueta kun alkaa oikeesti koskemaan tisseihin. Elien sanoin miehelle illalla että ei mene kauaa kun en enää voi nukkua mahalleen, maha rupeaa ottamaan vastaan ja sen seurauksena tulee erittäin paha olo. :$

Meillä kanssa tyttö kattoo dvd:tä kun mulla on kamala kuvotus ja heikko olo päällä, tosi nätisti asettuu kattomaan ainakin hetkeksi elokuvaa jotta mamma saa ottaa lepiä :D

Nytten on ilmenny ajoittaista huimaamista.. Siis aivan järkkyä, tuntuu että jalat lähtee alta ja silmissä oikee sumenee, kylmä hiki pukkaa päälle ja sitten on pakko istuutua :(

Tänään soitin neuvolaan että mekin osallistutaan sikiöseulontaan. 25.2 on ultraääni jolloin katotaan samalla niskaturvotus. Huomenna menen labraan viemään verta, onneks saan kaverin mukaan henkiseks tueks, mulla on siis aikan kamala tämä neulakammo :ashamed:

Turvotusta löytyy varsinkin illasta aina. Näyttää tosiaan siltä kuin olisin jalkapallon nielassu
:LOL:
Kokeilin eilen vetää vatsaa sisään, ei onnistunut :D pieni pömppis jää alavatsaan vaikka kuinka yrittää :D

zeny ja pieni 9+3 :heart:
 
Noniin.
Neuvolassa käyty ja se oli kyllä positiivisen oloinen. Sydänääniä ei kuulunut :( Mutta sanoi, että kun ei toiseltakaan ole kuulunut vielä, niin ei ihme ettei kuulu nytkään. Istukan äänet kuitenkin kuului ja hän epäili, että alussa saattoi kuulua syke, mutta meni niin nopeasti ohitse, ettei ole varma. Mutta kai tuo istukan sykekin jotain kertoo?

Pissa puhdas, paino noussut :( , verenpaine ok, hemppa ok.

Sain läjän lippusia ja lappusia ja uusia aikoja ja uuden La:n, joka on nyt 7.9 Jos siiris muuttaa sitä?

Ultra, jossa kaikki lopullisesti selviää, on ensi maanantaina. Tiistaina sitten veriseula ja muut testit, jos sitä veriseulaa otan. En osannut päättää vielä. Toisaalta en kyllä usko, jos ultrassa turvotusta ei näy. Pelko siitä seulasta, kun esikon aikaan jäätiin siihen kiinni.

Mutta nyt suht positiivinen olo. Toivottavasti jatkuukin näin. Voin tässä viikon mittaan uskaltautua taas testaamaan tuota doppleria, jospa ne äänet alkais pikkuhiljaa kuulumaan, jos siellä jotain elämää on. Maanantaina viimeistään sitten nähdään mitä on.

Nyt rv 10+0. Yllättäen :)
 
onpas täällä paljon tekstiä.. :) tuli tosta ekasta neuvolasta mieleen, et onks kaikilla se ollut ihan positiivinen kokemus? multahan ei otettu pissanäytettä ollenkaan, mun painon täti mittas niin, et mulla oli toppahousut+paita+huppari päällä (vaikka kysyin, et eiks ois hyvä mitata vaikka alusvaatteisillaan...) tänään sit pläräsin mun neuvolakorttia läpi ja huomasin et oli kirjottanut "alkoholin käyttö ennen raskautta"-kohtaan 8-10 annosta/vko), kun nimenomaan sanoin et ton verran korkeintaan joka toinen kuukausi.. huomenna meen verikokeeseen sikiöseulaa varten ja 27.2. on sit eka ultra. (9+5)
 
Terkut kaikille keski-Euroopasta! Viikon loma on takana ja pitää taas totutella arkeen. Reissu oli mukava mutta meni odotettua rauhallisemmin. Matka oli siis hankittu ennen raskautumista :). Päivät menivät ihan hyvin mutta iltapäivällä alkoi etova olo joka keski aina pitkälle iltaan. Viikonloppukin meni ihan maatessa vaaka-asennossa. Tietty hyvä kun oli poissa täältä maisemista niin ei tarvinnut kenellekään sepittää valkoisia valheita huonosta olosta. Kiloja on varmasti lähtenyt 2-3 kun ruoka ei vaan yksinkertaisesti maistu, edes ruokakauppaan en voi mennä kun tekee niin pahaa.

Tänään oli sitten ensimmäinen työpäivä. Motivaatio täysin nollassa ja pärjäsin päivän erilaisten mehujen voimalla. Koko ajan pitää olla tuoremehua pöydällä, niillä onnistuu pitämään huonon olon edes jotenkin poissa. Ihan kauheaa tallainen vaikka en onneksi ole vielä joutunut pönttöä halailemaan.

Viikon päästä on ensimmäinen neuvola ja sitä tässä jo kovasti jännitetään. Tuntuu vaan, että aika menee nyt hirmu hitaasti. Ennen lomaa kävin varhaisultrassa ja siellä näkyi pienen katkaravun syke mutta siitä huolimatta... en vielä uskalla iloita vaan odotan np-ultraa. Tod.näköisesti sen jälkeen odotan jotain muuta ja sitten taas jotain muuta... pelkkää odotusta ihan kirjaimellisesti koko 40 vkoa :kieh:

Tänne on tullut aika paljon surullisia uutisia poissaoloni aikana. Oikein iso hali ja rutistus kaikille menetyksen kokeneille :hug: ja kovasti tsemppiä tulevaan . On tämä vaan välillä niin epäoikeudenmukaista...

Hei, onko kukaan muu koko ajan kärttyinen? Ihan ihmetyttää kun nythän sitä pitäisi olla niin hitsin iloinen ja onnellinen mutta ainakin mua ärsyttää ihan kaikki. Liikenteessäkin tööttäilen jokaiselle kupeksijalle (tosin teen sitä muutenkin) ja töissä jokainen naama ärsyttää. Miten ihmeessä pinna voi olla näin kireällä???

Olipas omaa napaa koko juttu, sorry. Olen ollut reissussa viikon niin oli pakko päästä purkamaan omia ajatuksia ja tunteita. Seuraavalla kerralla sitten enemmän myötäelämistä teidän kanssa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hiljaisuus:
jos sitä veriseulaa otan. En osannut päättää vielä. Toisaalta en kyllä usko, jos ultrassa turvotusta ei näy. Pelko siitä seulasta, kun esikon aikaan jäätiin siihen kiinni.
Niin..

Omakohtainen kokemus vain, että mulla enkelivauvan raskaudessa turvotusta oli 0,9mm eli se oli hyvä ja muutenkin kaikki OK. Sit vasta veriseula hälyytti ja pahasti ja lisäultrissa yms. tutkimuksissa selvisi, että lapsemme kuolee hetkenä minä hyvänsä.

Ikäväkseni joudun siis todeta, että pelkkä nt-ultra ei kerro kaikkea. Jos minä olisin jättänyt siihen veriseulaan menemisen olisi kaikki tämä selvinny mulle vasta rv 20 paikkeilla, nyt kaikki selvis rv 15-16.

Ymmärrän hyvn pelkosi, arvaa vaan pelottaako mua. Mutta silti suosittelen. Se on odottamasi lapsen edun mukaista. Loppu peleissä jokainen tekee kuitenkin itse päätöksensä. Mulla ei edes ole vaihtoehtoja, mun on pakko käydä kaikki seulat läpi. Ihan vaan koska muuten se olisi enkelivauvaa kohtaan väärin ja oman mielenrauhan takia. Kädet ristissä toivon joka ilta että me tämä pieni saatas terveenä syliin saakka. :heart:



 
Vivid
Odotus jatkuu... Huomenna olisi aika labraan veriseulaa varten ja ensi viikon tiistaina on kauan odotettu np-ultra. Mies on ihan täpinöissään, koska on tulossa ultraan mukaan ja näkee sit Hipun ekaa kertaa. Jännittää ihan sairaasti, että onko kaikki hyvin.

Tissit aristaa edelleen ja ovat siis aristaneet aivan alusta alkaen, argh! Maha myös kasvaa. Pistin lauantaina yhen kauluspaidan päälle ja se oli ihan pinkee mahan kohdalta, hih.

Viikonloppuna käytiin shoppailemassa kirppareilla. Oli pakko ostaa vähän lisää vauvanvaatteita :p

Vivid ja Hippu 10+6
 
Nöttiäinen, onhan se tuokin juu.

Meillä esikon kanssa np oli normaali, ei mitään hälyttävää, mutta seulaan jäätiin kiinni ja lisätutkimuksiin jouduttiin. Se oli kauheaa. Mutta onneksi löytyi ei mitään. :) Ja terve tyttö meille syntyikin.
Äitini jäi kiinni aikoinaan myös, lapsen ennuste oli todella huono. Syntyi täysin terve tyttö.
Ja vielä yksi lähipiirin esimerkki, joka ei jäänyt kiinni mihinkään. Terve tyttö, sanottiin tutkimusten jälkeen ja tämä tyttö ei ole eläissään syönyt itse, kävellyt, kannattanyt päätään, puhunut jne. Tästäkään ei hirveästi ole aikaa.

Että puolensa sillä on, mutta mitään se ei todellisuudessa kerro. Valitettavasti siihen joko voi jäädä kiinni, saada hyvää tietoa tai täysin väärää. Siitä saatu hyvä tieto voi muuttua täysin ja toisinpäin. Siksi itse mietin niin paljon siihen osallistumista. Kun sillä on kumpikin puolensa ja niin läheltä löytyy kumpaakin osaa puolista.

En osaa päättää mitä tekisin sen kanssa. Onneksi tässä on aikaa miettiä kuitenkin, kun se tehtäisiin vasta ensi viikon tiistaina. Maanantaina on ultra ensin.
Jospa sieltä ensin löytyi jotain, mitä lähteäkään tutkimaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hiljaisuus:
Että puolensa sillä on, mutta mitään se ei todellisuudessa kerro. Valitettavasti siihen joko voi jäädä kiinni, saada hyvää tietoa tai täysin väärää. Siitä saatu hyvä tieto voi muuttua täysin ja toisinpäin. Siksi itse mietin niin paljon siihen osallistumista. Kun sillä on kumpikin puolensa ja niin läheltä löytyy kumpaakin osaa puolista.
Totta. Mä mietin näitä kans esikoista odottaessa ja en sitten mennyt. No Luojalle Kiitos terve lapsi tuli. Toisen kohdalla ajattelin että mennään nyt kaikki kun en esikoisesta käyny.. Ja heti hälyytti. :(

Nyt vaan en enää voi olla menemättä vaikka tiedän sen, että se saattaa hälyyttää turhastakin. Pakko mennä pvä kerrallaan ja elää sit sen mukaan mitä eteen tulee. Nää on vaikeita juttuja miettiä et mitä tekee.

Ja sulle varmasti kans ku oot läheltä nähny kummankin tilanteen. Mulla nyt ei oo ku tuo oma kokema.



 
juups oksuiluu ei sitten oo öö viime to aamun jälkeen ollu mahakin o asettunu ettei tarvii huosta vessaan pääkolmantena jalkana etttei oo löysät housus...meinasin jo mummoilta vaipat lainaan jos vaikka vahinko kävis...
oireet mittää muuta ennää sit jää jälelle ku kaamee väsymys ja nyt sentäs täs valvonnassa saanu nukkuu...nii ja jos ei tarpeeks usein syö ni tulee paha olo mut ei kuitenkaa onneks oksetus olo...tissit o vähä joskus arat ei pahemmin...toivottavasti kaik o kuitenki hyvin mittää vuotoja ei oo ollu et jospa nää oireet vaan vähenee muuten vaa... :headwall: no joo olipa taas omaa napaa ja silleen see u
 
Mulla olis ihan just aika äippäpolille ultraan =)
Fiilikset kyllä jotenkii ollu taas... no... mielessäni taas nähnyt kuvatuksia siitä tyhjästä pussukasta siellä massussa :(

Oloja on kyllä ollu ihan liikaakin.
Ja eilen tuli mullekkin kutsu siihen np ultraan, se olis 3.3 eli siihenkii olis vielä pitkä tovi.

Mut nyt on pakko lähtee niin kerkiää antaa pissanäytteenkin vielä ennen aikaa.
Pidättehän peukkuja.

Riivis ja nuppu 9+1
 
Täällä on huomenissa np-ultra, tosi kiva nähdä taas vaavi siellä liikkumassa :heart: MUTTA pelottaa tämä nyt silti, että jos siellä onkin turvotusta tai jäisi siinä veriseulassa kiinni :( Kauan yritystä ja kävisi sitten niin...

Ärsyttää kun ei vielä kuulu kotidopplerilla sydänäänet, siis en oo huolissani ku viime to oli kaikki hyvin mut siis ärsyttää ku ei voi kuunnella :D
Tuolla rinnoista oli jotain puhetta, tuttua täälläkin, ennen raskautta oli c kuppi, jo ihan alkuviikkoina piti vaihtaa d-kuppiin ja nyt tuntuu ettei sekään riitä :eek: Isot tissit on ihan jees varmaan miehen mielestä, mut ei sellaset mitkä mulle varmaan tulee raskauden ja imetyksen jälkeen jos niistä nyt tulee kovin isot kuppikoot ja sit ne "lörpsähtää" pelottaa :D

Hyvää tiistaita kaikille :)

arianrhod + papana 11+0 :heart:
 
Pikaisesti ilmoittamassa: olin eilen ultrassa ja siellä se pikkuruinen uiskenteli :heart: :heart: Kaikki oli kuten pitääkin, syke 150 ja "paikat" kunnossa. Viikkoja juuri kuten kuukautisistakin laskettuna eli tänään 7+4.

Nyt koitan nauttia oireettomasta odotuksesta, kun tiedän ettei se ole merkki tuulimunasta :ashamed: Vaihteluahan tämä olisi, jos saisi oikeasti nauttia raskaudesta eikä oksentaa 3kk kuten esikoisesta :x

Hyvää vointia kaikille! :flower:
 
huomenna olis ensimmäinen neuvolakäynti, ajattelin kysyä joskovoisin käydä yhtä tiheään siellä kun tytöstäkin, raskaus muuttuu päivä päivältä epätodellisemmaksi, oikeen ärsyttää kun olen näin pessimisti vaikka kaikki pitäisi olla ihan hyvin. Miehen kanssa ei juuri olla edes puhuttu että "sitten kun tulee toinen..."

cummastelija mää oon aika kärttynen ja sit myös ihan tosi herkillä, mut tuntuu välillä eyttä mulla lähtee järki kun ketuttaa niin kaikki ja ilman mitään syytä..

noista rinnoista mulla turpos esikosta rinnat alkuraskaudessa tosi paljon ja rv 8 alko tipittelee tippoja. nyttenkun imetän niin rinnat on kyl nyt jo kun jotkut ajokoiran korvat, mietinkin että tuskin kerkiin olla hirveen kauaa tauollla imetyksestä kun toinen tulee, niin onkohan mun tisseistä enää mitään jäljellä... :D

muula tekee 24/7 mieli voileipäkakkua ajattelin tänään väsätä kun tyttö täyttää torstaina puolvuotta, siinä on hyvä "syy"´sit syödä ihtesä ähkyyn.. =)

mulla on jälleen aika koviakin kipuja mahas välillä, mutta niin oli esikostakin..

pidetään peukkuja että pienokaiset pysyis kyydissä, :heart:

t. hosso ja eemeli 9+1
 
Hikkapossu ja nöttiäinen: Oon kyllä kade tosta dvd:n töllöttelystä! Meidän napero on vasta 9kk eikä tosiaan katsele mitään telkusta. Eli vaiks kotona olenkin, niin täystyöllistettynä... Tuo poika kun ei juurikaan viihdy itsekseen leikkimässä. On kyllä ollu muutamia aika tiukkoja päiviä, mutta hengissä ollaan vielä ;)

Rekkumaaria: Neuvolakäynnistä on mulla hyviä kokemuksia. Sama terkkari on siellä, jonka luona ollaan pojan kanssa nyt käyty. Tosin tuollain meilläkin paino punnitaan, et kengät ja toppis vaan veks ja vaa'alle. Siks en niin tuijottelekaan sitä neuvolasta saatua lukua :D

Hauska kuulla, että täällä oli mukaviakin ultrakuulumisia! Itsellä tasan viikko np-ultraan. Mä en kestä tätä odotusta... Jahkaan vaan sitä vauvan pientä kokoa eikä se jätä mua rauhaan ennen kuin asiaan tulee joku selvyys. Eli ens tiistaina. Veriseulaan aion osallistua. Ei ole siitä kokemuksia aiemmin, kun sitä ei viime raskaudessa meillä vielä tarjottu. Mut eiks toi seula selvitä lähinnä downin syndrooman riskiä, niinkuin niskaturvotuskin...? Eikä siis sulje pois kaikennäköisiä muita mahd. häiriöitä.

Jaha, ny äkkiä suihkuun kun napero unilla! :wave:
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa.
Olen vain lueskellut tekstejä ja seurannut mitä muille kuuluu. Np-ultra on tasan 3 viikon päästä, jännittää jo hieman. Neuvolan punnituksesta meillä siellä on vessassa vaaka, jolle pitää itse mennä. En ole kyllä vielä kertaakaan jaksanut ottaa kenkiä pois, joten lukema on mitä on. Takin nyt sentään otan pois. Mielestäni on helpompi tarkkailla painoa omalla vaa'alla, kun käy aina samaan aikaan päivästä, niin ei paino vaihtele kauheasti.

Täällä on paha olo jo hieman hellittänyt, mutta kahden tunnin välein on syötävä, niin ei tule heikko olo. Vielä kun jaksaisi hieman käydä kävelyllä, niin olisin tyytyväinen. Nyt vaan tulee oltua sisällä, vaikka olisi kuinka hieno keli.

Veriseulaan menen ehdottomasti. Jos siellä jää kiinni, niin eihän päätöksiä tehdä ennen lapsivesipunktiota, mistä näkee kromosomit yms.

Miten aiotte viettää ystävänpäivää? Mulla mies on jo ehtinyt tuoda mulle sydämen muotoisen suklaarasian ja suloisen pienen nallen. Me kun ei olla lauantaina kaksin, vaan ollaan menossa saunomaan kavereille, kun se oli ainoa sopiva viikonloppu.
 
No niin... ultrassa käyty ja kyllä siellä pikkuruinen sydän sykki :heart:
Mutta viikkoja oli 3 vähemmän kuin oli kuukautisten mukaan laskettu :eek:
Eli mulle lasketuks ajaks tän ultran mukaan tuli 7.10.

Mut mulla on ensi viikolla uusi ultra joten jos mä roikkusin tässä pinossa siihen asti että se asia varmentuu ensi viikolla.

Mut siis nyt näyttäis kaikki olevan hyvin =)

Riivis ja nuppu 6+2
 

Yhteistyössä