Tervehdys pitkästä aikaa!
Meillä on isukki lomalla, niin en oo pahemmin jaksanut/ehtinyt kirjoitella. Lukemassa kyllä käyn säännöllisesti.
Onnittelut
Roonalle :flower:
Jaksamisia kaikille vaivojen kanssa painiville, erityisesti Mii:lle :hug:
Nimestä ja kummeista ei vielä mitään tietoa.
Sikainfluenssaa en oo pahemmin edes ajatellut.
Synnytyspelko ei oo vielä oikein iskenyt, enemmän oikeastaan odotan sitä. Pääsis näistä vaivoista jo eroon :ashamed: En mä kyllä oikeesti ymmärrä, että meillä kohta on se vauva! Sekin voi vaikuttaa siihen, ettei paniikki synnytyksestä oo vielä iskenyt. Toisaalta toivon, ettei nyt enää iskiskään! Huomenna olis vimppa aika pelkopolille.
Oma olo on vähän niin ja näin, vaivoja riittää vaikka muille jakaa. Viime viikolla neiti pyöri ympyrää mahassa, ja päätti sitten jäädä pää ylöspäin
Ainakin 24 vk:sta asti ollut rt:ssä ja nyt tekee tämmösen tempauksen :kieh: Noh... seuraavana iltana kääntyi takaisin, mutta puhtaasti rt:ssä ei ole vieläkään. Lähinnä pää on lonkkaa vasten, mutta alaspäin.
Neuvolassa olin alkuviikosta.
Ensviikolle ylimääräinen tarkastus tarjonnasta.
Paineet oli 116/60 (110/50)
Pissa puhdas
Painoa 750g/vk, tää tahti vois jo hiljentyä :kieh:
Hb 102 (96), Rauta jatkuu...
Turvotus oli ++
SF 28
Supistuksia on alkanut tulemaan tiuhemmin ja turvotus senkun lisääntyy
Yöt on todella katkonaisia ja hengitystä ahdistaa. Osaksi siihen vaikuttaa kyllä nämä mun heinäallergiat.
Oon pitkästä aikaa kokeilemassa työntekoa. Lupasin kaksi vuoroa ottaa, kun tiedän mitä näillä on täälä, jos ei sijaista saa. Yksin kun ollaan vuorossa, niin ei voi lähteä kotiin, ennenkö seuraava hoitaja saapuu paikalle. Onneksi on vaan yksi potilas, joka nukkuu vieläkin, niin ei tarvi kokoaikaa olla jalkojen päällä =) Osastolle musta ei kyllä enää olisi!
Vointeja kaikille!
MillionNights ja neiti 32+3