Hellou.
Hoitopöydän sijoittelusta - meillä siis ihan normi hoitopöytä, kahdella tasolla... Ja se ei tod. mahdu kylpyhuoneeseen, joten se on sitten meidän makuuhuoneessa, pinnasängyn lähellä. Ja pieni hylly vauvan leluille ym on kanssa makkarissa. Vähän tuo harmittaa, ettei mahtunut kylppäriin, mutta toisaalta -
ei kai sitä pehvaa tarvii joka välissä pestä? Ite ainakin ajattelin, että vain silloin jos on jotkut karseet sinapit/tervat pitkin poikin...! Ehkä senkin takia, kun oma iho on aika atooppinen, eikä kestä jatkuvaa vesipesua, jotenkin sen sitten mieltää, ettei turhaan halua vauvaakaan pestä kokoajan. Ne kosteusliinat varmaan ihan hyviä - ainakin mitä kavereilta kuullut. Mutta sen näkee sitten. Turha tässä liikaa mitään suunnitella, vauvan ehdoilla sitten ajan kanssa...
Mulla ei mitään käsitystä noista
painoarvioista tms. sf-mitta mennyt aikalailla siinä yläkäyrien tuntumassa. Itestä tuntuu, että on iso poika tulossa... En tiiä miks, mut tuntuu vaan, et ainaki se on pitkä! Hehe, varmaan johtuu siitä kun mies on hujoppi, ja oli syntyessään 54cm... "Isin poika" tulossa!
Täällä on nyt ihan selkeesti noi liikkeet muuttunu... Siis ei enää hyöri ja pyöri niin paljon. Liikkuu kyllä, mutta ei enää niin suurieleisesti. Oliskohan nyt sitten se rt ihan tosissaan, ja kiinnittynyt tonne alas jo? Kun niin kovin ollut painetta ja pojan puskeminen on sattunut tosi paljon. Nyt se vaan huilii tuolla, pään tuntee ihan alhaalla, ja toki välillä kädet ja jalat vispaa, mutta tosi "seesteisesti" se tuolla lepuuttaa :saint: Toivotaan, että pysyis nyt noin. Ei tässä kumartelemaan enää pysty, mutta muuten on jotenkin mukavampi olla itellä...
Ah, ja nyt taas Sims 3 ihmeelliseen maailmaan, Uneksija85 - mä hihkuin kans eilen ukolle, että "nää voi tehä vauvoja"! Hehe, mut enemmän mä tykkään kyllä kyhätä kaikkia tosi friikkejä hahmoja, ja kiusata niitä
:ashamed: Nyt "Nestori Ojankaivajan" pariin harjoittelemaan
Roona&Tahvo&
POKS 34+0