**Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:
Nopea merkkaus, kun pitää lähteä pian hipsiin kaupungille muitten Tre-masujen kanssa, kivaa!

Hippu on täysiaikainen!!!

Vivid ja Hippu 37+0 POKS!
Voi että olet jo noin pitkällä :D
Ei enään pitkä aika :D
Kohta mekin suunnataan kohti Tamperetta autoa katsomaan.
Toivottavasti lähtee auto mukana. :whistle:

Nyt laittamaan lapset hoito kuntoon ja itsensä lähtö kuntoon.
Pitkä matka edessä ja nyt jo pelkästä ajatuksesta nousee tuskan hiki. :x

Bebes & Salamatkustaja 35+5 :heart::heart:
 
Nopee merkkaus.
-Tolla Mondeolla on ihana :heart: ajaa! Eikä yhtään liian iso, ku pelkäsin - lyhytkin näkee sieltä :D

-Kerttuneiti: kait ne harj.supistukset voi tuntua just kans vaan selässäkin, nimenomaan menkkamaisena? Muistaakseni jostain luin... Itellä ainaki selkä oireilee kans aina ku supistelee... Ja varsinki jos heräsit siihen? :attn:

-Vivid: Onnea! :flower: Kunhan et sinne kahvilaan poksu sitten :LOL:

-bebes: Tulkaa hakeen meidän Almera pois, parilla tonnilla lähtis samantien tosta pihasta?! :LOL:

Nyt kone kii, meikkii naamaan, ja jos tunnin päästä lähtis bussilla kaupungille...
B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:
Nopea merkkaus, kun pitää lähteä pian hipsiin kaupungille muitten Tre-masujen kanssa, kivaa!

Hippu on täysiaikainen!!!

Vivid ja Hippu 37+0 POKS!
Onnea täysiaikasuudesta!!! :flower: Hui, kohta sinä saat jo vauvan :heart:

Menkkajomotuksista Mulle neuvolassa sano, että ne yleensä tekee jotain kohdunsuulla. Mulla niitä on kans nimittäin ollu. En saa tehdä nyt mitään rankkaa, että ei tulis niitä jomotuksia tai harkkasuppareita, mutta oon niin huono vaan olemaan :ashamed: Ja mulle kyllä tulee niitä yölläkin, joten rasitus ei edes aina ole syypää niihin. Jospa tämä matkassa pysyisi ainakin siihen 37+0 viikolle jollon sais tulla :) (Mun tuurilla mä en oo synnyttäny vielä lokakuussa... )

Minä en oo vielä pakkaillu tai miettiny sairaalakassia tai kotiintulovaatteita. Mutta onhan tässä vielä viikkoja aikaa miettiä. Jos niin hullusti kävisi, että äkkilähtö tulisi mies voi tuoda perästä tavarat.

Tänään lähdetään miehen porukoiden luokse, joten minun osalta voi olla taas hiljanen viikonloppu.

uneksija85 ja papu 33+4
 
J84
Täälläkin poksuu, tosin vasta 33 :D

Eilen illalla sain taas ansioni mukaan, kun olin rehkinyt hiki hatussa koko päivän. Kohdunsuulla on aivan järkyttävät vihlonnat ja harkkasuppareita tuli jo pelkästä ylös nousemisesta :/ Täytyy "ehkä" ottaa tänään rennommin...ja pyh, on niin paljon tekemistä, ettei niitä tohdi jättää roikkumaan.

J84 33+0
 
Täälläkin on tänään POKS 36+0!

Harkkasuppareita tulee täälläkin teki ja tai oli tekemättä :D Mut ne ei ainakaan mulla merkkaa mitään. Kivuliaita suppareita ei ole ollutkaan tai en oo ainakaan tunnistanut supistuksiksi. Alaselkää särkee vähän väliä, syytä en enää ees tiedä; tulee milloin mistäkin syystä.

Pyöräilin just esikon kanssa 10km. Tai siis 5km edes takas, kun käytiin kaverin luona kylässä. Paluumatkalla poika nukahti mun selkää vasten ja vetelee tuolla nyt pinniksessä sikeitä. Onneks sain siirrettyä ja toivotaan, et nukkuis normit päikyt.

Mä meen nyt ettimään itselleni ruokaa, kun ei oo mitään tähdellistä asiaakaan :D
 
Roona ja Uneksija - kiitti selvennyksestä, nyt tiiän mitä siis on jos selkää särkee :) joo ja tosiaan heräsin siihen.. mun puolesta saa jotain tällasta pientä ollakin jo, ettei sitten kaikki tapahdu rymisten.

Nyt vauva-lehti käteen ja sohvalle jalat kattoa kohti.. on ollut kiva päivä mutta nyt tarvii levätä pieni hetki =)
 
Moikka,

Vivid: Onnea täysiaikaisuuden johdosta!
voi vitsit 37+0 aletaan olla kyl tosi lähellä ekan syyskuulaisen syntymää :eek: Mihis se aika oikein katosi tytöt?

Olin tänään ylimääräisessä paastosokerikokeessa. multa otetiin myös viel uudestaan tuo raskausmyrkytys verikoe. No toivottavasti niissä nyt ei olis mitään :| Saan tietää tulokset vasta maanantaina.

Mulla ei kai vieläkään ole ollut noit supistuksia tai sit ne ei ole ollut vaan kipeitä. Maha kyl kovettuu välillä ku oikein touhotan.

Aloitin tänään pesemään vaatteita ja ihanaa kun ne on nyt kuivumassa tossa olohuoneessa. Huomenna täytyy silittää nuo vaatteet ja laittaa sit loput kolme koneellista vielä pesukoneeseen. Saan pian pakattua sairaalakassinkin kuntoon :D

Mä oon kans tosiaan huomannu et valkovuoto on lisääntynyt nyt ihan viime viikkojen aikana. Alaselkä on ihan sairaankipee jos esim tiskaan tai imuroin. Jalat senkun jatkaa turpoamistaan ja tosiaan mitkään muut kengät ku släpärit ei mahdu jalkaan :LOL:

Huomenna ostamaan Ikeasta parit laatikot Möykyn tavaroille ja ehkä meen kattoo jos löytäisin jonkinlaisen fleecen kotiuttamista ajatellen Möykylle. Mun ystävä suositteli sellaista mallia mistä saisi pussinkin. voi vitsit pian rupee kyl jännittää.

Möykky on ollut aikas rauhallinen taas tänään mutta liikkuu silti ja nytkin potkii tohon ylävatsaan =) aavistaa varmaan et hänestä kirjoittelen

Nyt syömään!! hyvä ruoka, parempi mieli

Jooseppi & Möykky 35+2 :heart:
 
Ajattelin tulla ilmoittamaan että meille syntyi 5.8 pieni rakas keskospoika (rv.32+4) :heart: Painoa pienellä 2204g ja pituutta 45,8cm eli ihan hyvän kokoinen oli noille viikoille! :)
Makasin 5pv sairaalassa, jonka jälkeen vauva lähti vaan syntymään estelyistä huolimatta.. synnytys sujui hyvin ja poika on ihan hyvässä kunnossa, teho-osastolla tosin kasvamassa ja kehittymässä. Keltaisuutta hoidellaan sinivalolla, ruoka menee vielä nenämahaletkusta ja nasaalista annetaan välillä lisähappea. Lisäksi saa välillä kovia säpsähtelykohtauksia, joiden syitä tutkitaan koko ajan. Kuitenki tällä hetkellä tilanne ihan hyvä :) Tulin siis itse tänään kotia ja nyt on kamala ikävä pientä koko ajan.. :heart: :heart:

Kirjoittelen myöhemmin synnytystarinaa yms..

Anrika & Pikkuinen-Tepi 3pv. joka halusi jo tulla maailmaan :heart:
 
Hurjasti onnea Anrikalle ja perheelle, pikkuiselle paljon voimia ja toivottavasti pian kaikki olisi kunnossa ja pääsisi kotiin! :heart:

( . ) musta alkaa tuntua että tämä menee yliaikaiseksi :kieh:
supistuksetkin kadonneet, vain öisin menkkamaistajomotusta.. Tosin muistelisin että neitiä kun lähdin synnyttämään niin kivut oisivat olleet juuri tuota menkkamaista mutta todella kipeää ja juuri selän puolella.. mutta kuitenkin on semmoinen olo et ei tämä täältä tule ulos ikuna...

Tuskainen TiiuHti ja Nipa 35+3
 
Onnea Anrika oikein kovasti!! :hug:

Minullakin supistukset katoamassa. Ei mitään silleen enää, nyt kun sais alkaa pikkuhiljaa tulemaan. Ei siis millään jaksais tätä turvonneena oloa.

Onko täällä tosiaan muita, jotka käy ihan Oulun puolella neuvolassa? Missähän vaiheessa ne kerran viikossa jutut pitäs alkaa, ku minulle laitettiin nytkin seuraava vasta kahden viikon päähän ja sillon on sit rv 37+1. Viimeksi kävin siis rv 35+1. Outoa.
Heti alkuun luvattu painoarvio ultra peruttiin. Minun piti olla tarkemmassa syynissä muutenkin sairastetun myrkytyksen ja masennuksen vuoksi, mutta mitä p*skaa!! Kyllä täällä on surkeaa neuvola toimintaa ainakin tuossa neuvolassa. :kieh:

Minäkin ajattelin pitää vauvan ikuisesti massussa!! Se ei ole tulossa ulos ikinä. :saint: :LOL:
 
Onnea Anrikalle!

Mulla on ollu tänään niin veltto olo ettei oo tosikaan :| Vuorotellen oon syönyt suolasta ja makeaa ja nukkunut kaikki väliajat..Lonkkia pakottaa niin ettei meinaa kävelemään päästä kun hetken istuu/makaa yhdessä kohti. Ja välillä ilkeitä vihlasuja tuolla alakerrassa. Lisäksi jurppii ne vaunut ihan sikana! Ens viikolla tulee jo 15vk tilauksesta ja toimitus luvattiin 12vk:ssa :headwall: Ois vaan pitäny tyytyä ostamaan jotku käytetyt täältä kotimaasta... :headwall: :headwall:

Huomenna mä haalaan tämän ruhoni rannalle ja makaan meressä koko päivän...

-Usvis rv 36+1-
 
Hiljaisuus Minä käyn Oulun neuvolassa. Mulla on ollu käyntejä seuraavasti tässä viimeaikoina:
rv 32+6 nl + lääkäri
rv 34+0 ylim. käynti ä-polilla
rv 34+6 nl
rv 36+0 nl + lääkäri
ja tästä eteenpäin siis kerran viikossa.. ja ens viikolla alkaa sitte perhevalmennuskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anrika:
Ajattelin tulla ilmoittamaan että meille syntyi 5.8 pieni rakas keskospoika (rv.32+4) :heart: Painoa pienellä 2204g ja pituutta 45,8cm eli ihan hyvän kokoinen oli noille viikoille! :)

Anrika & Pikkuinen-Tepi 3pv. joka halusi jo tulla maailmaan :heart:
Onnea pienelle elämänalulle!

Toivottavasti tää meidänkin pikkuinen joskus vielä täältä ulostautuisi niin että pääsisi vauvanhoitohommiin itsekin. Alkaa olla jo tosi tuskainen olo, ei tosin supistele mutta muuten. Maanantaina on sitten kontrollikäynti Kättärillä ja toivottavasti sitten saan omankin aikatauluni selväksi

Olkkis ja Ötzki 35+5
 
Voi onnea Anrikalle poika-vauvan syntymän johdosta ja toivotaan että hän pääsee pian kotiin teidän luoksenne. ja just pääsin kirjoittamasta et kohta se eka jo syntyy, mutta sehän oli jo syntynyt.

Meillähän onkin sitten jo kaksi vauvaa saatu maailmaan. Mitähän sille sohville mahtaa oikein kuulua? tietääkö joku hänestä jotakin?

Möykylle tuli äsken eka hikka, jonka minä tunnistin hikaksi :p


Jooseppi & Möykky 35+2
 
J84
Paljon onnea Anrikalle pienestä prinssistä :heart:

Tultiin äsken mökiltä ja käytiin ukon kanssa järvellä heittelemässä virtskua pitkästä aikaa mun mutsin vahtiessa sillä välin poikia..oli aivan tyyntä ja ilta aurinko paistoi ihanasti :) Saas nähdä kuinka sitä rupee kaipaamaan mökin rauhaa, kun se on myyty. 25 ihanaa kesää siellä tuli vietettyä, mutta sen käyttö on jäänyt niin vähäiseksi, ettei me jakseta sitä ukon kanssa kaksin hoitaa, kun olis tämä oma kotikin rempattava ja sit on oman pihan lisäks ajettava porukoiden nurmikot sekä mökki niin pakko on luopua ettei kerkiä meneen paikka pilalle. No onneks sen ostaa lähisukulainen, et pääsee ainakin järvelle silloin kun haluaa ja veneen voi jättää rantaan :)

Eipä taas muuta...sauna kutsuu :D J84 33+0
 
Anrikalle iso, iso, iso hali ja onnittelu perheenlisäyksestä! Aivan ihana uutinen :heart: Kun luin tuota viestiä niin rupesi kyyneleet ihan valumaan pelkästä onnesta ja liikutuksesta. Ai miten niin hormoonit toimivat :LOL: . Toivotaan, että saat pienokaisen pikaisesti kotiin omaan kainaloon. I-H-A-N-A-A :heart: :heart:
 

Yhteistyössä