Moikka,
Vivid: Onnea täysiaikaisuuden johdosta!
voi vitsit 37+0 aletaan olla kyl tosi lähellä ekan syyskuulaisen syntymää
Mihis se aika oikein katosi tytöt?
Olin tänään ylimääräisessä paastosokerikokeessa. multa otetiin myös viel uudestaan tuo raskausmyrkytys verikoe. No toivottavasti niissä nyt ei olis mitään :| Saan tietää tulokset vasta maanantaina.
Mulla ei kai vieläkään ole ollut noit supistuksia tai sit ne ei ole ollut vaan kipeitä. Maha kyl kovettuu välillä ku oikein touhotan.
Aloitin tänään pesemään vaatteita ja ihanaa kun ne on nyt kuivumassa tossa olohuoneessa. Huomenna täytyy silittää nuo vaatteet ja laittaa sit loput kolme koneellista vielä pesukoneeseen. Saan pian pakattua sairaalakassinkin kuntoon
Mä oon kans tosiaan huomannu et valkovuoto on lisääntynyt nyt ihan viime viikkojen aikana. Alaselkä on ihan sairaankipee jos esim tiskaan tai imuroin. Jalat senkun jatkaa turpoamistaan ja tosiaan mitkään muut kengät ku släpärit ei mahdu jalkaan
Huomenna ostamaan Ikeasta parit laatikot Möykyn tavaroille ja ehkä meen kattoo jos löytäisin jonkinlaisen fleecen kotiuttamista ajatellen Möykylle. Mun ystävä suositteli sellaista mallia mistä saisi pussinkin. voi vitsit pian rupee kyl jännittää.
Möykky on ollut aikas rauhallinen taas tänään mutta liikkuu silti ja nytkin potkii tohon ylävatsaan =) aavistaa varmaan et hänestä kirjoittelen
Nyt syömään!! hyvä ruoka, parempi mieli
Jooseppi & Möykky 35+2 :heart: