Hiljaisuus kirjota sinne oikeeseen ylälaitaan hakukenttään syyskuun sydäntenmurskaajat 2009, tai oikeestaan sun koneen pitäis tarjota sitä jo ennen kun ehdit koko lausetta kirjottaan =) tuolla pitäis taas löytyä kerhosivut :wave:
Ja tietty tuo on paljon helpompi tapa :headwall: Mä teen kaiken aina vaikeimman kauttaAlkuperäinen kirjoittaja kerttuneiti:Hiljaisuus kirjota sinne oikeeseen ylälaitaan hakukenttään syyskuun sydäntenmurskaajat 2009, tai oikeestaan sun koneen pitäis tarjota sitä jo ennen kun ehdit koko lausetta kirjottaan =) tuolla pitäis taas löytyä kerhosivut :wave:
Peesi ja Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:Se olis sitten ÄITIYSLOMAN ensimmäinen päivä.... Eihän tämä elämä kauheesti tästä muutu...
Hemmetti kun säikähdin kun taas testaavat noita yleisiä hälyytyksiä... Jostain syystä joka kerta kun kuukauden ensimmäisenä maanantaina niitä testaavat, niin mua rupee itkettään. Kaipa tuo tuo jotain alitajunnan muistoja mieleen, en vaan tajua että mitä.
Olkkis ja Ötzki 35+1
Joo, ja tavallaan pitäs vaan nauttia tosta kaikesta, kun ne valaa uskoa siihen, että tää joskus tulee uloskin tuolta!!!Alkuperäinen kirjoittaja mama-84:Roona: ihan normaaleja oireita täs vaihees noi kaikki... ei huolta!!!!!!
No hyvä, vai "hyvä" että oot?Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:Kerttuneiti ja Roona Ei hätää, täällä ollaan vielä!:wave:
Muovitetusta froteesta puheenollen. Pitää mennä vaihtaan sänkyyn lakanat ja asentaa sinne lakanoitten alle pala muovitettua froteeta miehen käskystä. Se meinaan haluu sen kankaan sinne, koska pelkää, että mun lapsivedet tulee sänkyyn .
Vivid ja Hippu 36+3