halaus kaikille sitä tarvitseville :hug: koitetaan jaksaa, kellään ei enää ole kovin kauaa matkaa jäljellä masun kanssa!
tänään sit aloin miettiin että oikeesti, oon syönyt
nektariineja viimesen 1,5kk aikana ihan älyttömästi. kun ne on olleet viikosta toiseen tarjouksessa tuolla k-marketissa. koko ajan on aloitettu ja täys rasia jääkaapissa! no parempi se varmaan on vedellä noita hedelmiä kuin et suklaata samalla vauhdilla
meidän vaari ennusti neulalla ja langalla mulle viikonloppuna et tuleeko tyttö vai poika. ja eräs frendikin sanoi että mun navan perusteella tietää kans kumpi on tulossa. tohon napajuttuun en usko, onhan noita uskomuksia niin paljon, mutta aloin miettiin sitä vaarin ennustusta
ei muuten mutta hän on vain kerran ollut väärässä ja on tosiaan ennustanut hyvin monesti raskaana oleville tätä sukupuolijuttua. ja nyt hän siis ennusti päinvastaista kuin mitä rv20 rakenneultrassa sanottiin. voi kuulostaa hullulta mutta aloin kyllä miettiin asiaa ja nyt se on pyörinyt päässä muutaman päivän. kumpi tahansa tuleekaan, on vauva niin tervetullut ja rakastettu.. :heart: mutta ehkä oma asennoituminen toista sukupuolta kohtaan on nyt ollut vahvempi. hui, toivottavasti ei menis kuin pari viikkoo niin nähtäis et kumpi hän on :heart:
vointi on excellent (katsotaan vaan kun oon taas sanonut tän ääneen..) ja huomenna ois taas neuvola. ja parin neuvolan kuluttua vauvan far on myös täällä ja pääsee mukaan! ihanaa! =) kävelin äsken 5km lenkin mut eipä se aiheuttanut sit ees selkäsärkyä. no ei ollut tarkoituskaan mutta oisin luullut et pitkästä aikaa kun menee taas rankemman lenkin, aiheuttaiskin se ehkä jotain.
Naksos oon kans miettinyt tota limatulppahommaa, kun toiset sen bongaa ja toiset ei kaikilla erilailla..jännä nähdä miten itsellä se menee. kuulemma voi tulla tosiaan vasta salissakin..?
Helinä83 paranemisia!! :hug: jotta et ainakaan flunssaisena joutuisi synnyttämään, voi viedä vähän voimia.
Bebes myös :hug:
Vivid, sun kuulumisia kaipailen, miten voit? Sulla oli jossain vaiheessa jotain tuntuvampaakin supistusta..? =)
kerttuneiti ja puru 36+6