Nopea kurkkaus tälle aamua..
Roonan reissu kuullosti aika hurjalta, kun luin vielä edelliseltäkin sivulta, että mites se menikään. Toipumisia sinne!! :hug:
Uneksija85, koska sulla on seuraavan kerran neuvola? Kun mun korvaan kuullostais raskausmyrkytystä enteileviltä oireilta sun päänsärky + turvotukset. Tai turvotukset kai ainaki ihan normaalia tos loppusuoralla, mutta tuo ihan päivittäinen päänsärky pisti epäileen.. En toki tiedä, tämä on vaan ns. "mutu-tuntumaa", että älä nyt kauheesti mun diagnosoinnista pelästy!! Mutta ottaisin sinuna yhteyttä neuvolaan, jos ei aikaa sinne ihan lähiaikoina ole..
Ehtiköhän
Mama84 synnärille ennen Angia? Kun en muistaakseni bongannut Maman tekstiä täältä lähipäiviltä ja mulla mielikuva, että hänelle povattu tyttöä.. Sittenhän tuo järjestys tyttö-poika-tyttö pitäis edelleen paikkansa.. Roonalla siis poika ja sit jos Mamalla tyttö ja Angilla poika..
Kumma kun sitä voi jännittää sllasten ihmisten synnytyksiä, joita ei oo koskaan tavannu =) Mutta onhan tätä matkaa yhdessä tehty.. :heart:
Huominen lääkärineuvola jännittää.. Kuulee onko
kipeet supistukset saanu mitään aikaan. :x Vielä ei toki kiire, mutta viime yönäkin tuli vessareissun yhteydessä niin mojova suppari, että pisti ihan henkeä haukkomaan.. Eilen aamulla samoin. Ei niitä mitenkään säännöllisesti tule, mutta ei kai näillä viikoilla tarttis vielä kauhean kipeitä olla ollenkaan..
Jonkun muunkin muistan maininneen yöllisten vessareissujen yhteydessä tulevista suppareista, en nyt vaan muista kuka! Mutta siis täälläkin niistä kärsitään :/
Nyt kauppaan, jääkaapis ei oo kuin valo :kieh:
Micade 34+2 * muoks, olipa vaan nopea kurkkaus..