Terkut äippäpolilta!! Joskaan ei ihan sellaisia uutisia, kun olisin toivonut
Poitsun painoarvio tällähetkellä 3.7 kg :attn: ja edelleen mennään siis yläkäyrällä ja iso pää näytti olevan... Noh, lääkäri oli, että ei tässä mitään. Katotaan tilannetta uudelleen kun LA!!!! Olin tosi napakka, että ei käy, en uskalla odottaa sinne saakka ja sain sitten uuden ajan kahden viikon päähän ja lääkäri kirjasi tietoihin, että suosittelee käynnistystä silloin jos ei ole sitä ennen syntynyt. Olin sentin auki, paikat pehmeenä ja pää kiinnittynyt, joten periaatteessa voisi olla mahdollista, että syntyisi itsekseenkin. Olin tosi yllättynyt, koska (ja nyt ANTEEKSI kaikki inhottavista suppareista kärsivät) en edellenkään ole mitään suppareita havainnut. :ashamed:
Hurrikas ja Carlotta: täällä myös yksi remontin keskellä elävä.. Tosin nyt on kämppä täynnä kaappia ja konetta keittiöremontti siis nyt viikonloppuna ja sitten pitäs olla kaikki valmista. Mutta on ollut jännää aikaa odotella, että kumpi tulee ensin, vauva vai keittiö ja miten selviää pienen kanssa, jos remppa jää kesken
Noh, nyt ei sitä pelkoa enää
InnoM ja Jemminksi, tsempit täältäkin!!
Räpälle onnittelut!
Mitä en jää kaipaamaan raskaudesta?
Alun väsymystä, mahan tiellä olemista ja vaikeutunutta liikkumista, epätietoisuutta, pelkoa ja jännitystä lapsen koosta, kertyneitä kiloja, kyselyjä ja erikoishuomioita, sykerajoja (nimim. tahtoo todelliselle itsensä kidutus lenkille)
Mitä jään kaipaamaan?
Liikkeitä ja niiden seuraamista.
Eli, ehkä raskausaika ei juurikaan ole minunkaan juttu vaikka helpolla olenkin päässyt. Nautin varmasti enemmän, kun saan touhuta vauvan kanssa ja tunnen oloni taas omaksi itsekseni omassa kropassa
Noh, nyt alkaa täällä todellinen häätö - teen tuon poitsun olon niin hankalaksi, että se haluaa tulla itse ulos mitä pikimmiten. Ja häätö alkaa aitojen pesulla, kun niihin on sammalta päässyt kasvamaan asunnon edellisen omistajan toimesta!!! Ja viikonloppuna sitten remonttia.
Ihanaa syyskuuta kaikille, kyllä tämä tästä vielä onneksi muuttuu!!
Marsa ja poitsu 37+2