Mua just tää hirvittää et jos tää meidän tyyppi vielä kääntyisikin! Siis tavallaan kun on nyt henkisesti valmistautunut et sektiolla syntyy. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, miten lapsi maailmaan tulee vaikka lähtis normaalisti alakautta synnyttämään rt:ssä olevaa.Raisu toivottavasti vielä kääntyis itsestään. Mulla yhden kaverin muksu oli kans perätilassa vielä 36+ viikolla ja meni kääntöön 37+ niin oli just edellisenä yönä heränny järkyttävään muljahdukseen, kun 4kilonen poika heitti ittensä raivotarjontaan. Ei tunnu kyllä enää näillä viikoilla mukavalta tuo kääntyminen. Mullakin kun vähän vaihtaa asentoa niin muljuu aika pahasti. Mm. kylkiluut saa kyytiä ja lantio...
Hassel & Tepsukka 35+3
Raisu aika myöhään pistävät sulle lähetettä! Etkös säkin ollut ksks alueella...? Yleiset ohjeet nimittäin on täällä ollut, että jos lapsi on perätilassa (tai on epäilys perätilasta, eikä voida asentoa neuvolassa esim ultralla tarkistaa!) niin rv 36 pitäs olla aika äitipolille juuri siksi kun sen jälkeen alkaa olla aika vaikea kääntää...
zophie mä ostin kirppikseltä (uusia) liivinsuojia esikoisen syntymän jälkeen, siis sellasia mitä joku oli tehnyt itse. Olivat huonoja! Niissä oli fleece rintaa vasten, tuntuivat heti märiltä, vaikka en edes käyttänyt niitä pahimpaan aikaan Siis käytin vasta joskus kun maitoa ei tullut enää valtoimenaan... Käytin sit vaan kertakäyttöisiä, moni on kyllä kehunut noita kestoliivinsuojia, muistaakseni yks kaveri osti niitä jostain ekokaupasta...
Leo ihan huimaa, ootte pian tositoimissa ja vauva sylissä! Tsempit viime metreille! Hassua, toisilla on painoarviot 4kg luokkaa, toisilla 2kg