Heipähei pitkästä aikaa! :wave:
Me otettiin reilu viikko sitten
äkkilähtö ja käytiin nauttimassa etelässä kesästä! Aivan ihanaa oli ottaa lomaa arjesta sekä nauttia auringosta, lämmöstä ja lumettomuudesta! Nyt sitten taas (toivottavasti) jaksaa tätä lunta ja talvea. Mä en oikein tykkää talvesta... Anyways, tässä tulee jutustelua viikon edestä
Tervetuloa uudet odottajat!!! :heart: Erityisesti jäi mieleen
Haperotta! Ihanaa, että teillä vihdoinkin tärppäsi! Myös
Eskapismi, mahtavaa, että pääsit tänne puolelle!
Moni oli saanut hyviä ultrakuulumisia. Onnea! :flower:
Neuvolaan soittelin minäkin reilu viikko sitten ja ensimmäinen käynti on nyt kuun lopussa. Pääsen myös alkuraskauden ultraan neuvolalääkärille ja se tulee olemaan helmikuussa, oisko ollut 7. päivä.
Kestovaippoja meillä tullaan käyttämään ainakin osittain silloin ensimmäistä kuukausien aikana. Esikoisellekin tehtiin niin ja sitten kestoilu vaan jotenkin jäi kaikkien epämääräistä reissujen ja saamattomuuden vuoksi.
Tulevasta vauvasta
ei ole kerrottu yhdellekään sukulaiselle tai ystävälle. Mä olen kertonut parille ryhmälle, jotka ovat saaneet alkunsa täältä 2+ esikoista odottaessa. Salaisuutena tämä pysynnee kaikille nt-ultraan saakka. Saatan tosin joutua kertomaan tästä siskolleni, että saan hoitajan esikoiselle ultran ajaksi.
Kosmetiikan käyttöön en tule tekemään mitään muutoksia. Käytän muutenkin melko vähän meikkiä ja hiuksia tulen värjäämään, kuten ennenkin. Muutenkaan en ota stressiä
ruoka-aine rajoituksista. Kotimaisia juustoja syön jatkossakin ja maksaruuista en muutenkaan tykkää yhtään. Ulkomaillakaan en osannut pelätä mitään...
Purkka Mä kyllä kertoisin, koska olette läheisiä ja kerrotte muutenkin toisille kaiken. Jos olette läheisiä, niin hän ehkä arvaa, että salaat jotain? Eihän se hyvältä tunnu kuulla raskausuutisia, kun on itse saanut km. Kokemusta on ja alussa ei tuntunut edes kivalta nähdä raskausmahoja. Kuitenkin siitä alun kovasta surusta ja masennuksesta pääsee yli ja pystyy iloitsemaan toisen onnesta. Tiesikö muuten ystäväsi, että yritätte lasta? Mulla on edessä myös samankaltainen ongelma, kun kaverini on saanut lapsettomuustuomion. Emme ole usen yhteyksissä, mutta mielestäni on kuitenkin reilua kertoa itse hänelle ennen kuin saa kuulla juorujen kautta.
Oireista Mun pahoinvointi on tälläistä aaltoilevaa. Välillä on, välillä ei. Reissussa ollessa tuli vasta viimeisenä päivänä, vaikka ennen reissua kärsin kotona useastikin. Ehkä mut on luotu olemaan raskaana vain ulkomailla?! Sitten nännipihat ovat laajentuneet ja muutenkin tuntuu rinnat täyteläisimmiltä. Mahaa on alkanut turvottaa iltaisin.
Ei kai tässä tähän hätään muuta. Mukavaa tulevaa viikkoa!
Kirskis 6+4